Hier was vandaag de eerste dag crèche, is goed verlopen

Jena schreef: ↑9 november 2023, 22:07Hoe is het nog Gioa?
Hier blijven de nachten pittig. Vaak rond 2 of 3u wakkers nachts en dan geef ik melk (is oké) maar vanaf dan begint ze ineens vaak weer te brabbelen of protgeluiden met haar mond te makenDie prrttt geluiden zijn echt niet makkelijk om door te slapen... Zijn aan andere kamer bezig want denk dat ik met mijn vroege shiften haar te vroeg zal wekken (gaan testen volgende week of ze er niet wakker van wordt).. Is ook steeds van 'oef ze slaapt', maar dan ineens is ze daar weer heel actief met prrttt prrrrttt..
Gisteren ook uitbrander gekregen van pediater, had afspraak voor vaccin verkeerd genoteerd en dus gemist![]()
Ah fijn dat er betere nachten zijn…Jena schreef: ↑22 november 2023, 22:31Ik hoop dat het beter lukt met de gewenning op den duur voor hem, en het nu gewoon wat de fase is van gewenning die hij door moet? Hier is het ondertussen een gewoonte bij haar, maar is lange tijd wispelturig geweest na verloop van tijd (soms zonder moeite, andere keren ineens niet).
Hier was laatste x ook de curve wat naar beneden bij pediater, en dat hoofdje zal hopelijk wel familie dingetje zijn?
Met werk naar combi kunstvoeding en bv overgegaan. Ze slaapt er wel beter door nu en is weer meer bijgekomen (vandaag kind en gezin geweest)... Ik denk dat ik echt te weinig melk op den duur nog aanmaakteMorgen 6 maand oud, time flies. Iemand tips voor neusje goed te spoelen? Niet zo makkelijk
Nog steeds geen luide lach hier! Nochtans groot en luid lachebekje dat veel geluidjes maakt en wel kleine lachjes maar nog steeds geen schaterlach gehoord![]()
Ik breek even in hier
Super schattig! 🥰Sproetje schreef: ↑6 december 2023, 21:39Bentje heeft zwarte Piet gespeeld in de crèche. Ik heb er een fotootje van bijgestoken. Ook nog een foto van hoe hij het stelt in de crèche
https://ibb.co/bsyW9gw%0A
https://ibb.co/JmrQkQ2
Grtjs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten