Uitgerekend juli - aug - sept 2023

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: Uitgerekend juli - aug - sept 2023

Bericht door Glow » 25 september 2023, 8:42

Oh, dat lijkt me heel frustrerend inderdaad, Goedgelukje! Ik had ook heel veel vragen bij het toppunt van zijn krampen. Je weet gewoon niet of het iets is dat vanzelf overgaat of dat er een onderliggend probleem is. Ik wist ook niet van dat ei trouwens? Ik dacht dat enkel het koemelkeiwit doorgegeven werd via borstvoeding. Hopelijk vind je de oplossing!

Hier zijn de krampjes een pak beter sinds enkele weken. Misschien wel door de protectis want het was rond 6 weken beter terwijl dat de piek zou moeten zijn. Hij geeft nog altijd wel wat melk terug maar daar kan ik wel mee omgaan. Het boeren gaat ook steeds beter en ik probeer het geduld te hebben om hem altijd te laten boeren, ook al lukt het pas na een kwartier. Op lange termijn helpt het wel met de lucht in zijn darmen, heb ik de indruk. Voor de rest is hij een vrolijke jongeman die stilaan de wereld begint te ontdekken. De mobiel is nu de favoriet en zijn zus is nog altijd heel lief voor hem. πŸ₯° Donderdag hebben we weer een afspraak bij kind en gezin. Ben benieuwd. Zijn maatje 62 is al qua pyjamas te klein! Ook eerste prikjes. πŸ₯Ί
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos πŸ’•
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos πŸ’•
Zoon geboren op 30.07.2023

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: Uitgerekend juli - aug - sept 2023

Bericht door ZonderZorgen » 25 september 2023, 12:09

Glow schreef: ↑
25 september 2023, 8:42
Oh, dat lijkt me heel frustrerend inderdaad, Goedgelukje! Ik had ook heel veel vragen bij het toppunt van zijn krampen. Je weet gewoon niet of het iets is dat vanzelf overgaat of dat er een onderliggend probleem is. Ik wist ook niet van dat ei trouwens? Ik dacht dat enkel het koemelkeiwit doorgegeven werd via borstvoeding. Hopelijk vind je de oplossing!

Hier zijn de krampjes een pak beter sinds enkele weken. Misschien wel door de protectis want het was rond 6 weken beter terwijl dat de piek zou moeten zijn. Hij geeft nog altijd wel wat melk terug maar daar kan ik wel mee omgaan. Het boeren gaat ook steeds beter en ik probeer het geduld te hebben om hem altijd te laten boeren, ook al lukt het pas na een kwartier. Op lange termijn helpt het wel met de lucht in zijn darmen, heb ik de indruk. Voor de rest is hij een vrolijke jongeman die stilaan de wereld begint te ontdekken. De mobiel is nu de favoriet en zijn zus is nog altijd heel lief voor hem. πŸ₯° Donderdag hebben we weer een afspraak bij kind en gezin. Ben benieuwd. Zijn maatje 62 is al qua pyjamas te klein! Ook eerste prikjes. πŸ₯Ί
Hier zal maatje 62 volgende week of de week daarachter ook verdwijnen.

Hier moeilijkheden met het slapen overdag, na het spelen. Dat gaat niet vanzelf. Eens ze aan het spelen is wil ze blijven ontdekken terwijl ze doodmoe is.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: Uitgerekend juli - aug - sept 2023

Bericht door Zitav » 26 september 2023, 12:58

Goedgelukje schreef: ↑
24 september 2023, 6:35
Fijn om te horen dat ze het goed doet ZonderZorgen. Verloopt verder alles goed?

