Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Plaats reactie
Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 13 mei 2023, 10:25

Gioia86 schreef:
12 mei 2023, 16:41
Hey iedereen
Alles goed bij de Gyne… goed gegroeid 2kg500 ☺️
Alles nog gesloten maar wel al soepel(ze deed ook een inwendig onderzoek 😅 ik bloed er ook direct door)

hij ligt ook al in positie met hoofdje in bekken.
Ze deed ook een swab test voor die bacterie die je kan krijgen en ze moeten dat weten voor de bevalling want dan moet je antibiotica krijgen…

Nu nog enkele bloedafnames ook doen…

Volgende controle is al binnen 2 weken.
Voorlopig nog geen reden voor een inleiding in te plannen of…
Geduld hebben 🤭

Hoe is het hier met jullie?
Fijn nieuws gioa! Ziet er goed uit he!!😁

Hier is het spannend afwachten. Uitgerekend voor nu dinsdag maar ik denk dat ik overtijd zal gaan. Heb niet het gevoel dat ze al echt beneden zit en sta ook nog niet op ontploffen. Ik stap ook nog niet als een gans, dus daarmee dat ik denk dat het nog niet voor direct zal zijn😎 Ik hoorde nu net dat Beyonce maandag naar Brussel komt, en ik hoop echt dat ik dan niet naar jette moet voor te bevallen🙊
Gisteren op de valreep ook nog een beeldje laten maken van mijn buik adhv 3d scan. Zag dat op internet en dacht 'waarom niet, aandenken aan mijn zwangere lichaam😊'.
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Muzieknootje
Berichten: 252
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Muzieknootje » 16 mei 2023, 17:00

Hoi allemaal,

Even een klein berichtje om te laten weten dat ons meisje “Eline” vanochtend om 8u37 geboren is via een geplande keizersnede🥰😍

Ze weegt 3kg268 en is 50 cm groot 🥰 ze deelhebt onmiddellijk heel goed en liet zich onmiddellijk goed horen. Nu ligt ze zalig te slapen.

Nu zalig genieten en toch wel even bekomen van de keizersnede.

Succes aan al de rest! Hopelijk mogen jullie snel volgen.
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door ZonderZorgen » 16 mei 2023, 18:03

Muzieknootje schreef:
16 mei 2023, 17:00
Hoi allemaal,

Even een klein berichtje om te laten weten dat ons meisje “Eline” vanochtend om 8u37 geboren is via een geplande keizersnede🥰😍

Ze weegt 3kg268 en is 50 cm groot 🥰 ze deelhebt onmiddellijk heel goed en liet zich onmiddellijk goed horen. Nu ligt ze zalig te slapen.

Nu zalig genieten en toch wel even bekomen van de keizersnede.

Succes aan al de rest! Hopelijk mogen jullie snel volgen.
Proficiat! Geniet van jullie dochter. ❤️❤️❤️❤️
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 16 mei 2023, 19:17

Muzieknootje schreef:
16 mei 2023, 17:00
Hoi allemaal,

Even een klein berichtje om te laten weten dat ons meisje “Eline” vanochtend om 8u37 geboren is via een geplande keizersnede🥰😍

Ze weegt 3kg268 en is 50 cm groot 🥰 ze deelhebt onmiddellijk heel goed en liet zich onmiddellijk goed horen. Nu ligt ze zalig te slapen.

Nu zalig genieten en toch wel even bekomen van de keizersnede.

Succes aan al de rest! Hopelijk mogen jullie snel volgen.
Oh proficiat, Welkom Eline
Geniet ervan en spoedig herstel ❤️‍🩹
Fijn dat alles toch vlot gegaan is…
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 16 mei 2023, 21:46

Muzieknootje schreef:
16 mei 2023, 17:00
Hoi allemaal,

Even een klein berichtje om te laten weten dat ons meisje “Eline” vanochtend om 8u37 geboren is via een geplande keizersnede🥰😍

Ze weegt 3kg268 en is 50 cm groot 🥰 ze deelhebt onmiddellijk heel goed en liet zich onmiddellijk goed horen. Nu ligt ze zalig te slapen.

Nu zalig genieten en toch wel even bekomen van de keizersnede.

