Hier ook vooral uit de zetel komen of draaien in bed en bukken wordt ook lastiger, haha

allé, het gaat allemaal nog he! Mr ik merk gewoon dat het ´anders´ begint te voelen.
Ik denk dat er hier eentje de afgelopen 2 dagen serieus aan t draaien en keren is geweest

zoveel gestommel met momenten

over 2 weekjes terug controle. Kijk er wel naar uit..
Oh leuk van de muurcirkel!

maakt het wellicht meteen ook ´persoonlijker´. Ooh het wordt allemaal zooo echt! Zo leuk!!
Ik dacht enkel uitwendige tenzij er twijfel is over de lengte van de baarmoederhals of dat de baarmoedermond bv nog mooi ´gesloten´ is. (Althans dit is wat ik van vriendinnen hoor(de)) Maar ik weet het dus niet zeker

Wel had ik gelezen in m´n boekje dat er nog eens een vaginaal swabje genomen wordt ifv streptokokken als ik me niet vergis tegen t einde van de zwangerschap. Wellicht kan Cdj hier meer over vertellen?
Hier gaan we komend Weekend het bedje ophalen bij mijn schoonzus en nog wat bakken met slaapzakken en spulletjes. Dan kan dat bedje ook ineens op z´n plek en kan ik de bakken nog wat uitzoeken.
Wij hebben ook bokalen van Ikea!
Ik heb zure tuttertjes van Haribo gekocht voor in de bokalen. Heb er bij de Haribo outlet gevonden: 2 zakken van 1kg voor 15€.
Ik wou een grote doen met tuttertjes en een kleinere met suikerbonen. De meeste eten liever een snoepje heb ik al gemerkt, en uiteindelijk zijn die ook veel goedkoper dan suikerbonen..

dus met die snoeptutjes erbij toont het direct ook veel meer

en zo kunnen ze kiezen.. snoepjes of suikerbonen..

en de tutjes vond ik nog wel leuk ´in thema´

05/22 ICSI 1~3 embryo´s,1 TP d3

,0 cryo´s
07/22 ICSI 2~7 embryo´s,1 TP d5

,0 cryo´s
09/22 ICSI 3~5 embryo´s,2 TP d3

,0 cryo´s
12/23 Overstap Jette
03/23 ICSI 4~7 embryo´s,1 TP d5

4 cryo´s
05/23 4.2 cryo TP -> dochter 01/24 🩷
01/25 cryo TP