Hier verloopt het redelijk moeizaam. Hij blijft veel last hebben van krampen. Na elke voeding. En ook geeft hij veel melk terug na elke voeding. Dat was heel plots begonnen. De borstvoeding loopt hierdoor nog steeds moeilijk. En oh wat ben ik gefrustreerd wnr ik weer een onrustige baby aan de borst heb. We gaan met hem naar de osteopaat, doen elke dag oefeningen. Ook lactatiekundige volgt het op. En een week geleden ook met hem naar pediater geweest. Nu is er het vermoeden van koemelk eiwit allergie. Dus ik volg dat dieet. En na paar dagen stopte hij ineens met melk terug geven. Ook had hij wisselend goede en slechte dagen wat betreft de krampjes. Terwijl ervoor het enkel slechte dagen waren, dus ik was hoopvol. En dan gisteren sloeg het ineens terug om, weer kei veel terug geven, heel veel last van krampjes. Dus ik opzoek waaraan het kon liggen. Ik had die middag eitjes gebakken, iets wat ik anders nooit doe en las nu dat dat wel vaak gepaard gaat met allergie aan ei. Dus ik hoop ergens dat het daaraan lag. Dan heb ik ten minste een oorzaak en kan ik er iets aan doen. Iemand ervaring hiermee?
Hey,
Ik kom even inbreken omdat ik hetzelfde voor had met men dochtertje. Hier eerst ook gestopt met melkeiwitten. Gaf beterschap maar nog niet over. Dan uiteindelijk ook soja geschrapt, maar ook nog niet volledig alle klachten weg. Maar net hetzelfde als bij jou, ik eet amper eitjes. Toen ik dat toch eens at dan zat er terug bloed in haar stoelgang. Dan ook ei geschrapt en dan waren alle klachten eigenlijk weg..
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief πŸ’• dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief πŸ’•

Goedgelukje
Berichten: 378
Lid geworden op: 30 april 2021, 12:03

Re: Uitgerekend juli - aug - sept 2023

Bericht door Goedgelukje » 26 september 2023, 16:20

Zitav schreef: ↑
26 september 2023, 12:58


Hey,
Ik kom even inbreken omdat ik hetzelfde voor had met men dochtertje. Hier eerst ook gestopt met melkeiwitten. Gaf beterschap maar nog niet over. Dan uiteindelijk ook soja geschrapt, maar ook nog niet volledig alle klachten weg. Maar net hetzelfde als bij jou, ik eet amper eitjes. Toen ik dat toch eens at dan zat er terug bloed in haar stoelgang. Dan ook ei geschrapt en dan waren alle klachten eigenlijk weg..
Zitav, fijn jou nog eens te horen, hoe gaat het daar intussen? Nu mijd ik ze idd alle drie. Hopelijk snel verbetering. Merkte jij snel beterschap? Want hier voorlopig nog niks.

Osteopaat zei dat hij sowieso al reflux heeft. Hij is ervan overtuigd dat als ik alles blijf doen dat hij gevraagd heeft, ik volgende week een andere baby heb, zonder reflux. Ik moet hem 10 tot 20 keer per dag op zijn buik leggen en op zijn poep duwen zodat hij zijn hoofdje zou opheffen. Dat zou de blokkades aan de zenuw die maag en darmen aanstuurt verhelpen, tezamen met de oefeningen die hij met hem doet. Daarnaast keek hij ook naar mij, hij zei dat ik heel gespannen was en dat ik zo onbewust mijn stress doorgeef aan hem. En dat stress ook oorzaak is van reflux vanwege sympatisch zenuwestelsel dat bijgevolg in actie schiet. Dus zijn advies was zo ontspannen mogelijk zijn, oogcontact maken met uw zoontje, en genieten /lachen met hem. Zijn er nog die ervaring hebben met reflux en osteopaat? Als ik online opzoek vind ik veel positieve ervaringen, maar niet zo zeer voor reflux..
07/19: stop pil
09/20-10/20 pcos en verminderde zaadkwaliteit
01/21-03/21: 3 x IUI ❌❌❌
04/21: ICSI 1.1 Verse tp ❌
06/21: ICSI 1.2 ❀️ Dochtertje geboren πŸ₯°
10/22: ICSI 1.3 πŸ’™ Zoontje geboren πŸ₯°