Succes aan al de rest! Hopelijk mogen jullie snel volgen.
Proficiat!! Gelukzak!😉 Fijn dat goed verlopen is en herstel maae goed 😉😘
Hier was vandaag mijn uitgerekende datum maar nog geen weeën volgens de monitor. Dan zei gynae om het volgende week in te leiden als dst nodig is maar na een vijftal minuten zoeken op de pc werd er geen inleidingsdatum gevonden wegens te druk🙈 Dus nu afwachten tot wanneer ze een gaatje vinden... Ik hoop dat ze alsnog van zelf er uitkomt🤞🏻
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Hillie
Berichten: 223
Lid geworden op: 8 mei 2021, 15:55

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Hillie » 16 mei 2023, 23:01

Proficiat Muzieknootjes, blij te horen dat alles goed verlopen is!

Jena, dat klinkt me héél bekend. Vorig jaar wilde mijn gynaecoloog mij absoluut niet over tijd laten gaan, maar er was ook geen gaatje meer te vinden... Nog heel gedoe geweest toen, niet leuk, was dan naar mijn gevoel 1 of 2 dagen te vroeg ingeleid geweest (enige gaatje dat nog vrij kwam na met profs gebeld te hebben etc) 🤷
Mei 2020: Start zwangerschapswens
April 2021: icsi 1 - verse TP mislukt - 1 cryo
Mei 2021: zwanger van enige cryo!
Januari 2022: dochtertje geboren
Oktober 2022: opstart icsi 2 --> niet doorgegaan want onverwacht op natuurlijke wijze zwanger!?!

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 17 mei 2023, 10:07

Muzieknootje schreef:
16 mei 2023, 17:00
Hoi allemaal,

Even een klein berichtje om te laten weten dat ons meisje “Eline” vanochtend om 8u37 geboren is via een geplande keizersnede🥰😍

Ze weegt 3kg268 en is 50 cm groot 🥰 ze deelhebt onmiddellijk heel goed en liet zich onmiddellijk goed horen. Nu ligt ze zalig te slapen.

Nu zalig genieten en toch wel even bekomen van de keizersnede.

Succes aan al de rest! Hopelijk mogen jullie snel volgen.
Oh! Dikke proficiat Muzieknootje met jullie dochtertje! Geniet er van en spoedig herstel!

Hier gisteren een laatste controle bij de gynaecoloog gehad. Babyboy ligt mooi klaar naar beneden, hoofdje zit al laag maar nog geen opening. Hij werd geschat op 3kg. Beweegt nog steeds goed en hartslag ook goed. 31/5 komt nu heel snel dichtbij en de zenuwen beginnen serieus op te spelen. Volgende week komt de vroedvrouw nog eens langs en dan is het aftellen naar 31/5. Ik ben wel nog steeds bang dat hij plots vroeger zou willen komen. Maar probeer er niet teveel aan te denken. Nog 2 weken goed rusten en hopelijk blijft ie graag in zijn coconnetje tot de 31ste.
29/5 moet ik naar het ziekenhuis om nog een laatste consult bij de vroedvrouw daar te hebben. Ik zal dan uitleg krijgen hoe de inleiding enzo in zijn werk zal gaan. En 30/5 moet ik na het avondmaal binnenkomen. Spannend allemaal.

@Jena: jouw boeleke zit precies wel graag in haar coconnetje hè 🙈 hopelijk kan je haar toch snel ontmoeten en vastpakken. Ik duim alvast mee!
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 17 mei 2023, 19:06

Sproetje schreef:
17 mei 2023, 10:07
Muzieknootje schreef:
16 mei 2023, 17:00
Hoi allemaal,

Even een klein berichtje om te laten weten dat ons meisje “Eline” vanochtend om 8u37 geboren is via een geplande keizersnede🥰😍

Ze weegt 3kg268 en is 50 cm groot 🥰 ze deelhebt onmiddellijk heel goed en liet zich onmiddellijk goed horen. Nu ligt ze zalig te slapen.

Nu zalig genieten en toch wel even bekomen van de keizersnede.

Succes aan al de rest! Hopelijk mogen jullie snel volgen.
Oh! Dikke proficiat Muzieknootje met jullie dochtertje! Geniet er van en spoedig herstel!

