Vandaag moest Vittorio naar k&g op 9m consult bij k&g
(Wel nog maar 8m en half)
zoals verwacht niet gegroeid, hebben alleen maar gezegd dat ze begrijpen dat het allemaal wat veel is voor te dragen … 2 kindjes die niet groeien zorgt voor veel vragen… en lijkt voor velen mss iets banaal maar we mogen daar gerust ook verdrietig of ongerust over zijn, ze gaf me vele complimenten dat ik nog steeds borstvoeding geef ondanks die slechte nachten met zoveel wakkere momenten en de zware job die ik daarbij doe…
dus nu pas terug op 12maand voor die herhaling vaccins bij k&g
Hij is nu zelfs kleiner dan grote broer op dezelfde leeftijd 🥹 65cm, 7kg380 e 42cm hoofdje
Volgende week vrijdag bij kinderarts voor dat betalend
vaccin vóór hersenvliesontsteking..
Motorisch wel alles super goed!
De eerste resultaten van de endocrinoloog heb ik ook
Schildklier ok en groeihormoon ook normaal
Enkel zwaar vit.D tekort…maar 11 en dat moet minstens 20’zijn
Ik was gestopt met vit D doordat hij geconstipeerd en krampen ervan had… nu terug al weekje herstart maar toch weer last ervan…wss ook daardoor dat de nachten ook zwaar zijn…
Ik ben dus echt heel moe! Fysiek maar ook
Mentaal!
Genetisch kan het tot 6m duren eer we iets weten…maar kan ook sneller omdat ze weten naar wat ze moeten zoeken.
Intussen tijd weten we ook dat het dus niet iets was dat ze konden vinden in een embryo voor de tp daarop kunnen ze niet screenen een te complex iets…
De endocrinoloog ging mailen naar genetica om
Dan af te stemmen als de resultaten er zijn voor desnoods een gecombineerde consultatie te doen…