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: Uitgerekend juli - aug - sept 2023

Bericht door Zitav » 26 september 2023, 17:06

Goedgelukje schreef: ↑
26 september 2023, 16:20
Zitav schreef: ↑
26 september 2023, 12:58


Hey,
Ik kom even inbreken omdat ik hetzelfde voor had met men dochtertje. Hier eerst ook gestopt met melkeiwitten. Gaf beterschap maar nog niet over. Dan uiteindelijk ook soja geschrapt, maar ook nog niet volledig alle klachten weg. Maar net hetzelfde als bij jou, ik eet amper eitjes. Toen ik dat toch eens at dan zat er terug bloed in haar stoelgang. Dan ook ei geschrapt en dan waren alle klachten eigenlijk weg..
Zitav, fijn jou nog eens te horen, hoe gaat het daar intussen? Nu mijd ik ze idd alle drie. Hopelijk snel verbetering. Merkte jij snel beterschap? Want hier voorlopig nog niks.

Osteopaat zei dat hij sowieso al reflux heeft. Hij is ervan overtuigd dat als ik alles blijf doen dat hij gevraagd heeft, ik volgende week een andere baby heb, zonder reflux. Ik moet hem 10 tot 20 keer per dag op zijn buik leggen en op zijn poep duwen zodat hij zijn hoofdje zou opheffen. Dat zou de blokkades aan de zenuw die maag en darmen aanstuurt verhelpen, tezamen met de oefeningen die hij met hem doet. Daarnaast keek hij ook naar mij, hij zei dat ik heel gespannen was en dat ik zo onbewust mijn stress doorgeef aan hem. En dat stress ook oorzaak is van reflux vanwege sympatisch zenuwestelsel dat bijgevolg in actie schiet. Dus zijn advies was zo ontspannen mogelijk zijn, oogcontact maken met uw zoontje, en genieten /lachen met hem. Zijn er nog die ervaring hebben met reflux en osteopaat? Als ik online opzoek vind ik veel positieve ervaringen, maar niet zo zeer voor reflux..
Hier gaat alles goed. Wij zijn de melkladder aan het introduceren en dat gaat goed. Hopelijk is ze eruit gegroeid. En ik ben aan het wachten op menstruatie. Dan gaan we voor een brusje.
Gho ze zeggen dat het toch tot twee weken kan duren eer de klachten volledig weg zijn. Ik kzn niet goed meer zeggen hoelang het hier geduurd heeft. Hier ook in het begin naar de osteopaat geweest. Heeft ook niet geholpen tegen reflux maar heb ook die oefeningen niet moeten doen.. was 2 x voor blokkade aan de nek en daardoor voorkeurshouding..
Ik geloof wel zijn uitleg over stress en dit overzetten op de baby. Die hebben ongelooflijke voelsprieten.
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief πŸ’• dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief πŸ’•

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: Uitgerekend juli - aug - sept 2023

Bericht door Glow » 29 september 2023, 11:56

Gisteren was het weer tijd voor Kind & Gezin. Onze jongen is al 60.5 cm groot en weegt 5.84 kg. Perfect volgens zijn curve en de checks waren allemaal goed. Spuitjes zijn ook goed gegaan en hij lijkt er geen reactie op te hebben (al wacht ik nog deze avond af). Tis wel een geruststelling om te zien dat hij zo goed groeit. Met onze dochter hebben we daar problemen mee en waren de metingen eerder een bron van zorgen (waardoor ze nu opgevolgd wordt door een pediater).
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos πŸ’•
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos πŸ’•
Zoon geboren op 30.07.2023

Flom
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 november 2022, 13:19

Re: Uitgerekend juli - aug - sept 2023

Bericht door Flom » 2 oktober 2023, 22:39

Hier blijft alles ook vlotjes verlopen. Twee weken geleden Kind en Gezin voor de eerste spuitjes, ze komt goed bij, groeit goed, al blijft ze toch eerder een kleintje denk ik. Ze zit wel mooi op curve en bij het gewicht is ze zelfs een curve gestegen. 's avonds was ze wel plattekes van de vaccins , zo zielig... vorige week heeft ze dan het vaccin tegen menginokokken gekregen, waar ze opnieuw weer plattekes van was. Gelukkig nooit koorts gekregen.