Hier gisteren een laatste controle bij de gynaecoloog gehad. Babyboy ligt mooi klaar naar beneden, hoofdje zit al laag maar nog geen opening. Hij werd geschat op 3kg. Beweegt nog steeds goed en hartslag ook goed. 31/5 komt nu heel snel dichtbij en de zenuwen beginnen serieus op te spelen. Volgende week komt de vroedvrouw nog eens langs en dan is het aftellen naar 31/5. Ik ben wel nog steeds bang dat hij plots vroeger zou willen komen. Maar probeer er niet teveel aan te denken. Nog 2 weken goed rusten en hopelijk blijft ie graag in zijn coconnetje tot de 31ste.
29/5 moet ik naar het ziekenhuis om nog een laatste consult bij de vroedvrouw daar te hebben. Ik zal dan uitleg krijgen hoe de inleiding enzo in zijn werk zal gaan. En 30/5 moet ik na het avondmaal binnenkomen. Spannend allemaal.

@Jena: jouw boeleke zit precies wel graag in haar coconnetje hè 🙈 hopelijk kan je haar toch snel ontmoeten en vastpakken. Ik duim alvast mee!
Ha Hillie, herkenbaar dus die awkward situatie 🙈🙊😁😬

Goed niews sproetje!🥳 Idd spannend! Ik ging vandaag eens goed kuisen maar heb weer dutje gedaan in de namiddag, ik rust teveel he🙈 Straks nog avondwandeling doen en morgen mss proberen onkruid uit te trekken om wat op gang te krijgen (voor zover ik me nog kan bukken want dat lukt eigenlijk niet zo vlot😁).

Hou ik heb een stomme droom gehad. Ik was aan't bevallen en werd bijgestaan door een piepjonge vroedvrouw die van niks wist🙈 Eigenlijk keistom want was echt zo een droom met cliché vooroordelen. Want een jonge vroedvrouw kan het ook zeer goed doen en nu baal ik van die stomme gedachte die in mij zat🙈 En was dan ook zo een droom waarbij het meteen een groot rampscenario was voor baby en ik🙈 Vanavond eens positief visualiseren...
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 18 mei 2023, 23:13

Ik heb de laatste tijd echt keiveel last van mijn buik, rug, bekken. Niet normaal. Elke dag buikpijn, bijna heel de dag door. Afwisselend harde pijnlijke buiken, menstruatiekrampen, helse pijnscheuten in mijn vagina. Ik kan bijna niet stappen want elke stap doet pijn in mijn buit. Het is echt erg. Ik zou nog even moeten volhouden, maar wat is dit vreselijk zeg. Ik zie het bijna niet meer zitten zo. Ik kan er ook maar weinig aan doen aan de pijn ook. Het hoort erbij zegt de gynaecoloog… amai m’n voeten, echt? Ik heb er nog nooit iemand over horen praten alleszins. Ik ben er echt klaar mee met het zwanger zijn. Het mag stoppen.
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 19 mei 2023, 10:08

Sproetje schreef:
18 mei 2023, 23:13
Ik heb de laatste tijd echt keiveel last van mijn buik, rug, bekken. Niet normaal. Elke dag buikpijn, bijna heel de dag door. Afwisselend harde pijnlijke buiken, menstruatiekrampen, helse pijnscheuten in mijn vagina. Ik kan bijna niet stappen want elke stap doet pijn in mijn buit. Het is echt erg. Ik zou nog even moeten volhouden, maar wat is dit vreselijk zeg. Ik zie het bijna niet meer zitten zo. Ik kan er ook maar weinig aan doen aan de pijn ook. Het hoort erbij zegt de gynaecoloog… amai m’n voeten, echt? Ik heb er nog nooit iemand over horen praten alleszins. Ik ben er echt klaar mee met het zwanger zijn. Het mag stoppen.
Courage, je hebt een datum… je kan echt aftellen!
Hier ook heel veel last, ik slaap amper 3-4u doordat ik heel vaak moet plassen en geen houding meer kan nemen…ook heel veel pijn, zelfs door de bewegingen van ons wild ding vanbinnen + daarbij de zorg van een kleuter die wil dat mama alles voor hem doet 😅 het is echt zwaar die laatste loodjes vind ik de hel, ook wetende dat ik vorige keer op 37w5d bevallen ben met inleiding… nu heb ik dan nieuwe controle… ik heb zelfs schrik overtijd te gaan want ik ga het zo niet volhouden…
Ook moet ik in de avond vaak overgeven omdat ik overvol zit…daar gelijkt het op…

