Ja amai, heb echt al een paar vreselijke dagen achter de rug

heb me al lang niet meer zo slecht gevoeld 🫣 sinds vanmiddag ietsje verbetering precies, maar ik durf nog niet te hard te hopen..

ondertussen ook al 3 pijnlijke ribben en een zere rug van t niezen en hoesten. Echt zooo pijnlijk en vervelend.. 🫣 slapen is ook lastig met die dichte neus. Mr gelukkig blijft de baby lekker actief. Da´s het allerbelangrijkste 🥰
Dat van dat het meer ´strijken´ wordt door minder plaats wist ik gelukkig (had het ergens gelezen, denk in een app ofzo?) Kan me inbeelden dat het je anders wel wat ongerust kon maken. Mr gelukkig kort na je telefoontje weer lekker veel beweging. En beter een vraag te veel dan te weinig vind ik.. en uiteindelijk zijn ze er ook om je te helpen bij twijfel he!
Leuk en geruststellend dat de doopsuiker allemaal klaar staat Molski! Voor jou is het echt niet lang meer he!

Ik heb idd nog meer tijd, mr bedoelde dat ik van elke ´soort´ er maar een klein aantal op voorhand ga vullen en liever dan wat bijvul wat er veel gekozen wordt. Heb verschillende dingen in glazen potjes en wil niet dat ze gaan ´aanslaan´ ofzo. En het bezoek zal ook wel wat ´gespreid´ komen waardoor het hopelijk zo lukt. Mr de stickers zijn dus wel al op de potjes gekleefd. Enkel de kaarsjes moet ik nog de kaartjes aanhangen en touwtjes met droogbloemetjes rondbinden.

maar eerst deze week de suikerbonen mr eens halen

hebben al gekozen welke. Mr moet ze nog gaan kopen 🫣
Ik ga een ´basispakketje´ klaarzetten in een doos die mee mag naar het ziekenhuis. Met echt van elke soort maar een 4-6tal dingetjes gewoon voor op het rekje uit te stallen voor de gezelligheid en toch al aan diegene die komen (ik vermoed enkel grootouders, zussen en beste vriendinnen) iets te kunnen geven. Ook 3 grotere potten: 1 met snoep voor kindjes waar ze iets uit kunnen grabbelen moesten die meekomen en eentje met suikerbonen en eentje met snoeptutters. De grote voorraad laten we uiteraard gewoon thuis
Ik ben zoooo benieuwd Molski! Zooo leuk en spannend allemaal! 🥰
Leuk van de babydate Lezertje! 🥰 da´s idd al een mooi gewicht!

ik ben zo benieuwd naar onze controle op 35wkn binnenkort!
Ik vermoed dat als ze denken dat het te zwaar wordt, ze eventueel wel vroeger zullen inleiden als ze zich er anders zorgen over zouden maken of toch zeker niet te veel over tijd laten gaan? Want op t laatste kan t wel nog hard gaan he..

al blijft zo´n gewicht ook wel relatief.. ken er ook waarvan ze dachten dat het echt zwaar ging zijn en het uiteindelijk echt wel minder was. Mr hopelijk eerder lang en smal

toch iets aangenamer om eruit te krijgen denk ik
Wel zo blij dat alles in orde was! 🥰 en toch ook al een mooie kaap he, die 35wkn
Ah leuk dat je dit weekend kan gaan! Hier hebben we dat online morgenavond. Ben benieuwd!

en woensdag een sessie rond bv!
05/22 ICSI 1~3 embryo´s,1 TP d3

,0 cryo´s
07/22 ICSI 2~7 embryo´s,1 TP d5

,0 cryo´s
09/22 ICSI 3~5 embryo´s,2 TP d3

,0 cryo´s
12/23 Overstap Jette
03/23 ICSI 4~7 embryo´s,1 TP d5

4 cryo´s
05/23 4.2 cryo TP -> dochter 01/24 🩷
01/25 cryo TP