Vandaag ben ik met haar naar de osteopaat gegaan omdat ze toch meer en meer last begint hebben van reflux. Hij zag meteen dat er enorm overstrekt naar de linkerkant dus daar moeten we nu wat op werken.

Ik mag ook van geluk spreken: ze slaapt al een dikke 2 weken mooi door πŸ™ˆ. Tussen 21u30 en 22u30 drinkt ze laatste keer en pas tussen 7u en 8u is ze terug wakker, en dan nog weent ze niet, maar ligt ze gewoon wat te stampen in haar bedje. Geen onderbroken nachten meer... gigantisch verschil.
Binnen 2 weken heeft ze haar tweede vaccin bij Kind en Gezin. Hopelijk heeft ze er niet teveel last van...
BAM-traject
2020-2021: 6 inseminaties - mislukt
Pauze ingelast van mei 2021 tot augustus 2022
5 nov '22: IUI 7 - ❣️ uitgerekend 29 juli 2023 - geboren 15 juli 2023 🩷

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: Uitgerekend juli - aug - sept 2023

Bericht door ZonderZorgen » 10 oktober 2023, 22:40

Super dat ze zo vooruit gaan.

Ons dametje blijft mooi haar curve volgen. Een echt langslaper is onze meid. Ze slaapt 12 uur aan een stuk, overdag is ze ook al actiever.
Ze is ondertussen 62,2cm en 6,180kg dus een grote meid.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: Uitgerekend juli - aug - sept 2023

Bericht door Glow » 1 november 2023, 16:23

Hoe gaat het hier met jullie kleintjes?

Hier zijn we gisteren weer naar k&g geweest voor de 3 maanden prikjes. Inmiddels is onze kleine man al 64 cm groot en weegt hij bijna 6.5 kg! Het is echt enorm gek om een kindje te hebben dat goed groeit. Hij gaat zijn zus echt heel snel inhalen. Qua ontwikkeling doet hij het ook heel goed. Je ziet hoe hij met de dag meer leert en spelen begint echt leuk te worden. Vorige week maakte hij een sprong door en dat was wel heftig (zeker omdat ik er een paar dagen alleen voor stond) maar hij kan beduidend meer sindsdien. Hij wordt steeds minder een 'platte baby'. πŸ€—

Wel zijn de verkoudheden hier goed binnen gekomen. De dochter heeft ze meegenomen uit de opvang en we hebben het allemaal flink zitten. Hij heeft ook last van vieze oogjes dus het is wel zielig als hij wakker wordt met plakkerige oogjes en veel snottebellen. Het wordt een lang ziekteseizoen, vrees ik. πŸ₯² (En helaas slaapt hij ook nog altijd niet door dus de nachten blijven gebroken.)
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos πŸ’•
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos πŸ’•
Zoon geboren op 30.07.2023

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: Uitgerekend juli - aug - sept 2023

Bericht door ZonderZorgen » 1 november 2023, 20:46

Ook zo'n grote baby. Wij kunnen niet vergelijken.

Maar op 23 oktober was ons meisje 63,5cm en 6,430kg.
Nu wil mevrouwtje alles volgen, dingen ontdekken. Recht beginnen trekken op haar buikspieren. Beginnen met omrollen.πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆ
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Goedgelukje
Berichten: 378
Lid geworden op: 30 april 2021, 12:03

Re: Uitgerekend juli - aug - sept 2023

Bericht door Goedgelukje » 16 november 2023, 21:50

@glow: ik had al langer willen antwoorden maar om één of andere reden ontging het me steeds. Hoe gaat het daar intussen, zijn jullie al beter of nog ziekjes? En hoe gaat het met de nachten? Fijn om te horen dat hij zo goed groeit!!