Hoe gaat het met de kersverse Mama’s en met de baby’tjes?
Aan alle andere hoogzwangere courage nog 🍀
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sproetje
Berichten: 771
Lid geworden op: 4 december 2020, 15:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Sproetje » 19 mei 2023, 21:37

Gioia86 schreef:
19 mei 2023, 10:08
Sproetje schreef:
18 mei 2023, 23:13
Ik heb de laatste tijd echt keiveel last van mijn buik, rug, bekken. Niet normaal. Elke dag buikpijn, bijna heel de dag door. Afwisselend harde pijnlijke buiken, menstruatiekrampen, helse pijnscheuten in mijn vagina. Ik kan bijna niet stappen want elke stap doet pijn in mijn buit. Het is echt erg. Ik zou nog even moeten volhouden, maar wat is dit vreselijk zeg. Ik zie het bijna niet meer zitten zo. Ik kan er ook maar weinig aan doen aan de pijn ook. Het hoort erbij zegt de gynaecoloog… amai m’n voeten, echt? Ik heb er nog nooit iemand over horen praten alleszins. Ik ben er echt klaar mee met het zwanger zijn. Het mag stoppen.
Courage, je hebt een datum… je kan echt aftellen!
Hier ook heel veel last, ik slaap amper 3-4u doordat ik heel vaak moet plassen en geen houding meer kan nemen…ook heel veel pijn, zelfs door de bewegingen van ons wild ding vanbinnen + daarbij de zorg van een kleuter die wil dat mama alles voor hem doet 😅 het is echt zwaar die laatste loodjes vind ik de hel, ook wetende dat ik vorige keer op 37w5d bevallen ben met inleiding… nu heb ik dan nieuwe controle… ik heb zelfs schrik overtijd te gaan want ik ga het zo niet volhouden…
Ook moet ik in de avond vaak overgeven omdat ik overvol zit…daar gelijkt het op…

Hoe gaat het met de kersverse Mama’s en met de baby’tjes?
Aan alle andere hoogzwangere courage nog 🍀
Misschien is een inleiding ook deze keer bespreekbaar als het echt te zwaar wordt? Bij mij zei ze dat ze graag zou willen dat hij zeker blijft zitten tot zondag (37w) maar als ik het echt niet meer volhou ik het mag aangeven en ze het vroeger zullen inleiden. Maar ik probeer zolang mogelijk vol te houden tot de afgesproken datum.

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met de baby’tjes en mama’s gaat hier 🥰
Lesbische relatie - geen gekende medische problemen
Dec 20 - Jun 21: 6 x IUI Neg
Sept 21: ICSI 1: 16 eicellen - 13 bevrucht - 9 embryo’s (OHSS + Freeze all)
Nov 21: Tp 1.1 (niet doorgegaan)
Mei 22: poging 2 Tp 1.1 Miskraam
Sept 22: TP 1.2 💙🍀 31/05/23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 20 mei 2023, 11:58

De ongemakken die jullie hebben, heb ik totaal niet. Ik heb nooit geen steken of buikpijn... Hierdoor denk ik dat ze extra werk zullen hebben bij het inleiden volgende week omdat er niets broeit vanonder🙈😑
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Gioia86 » 20 mei 2023, 15:17

Jena schreef:
20 mei 2023, 11:58
De ongemakken die jullie hebben, heb ik totaal niet. Ik heb nooit geen steken of buikpijn... Hierdoor denk ik dat ze extra werk zullen hebben bij het inleiden volgende week omdat er niets broeit vanonder🙈😑
Hey Jena
Vorige bevalling om 6u in de ochtend ingeleid en om 23u bevallen… het was een hele lange dag maar eens ik mocht persen was hij er op 15min…maar dit is zo iets persoonlijks… elk lichaam is uniek en reageert anders! Dus veel moed 🍀

Ik denk dat hij hier er ook nog niet spontaan uit wil, soms heb ik wel steenharde buik maar gaat altijd over… en lage rugpijn/krampen zoals weeën heb ik ook nog niet.
Het zijn meer ongemakken van de buik, slecht slapen, harde bewegingen soms…en vaak plassen
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Jena
Berichten: 386
Lid geworden op: 7 februari 2021, 10:14

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Jena » 23 mei 2023, 22:49

Hier een goede bevalling achter de rug,ook al lijkt het niet zo🙈 deze nacht om 1.30 ingeleid met ballon in baarmoeder (was afgesproken dat we gisteren om 20u naar ziekenhuis moesten komen vr inleiding s nachts en hopelijk bevalling vandaag).