@zonderzorgen: zo leuk hΓ© die ontwikkelingen πŸ₯°!

Hier deze week naar K&G geweest, hij is wat kleiner dan gemiddeld en qua gewicht is hij ook al twee x na elkaar van curve gezakt. Hij was op een maand tijd slechts 250 gram aangekomen maar wel 2,5 cm gegroeid. Hij is zeker niet te mager, maar wel iets om in het oog te houden. Hier ook zieke kindjes glow, dochter heeft RSV mee naar huis genomen. Zij is nu aan de betere hand, maar onze kleine jongen nog niet. Ook zit hij denk ik in sprong 4 en/of 4 maanden slaapregressie. Deze nacht na 7 weken doorslapen ineens terug een nachtvoeding moeten geven 😭. Ik hoop dat dat 1 malig was want ik was er wel al aan gewoon om geen voedingen meer te moeten geven snachts πŸ™ˆ!
07/19: stop pil
09/20-10/20 pcos en verminderde zaadkwaliteit
01/21-03/21: 3 x IUI ❌❌❌
04/21: ICSI 1.1 Verse tp ❌
06/21: ICSI 1.2 ❀️ Dochtertje geboren πŸ₯°
10/22: ICSI 1.3 πŸ’™ Zoontje geboren πŸ₯°

ZonderZorgen
Berichten: 1741
Lid geworden op: 9 juni 2019, 17:18

Re: Uitgerekend juli - aug - sept 2023

Bericht door ZonderZorgen » 16 november 2023, 22:16

Tof nog eens iets te lezen.

Goedgelukje dat is inderdaad iets om in de gaten te houden.

Hier al 14 dagen aan het werk maar nu was de papa 14 dagen thuis. Deze week kregen we telefoon dat onze madam vanaf volgende week 2 dagen naar de opvang mag.
Dus vandaag mijn man in allerijl alle papieren inorde gaan maken. Kregen we vandaag dan eigenlijk super nieuws. Mevrouwtje mag volgende week heel de week gaan. Wij heel blij oeps maandag moet ze naar Kind en Gezin voor haar spuitjes.

Ondertussen rolt ze vrolijk van haar rug naar haar buik, eet al patatjes en slaapt nog altijd mooi het nachtje door. Soms gefrustreerd omdat ze nog niet terug kan op haar rug, of ergens naar toe wil.

Wij weten en beseffen heel goed dat wij onze pollen mogen kussen.
Start proberen 2015
20/06/19 gestart na 10 tp nog steeds geen wondertje. :cry: 2 mk
13juli 21 pu 2 18 eicellen 3 bevrucht 1 embryo :cry: 8+4 en weer mk
ICSI 3 :4/5/22 25 eicellen 18 bevrucht 3 embryo's ❌️❌️🦐

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: Uitgerekend juli - aug - sept 2023

Bericht door Glow » 17 november 2023, 7:00

@goedgelukje: het blijft hier wat aanslepen. Onze zoon is gelukkig wel nu inmiddels wat beter na een paar dagen puffers te gebruiken. De dochter blijft helaas hoesten, wat veel gebroken nachten oplevert. Huisarts wil ook niet echt iets opstarten, buiten een neusspray. Ze heeft deze week dan ook nog eens een buikgriep erbovenop gekregen. πŸ₯΄ Zoonlief is wel wat beter beginnen slapen sinds vorig weekend. Hij slaapt nu door tot 6u en met wat geluk nog een uurtje langer bij mij in bed. Al moet ik wel 's nachts veel zijn tuut terugsteken. Gelukkig slaapt hij nog in de cosleeper.
Goed in de gaten houden idd van dat gewicht. De pediater zei bij ons dat groei meestal pas later in het gedrang komt. Maar kan natuurlijk ook gewoon een dipje zijn die vanzelf herstelt. En ja, terug opstaan als ze doorslapen is zo pijnlijk en zwaar!

@zonderzorgen: wauw, wat doet ze het goed! Zo sterk al om te rollen! Hier snapt hij nog niet dat zijn armen naar voor moeten liggen bij tummy time. πŸ˜… Hij is wel al lang heel sterk in de nekspieren. Hij vindt het ook veel leuker om in mijn ogen te kijken dan te spelen.. Bij ons nog geen patatjes. Denk dat ik ga wachten tot hij 6 maanden is. Behalve als hij echt al eerder signalen vertoont dat hij er klaar voor is.
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos πŸ’•
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos πŸ’•
Zoon geboren op 30.07.2023

Flom
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 november 2022, 13:19

Re: Uitgerekend juli - aug - sept 2023

Bericht door Flom » 17 november 2023, 11:38

Wat fijn om te lezen hoe een vooruitgang jullie kindjes maken!

Hier heeft de dochter afgelopen dinsdag nog vaccins gekregen en de eerste keer koorts gemaakt. Gelukkig heeft ze heel makkelijk de dafalgansiroop ingenomen en heeft ze goed geslapen. Qua groei gaat het ook goed, gewicht blijft ze op curve en lengte ook. Ook ik ga met de groentenpap starten als ze bijna 6 maand is (plan is om in de kerstvakantie te starten, dan 5,5 maand). Eerder gaat er wat teveel verandering zijn, omdat ze vanaf 4 december naar de onthaalmoeder gaat... de wenmomentjes zijn ook ingepland, al zal het ook wennen zijn voor mama πŸ™ˆ.

Rollen doet zij enkel van buik naar rug. Van rug naar buik draait ze al naar de zij (maar ze ligt laatste tijd niet meer graag op haar buik dus ik denk dat ze dat gewoon niet wil πŸ˜…). Ze houdt van op haar buikje wel goed haar hoofd recht, al 90 graden, wat blijkbaar pas vanaf 6 maand moet lukken dus dat is wel positief.

Hoe pakken jullie dutjes aan? Ik zou eigenlijk moeten starten met lange middagdut maar ik denk dat ze dat zal leren en gewoon worden bij de onthaalmoeder... dus ik denk te wachten tot ze gestart is daar... ze slaapt ook zo goed door (van 20u tot 8u πŸ₯°) dus waarom dan veel veranderen denk ik dan πŸ˜…
BAM-traject
2020-2021: 6 inseminaties - mislukt
Pauze ingelast van mei 2021 tot augustus 2022
5 nov '22: IUI 7 - ❣️ uitgerekend 29 juli 2023 - geboren 15 juli 2023 🩷

Glow
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 mei 2021, 17:11

Re: Uitgerekend juli - aug - sept 2023

Bericht door Glow » 17 november 2023, 13:46

Ik volg gewoon de kindjes met dutjes. Geen enkele dag is hetzelfde hier maar er zit wel een routine in (eat play sleep). Ik zie dan wel hoelang hij slaapt. Vaak is dat tussen de 30 minuten en 2u. Uiteindelijk komt er wel een soort van ritme uit. En ze leren het ook wel bij de onthaalmoeder idd. Ze slapen daar vaak beter dan hier. πŸ˜… Hier gaat hij na de kerstvakantie naar de opvang. Het zal er snel zijn. πŸ₯Ί
PCOS
Feb '21 - apr '21: IUI 1 & 2 - neg
Jun '21: IUI 3 - pos πŸ’•
Dochter geboren op 01.03.2022

Start brusje
Nov '22: IUI 1 - pos πŸ’•
Zoon geboren op 30.07.2023

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 gasten