Gaan slapen en soms wel pittige wee maar toch ook kunnen rusten. Tegen 5u30 waren mijn vliezen zelf gebroken ineens. Gelukkig, dan moest dat niet nog eens manueel in gang gezet worden. Naar verloskwartier.
Tegen 9.30-10u epidurale. Wou niet te vroeg maar ook zeker niet te laat. Volgens vroedvrouw goede timing om niet te laat te zijn. Zo zalig die epidurale 🙈 echt amai, erna geen pijn meer en eindeloos geduld omdat er toch geen pijn mee gemoeid is. Duurde lang eer ik voldoende opening had + mijn ferti dokter beschikbaar was. Tegen 14.45 is de arbeid begonnen. En hoewel ik goed perste volgens dr., Was ze na 45min nog geen mm opgeschoven en lag ze nog steeds heel hoog. Hij dacht dat er mss achterliggende reden was voor het niet afkomen (navelstreng, positie) + was te hoog om haar te forceren dus dan maar spoedkeizersnede. Viel reuze mee. Op zich zeer tevreden over vroedvrouw, anesthesist, mijn gynae, de epidurale en het feit dat het persen geprobeerd is ...

Voelt nu wel wat pijijk mijn buik en was echt wel kapot erna. Gelukkig kon vriend haar nemen ..

Succes nog iedereen,,!

Dus ik denk tot nu toe, iedereen keizersnede hier h🤷🏻‍♀️
Jan 2019: missed abortion 8w
4xIUI: 1 bioch zw w5
3Pu's: 8 tp's
ECD: 1.1 bioch. 1.2 zw mei '23🐣

Muzieknootje
Berichten: 252
Lid geworden op: 11 februari 2021, 18:17

Re: Uitgerekend april-mei-juni ‘23

Bericht door Muzieknootje » 23 mei 2023, 23:11

Jena schreef:
23 mei 2023, 22:49
Hier een goede bevalling achter de rug,ook al lijkt het niet zo🙈 deze nacht om 1.30 ingeleid met ballon in baarmoeder (was afgesproken dat we gisteren om 20u naar ziekenhuis moesten komen vr inleiding s nachts en hopelijk bevalling vandaag).

Gaan slapen en soms wel pittige wee maar toch ook kunnen rusten. Tegen 5u30 waren mijn vliezen zelf gebroken ineens. Gelukkig, dan moest dat niet nog eens manueel in gang gezet worden. Naar verloskwartier.
Tegen 9.30-10u epidurale. Wou niet te vroeg maar ook zeker niet te laat. Volgens vroedvrouw goede timing om niet te laat te zijn. Zo zalig die epidurale 🙈 echt amai, erna geen pijn meer en eindeloos geduld omdat er toch geen pijn mee gemoeid is. Duurde lang eer ik voldoende opening had + mijn ferti dokter beschikbaar was. Tegen 14.45 is de arbeid begonnen. En hoewel ik goed perste volgens dr., Was ze na 45min nog geen mm opgeschoven en lag ze nog steeds heel hoog. Hij dacht dat er mss achterliggende reden was voor het niet afkomen (navelstreng, positie) + was te hoog om haar te forceren dus dan maar spoedkeizersnede. Viel reuze mee. Op zich zeer tevreden over vroedvrouw, anesthesist, mijn gynae, de epidurale en het feit dat het persen geprobeerd is ...

Voelt nu wel wat pijijk mijn buik en was echt wel kapot erna. Gelukkig kon vriend haar nemen ..

Succes nog iedereen,,!

Dus ik denk tot nu toe, iedereen keizersnede hier h🤷🏻‍♀️
Proficiat!!! Geniet ervan!
01/18 pilstop
2021 icsi 1+2 -> 2tp’s ❌❌
08/01/22 icsi 3
21/01/22 pu3-20 eicellen-16 bevrucht-8 cryo’s
21/03 tp 3(cryo)❤️ ->❌😔
05/‘22–>07/‘22 tp 4,5,6,7 (cryo)❌❌❌❌
06/09/22 tp 8 🍀—>zwanger❤️

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten