Uitgerekend januari-februari-maart 2024

Plaats reactie
Molski

Re: Uitgerekend januari-februari-maart 2024

Bericht door Molski » 13 december 2023, 16:52

Jaaaa wss mezelf wat onnodig druk gemaakt 🙈 en dan idd nog dat slecht slapen. En ook men man 🤣🤣🤣
Vannacht ook goed geslapen en dan nog voormiddag en deze middag een powernapke op de zetel. Voel me beetje herboren haha.

Namiddag ook EINDELIJK het geboortesuiker in orde gemaakt.
Ook de adressen op de labels geschreven. Was een goede tip!
iui 1: ❌️
iui 2: ❤️
04 januari 2024: S 💙

Essie2022

Bericht door Essie2022 » 14 december 2023, 13:48

Gelukkig lijkt het nu weer onder controle! Maar idd beter een keertje te veel bellen of langsgaan dan te weinig!
Maar klinkt alsof je je wel veel beter voelt terug, gelukkig! 😊

Doopsuiker in orde als in ´gevuld en helemaal klaar´? Spannend en leuk wel seg!! 😄

Hihi handig he, die adreslabels al klaar hebben! 🤗

Heb vorig weekend al stickers gekleefd op de potjes. Vulling moeten we nog halen. Maar ik denk dat ik maar een klein deeltje al ga vullen en telkens ga bijvullen als er van een soort wat ´op´ zijn. Dus niet ineens ´alles´ al op voorhand vullen. Mr de eerste lading staat dus al wel gestickerd klaar om te vullen.. 🤩
Ook een goed stiftje gevonden voor de naamkaartjes voor aan de zakjes en kaarsjes. Dus dat kan ik 1 van de dagen al doen en er ook de touwtjes aandoen met droogbloemetjes om ze wat ´mooier´ te maken.

Ben wat verkouden en sinussen ontploffen ook zowat.. 🥴 Hoop dat het snel wat betert. Gisteren had ik echt een lastig dagje.. voelde me echt niet zo goed, buik voelde lastig, snel moe,... maar gelukkig lijkt dat wel beter vandaag.. 🙏
05/22 ICSI 1~3 embryo´s,1 TP d3❌,0 cryo´s
07/22 ICSI 2~7 embryo´s,1 TP d5❌,0 cryo´s
09/22 ICSI 3~5 embryo´s,2 TP d3❌❌,0 cryo´s
12/23 Overstap Jette
03/23 ICSI 4~7 embryo´s,1 TP d5❌4 cryo´s
05/23 4.2 cryo TP -> dochter 01/24 🩷
01/25 cryo TP 🍀

Molski

Bericht door Molski » 14 december 2023, 20:56

Ah neee vervelend! En je kan dan ook geen sinutab of dergelijke nemen natuurlijk 😔.
Goed rusten, theetje erbij. Eventueel zo zoutspoeling voor je neus of dampen 😏.ik hoop dat het snel over is voor je.

Ik voel me echt stuk beter. Hoewel ik gisteren de baby niet zo hevig voelde. Wel nog vaak, maar meer lichte veegjes of porretjes. Ookal heb 'k het natuurlijk gegoogled, toch deze ochtend maar even naar de vroedvrouw ih ziekenhuis gebeld. En blijkbaar zou dit normaal zijn. Naarmate dat je verder in de zs bent en de baby indaalt. Krijgt de baby minder plaats waardoor het minder krachtig wordt. Maar als ik toch twijfelde mocht in absoluut langskomen vr aan de cgt.
Natuurlijk 30min na het telefoontje babydisco in mijn buik 🤣🤣.

Doopsuiker is he-le-maal klaar! Alles in in de doosjes, glaasjes enz.. alleen de snoeppot voor het werk nog. Maar dat doe ik pas als ie geboren is. En op mijn man zijn werk worden het stroopwafels met blauwe muisjes op (nederlanders he haha).
We hebben nog zakjes en suiker over. Maar denk dat ik met de aantallen die ik nu heb, ver toekom.
Ik ga alles op boomstam schijven presenteren (hadden we nog vd trouw) en zo blijven we ook nog in het thema bos/bosdieren. Net zoals zijn kamertje/geboortekaartje.. zal dd eens zien of ik wat fotos kan toevoegen.

Ohh leuk toch!! Is echt leuk om aan te frubbelen. Je hebt natuurlijk ook nog even om te vullen. Hier is het nog 2w5d 🙈
Neem je ook doopsuiker mee naar het ziekenhuis?
Ik vind zowat dubbel, aangezien we enkel ouders en broers willen ih ziekenhuis. Anderzijds weet je nooit...

En jaaaa! Wat handig die adreslabels!
Kan mijn man ze dan erop plakken en gaan versturen.
De overige heeft ie een lijstje om zo uit te delen (buren, e.d).

Lezertje

Bericht door Lezertje » 18 december 2023, 18:57

Hier net terug van een babydate. Ons boeleke heeft een goede groeispurt gehad de afgelopen 3 weken. De gynaecoloog schat het gewicht nu op 2,9 kg en ik ben nog maar 35w2d 😅 voor de rest zag alles er goed.

Nu zaterdag hebben we een prenatale raadpleging in het ziekenhuis met de vroedvrouw daar. Eens benieuwd wat zij ervan zal maken.

Ik hoop nu enkel dat ik niet overtijd ga, want wie weet wat voor een kolos komt er anders uit 😅
pilstop nov '19
12/21 ICSI 1 (6 eicellen), TP 1.1 ❌, 1 cryo
02/22 TP 1.2 miskraam 7w1d
05/22: ICSI 2 (16 eicellen) TP 2.1. ❌, 1 cryo
07/22 TP 2.2 ❌ (bioch)
12/22 ICSI 3 (27 eicellen), freeze all, 6 cryo's
03/23 TP 3.1 ❌
05/23 TP 3.2 💙 op 19/1/2024

Essie2022

Bericht door Essie2022 » 18 december 2023, 20:38

Ja amai, heb echt al een paar vreselijke dagen achter de rug 😂 heb me al lang niet meer zo slecht gevoeld 🫣 sinds vanmiddag ietsje verbetering precies, maar ik durf nog niet te hard te hopen.. 😅 ondertussen ook al 3 pijnlijke ribben en een zere rug van t niezen en hoesten. Echt zooo pijnlijk en vervelend.. 🫣 slapen is ook lastig met die dichte neus. Mr gelukkig blijft de baby lekker actief. Da´s het allerbelangrijkste 🥰

Dat van dat het meer ´strijken´ wordt door minder plaats wist ik gelukkig (had het ergens gelezen, denk in een app ofzo?) Kan me inbeelden dat het je anders wel wat ongerust kon maken. Mr gelukkig kort na je telefoontje weer lekker veel beweging. En beter een vraag te veel dan te weinig vind ik.. en uiteindelijk zijn ze er ook om je te helpen bij twijfel he! 😊

Leuk en geruststellend dat de doopsuiker allemaal klaar staat Molski! Voor jou is het echt niet lang meer he! 🤩
Ik heb idd nog meer tijd, mr bedoelde dat ik van elke ´soort´ er maar een klein aantal op voorhand ga vullen en liever dan wat bijvul wat er veel gekozen wordt. Heb verschillende dingen in glazen potjes en wil niet dat ze gaan ´aanslaan´ ofzo. En het bezoek zal ook wel wat ´gespreid´ komen waardoor het hopelijk zo lukt. Mr de stickers zijn dus wel al op de potjes gekleefd. Enkel de kaarsjes moet ik nog de kaartjes aanhangen en touwtjes met droogbloemetjes rondbinden. 😊 maar eerst deze week de suikerbonen mr eens halen 😅 hebben al gekozen welke. Mr moet ze nog gaan kopen 🫣

Ik ga een ´basispakketje´ klaarzetten in een doos die mee mag naar het ziekenhuis. Met echt van elke soort maar een 4-6tal dingetjes gewoon voor op het rekje uit te stallen voor de gezelligheid en toch al aan diegene die komen (ik vermoed enkel grootouders, zussen en beste vriendinnen) iets te kunnen geven. Ook 3 grotere potten: 1 met snoep voor kindjes waar ze iets uit kunnen grabbelen moesten die meekomen en eentje met suikerbonen en eentje met snoeptutters. De grote voorraad laten we uiteraard gewoon thuis 😊

Ik ben zoooo benieuwd Molski! Zooo leuk en spannend allemaal! 🥰

Leuk van de babydate Lezertje! 🥰 da´s idd al een mooi gewicht! 😀 ik ben zo benieuwd naar onze controle op 35wkn binnenkort! 😊
Ik vermoed dat als ze denken dat het te zwaar wordt, ze eventueel wel vroeger zullen inleiden als ze zich er anders zorgen over zouden maken of toch zeker niet te veel over tijd laten gaan? Want op t laatste kan t wel nog hard gaan he.. 😅 al blijft zo´n gewicht ook wel relatief.. ken er ook waarvan ze dachten dat het echt zwaar ging zijn en het uiteindelijk echt wel minder was. Mr hopelijk eerder lang en smal 😅 toch iets aangenamer om eruit te krijgen denk ik 😂
Wel zo blij dat alles in orde was! 🥰 en toch ook al een mooie kaap he, die 35wkn 🤩

Ah leuk dat je dit weekend kan gaan! Hier hebben we dat online morgenavond. Ben benieuwd! 😊 en woensdag een sessie rond bv!
12/23 Overstap Jette
01/25 cryo TP 🍀

Cdj

Bericht door Cdj » 18 december 2023, 21:54

Essie2022 schreef:
18 december 2023, 20:38
Ik vermoed dat als ze denken dat het te zwaar wordt, ze eventueel wel vroeger zullen inleiden als ze zich er anders zorgen over zouden maken of toch zeker niet te veel over tijd laten gaan? Want op t laatste kan t wel nog hard gaan he.. 😅 al blijft zo´n gewicht ook wel relatief.. ken er ook waarvan ze dachten dat het echt zwaar ging zijn en het uiteindelijk echt wel minder was. Mr hopelijk eerder lang en smal 😅 toch iets aangenamer om eruit te krijgen denk ik 😂
Hangt er ook een beetje vanaf hoe je gynaecoloog je bekken inschat. Onze oudste (vriendin is bevallen) zag de gynaecoloog liever niet over tijd gaan. Zij werd 1 dag voor de uitgerekende datum ingeleid. Zijn gewicht viel mee (3,5kg), maar wel met z’n hoofd bovenaan de curve. De gynae had dat toen wel goed gezien, want makkelijk ging het al niet.
In mijn bevalling had hij meer vertrouwen, nooit iets gezegd over inleiden terwijl de echo’s ook op een grote baby wezen. Ze was uiteindelijk 3,975kg op 39w en ze kon inderdaad netjes passeren (althans aan mijn bekken, mijn velletje was iets weerbarstiger)
Dat hoofdje doet trouwens meer dan het gewicht, ook de ligging van het hoofdje.

Hier ook wat moeilijke dagen. Wellicht meniscus gescheurd, veel pijn terwijl ik niks mag nemen (dafalgan helpt niks). Slapen is er al even niet meer bij, of toch heel weinig, want ik kan enkel op mijn rug liggen, maar daar is mijn buik dan weer niet mee akkoord.
Ik had eerst een scan gepland begin januari, maar dit weekend verergerde de pijn. Deze ochtend dus naar de huisarts omdat ik het niet zag zitten die tijd te overbruggen.
Gelukkig kon zij met spoed een afspraak bij de orthopedist regelen, en kon die dan met spoed een scan regelen voor morgen.
Mijn mama schoot al in paniek “je gaat toch niet onder de scanner en je laten opereren als je zwanger bent”
Maar m’n gynaecoloog maakt er niks van, allemaal perfect mogelijk zegt die.
Dusja, het is dat of nog minstens 3 maanden niet slapen, dat is ook geen oplossing.
Spannend wel, dus ook andere voorbereidingen voor de baby wat achteruit geschoven in prioriteit. Gelukkig nog wel even :)
Lesbische relatie
2017-2018: partner 7x IUI = 💙
2018-2019: 3x IUI = ❤️
2023: poging brusje - uitgerekende datum 14/03/2024

Essie2022

Bericht door Essie2022 » 19 december 2023, 10:42

Haha ja da´s idd wat ze zeggen he, dat dat hoofdje het belangrijkste is! Mr ik zeg het.. op zo´n vlak heb ik wel vertrouwen in mijn gynae.. die zal wel de juiste beslissingen nemen indien die daar reden toe ziet.. ben daar wel gerust in eigenlijk. 😊

Oei dat klinkt idd niet goed van je knie.. als het geen extra risico's inhoudt voor jou en/of de baby kan je het idd beter nu doen dan nadien.. 🙈 want is toch ook nog een behoorlijke revalidatie he. Plus zoals je zelf zegt.. nog zo lang afzien van de pijn is ook niet goed.. veel beterschap in ieder geval! 🍀
12/23 Overstap Jette
01/25 cryo TP 🍀

Molski

Bericht door Molski » 20 december 2023, 15:36

Hoiiii
Zal straks even alles bijlezen en de tijd nemen om te antwoorden 😊😊.

We zijn deze namiddag op controle geweest. Ons manneke stelt het goed. Hij zit nu op 3.2kg (36weken). Flinke knoeperd haha. Woensdag 3 januari moet ik 's avonds binnen en gaan ze een ballonnetje steken.
Ze vermoeden dat hij dan donderdag er zal zijn.. we zullen het zien! Word zo wel erg spannend 🥰

Essie2022

Bericht door Essie2022 » 20 december 2023, 22:19

Oh super dat alles goed was Molski! Da´s idd al een mooi gewicht 🥰 super seg!
Ik vind het al spannend in jouw plek wel! Het wordt nu echt wel heel concreet he! 😊 maar komt helemaal goed! 🤩

Hier gisteren info sessie van de materniteit gehad. Was wel boeiend vond ik. En daarjuist een sessie rond borstvoeding die ik ook wel heel waardevol vond! Echt ´need to know´ info. Was fijn!

Verder hier nog veel beweging dus dat vind ik wel geruststellend. En ook veel uitstulpingen, soms langs 2 kanten 😂 rek en strek denk ik dan ofzo.. 🤣
12/23 Overstap Jette
01/25 cryo TP 🍀

Cdj

Bericht door Cdj » 22 december 2023, 20:06

Oh Molski, ziet er al goed uit dat baby’tje van jou!
Nog even aftellen, wordt wel spannend. Geniet ook nog van de komende dagen.
Essie2022 schreef:
20 december 2023, 22:19
Verder hier nog veel beweging dus dat vind ik wel geruststellend. En ook veel uitstulpingen, soms langs 2 kanten 😂 rek en strek denk ik dan ofzo.. 🤣
Hier ook, soms voel ik hem de ene kant bewegen en ineens ook op een heel andere plek. Waarbij ik mij echt afvraag wat hij allemaal uitspookt.

Hier dus een heel hectische week achter de rug. Alles kwam een beetje samen. Op 5 dagen maar liefst 9 medisch gerelateerde afspraken gehad (voor mezelf en de dochter die ook plots ziek was). Intussen ook geopereerd aan mijn knie. Dat was eigenlijk dagziekenhuis, maar super misselijk, dus maar geen risico genomen en nachtje gebleven. Intussen is het ca va.
Mijn enige ‘blije’ afspraak was bij de gynae, maar die heb ik moeten uitstellen naar volgende week. Nuja, die heb ik dan nog te goed :)
Lesbische relatie
2017-2018: partner 7x IUI = 💙
2018-2019: 3x IUI = ❤️
2023: poging brusje - uitgerekende datum 14/03/2024

Molski

Bericht door Molski » 22 december 2023, 20:15

@lezertje dat loopt ongeveer op zoals onze hihi. Weet je of je babytje wat groter (in lengte dan) is?
Misschien als je op 38w toch een te groot kindje hebt dat ze eventueel inleiden?

@essie2022 ben je al wat beter? Of nog aan het sukkelen met die vervelende verkoudheid?
Fijn dat je wel nog her babytje voelt, dat geeft dan toch ook weer een geruststellend gevoel? Alleen kunnen die rek en strek oefeningen van je kindje wel soms vervelend zijn. Zo is het toch bij mij hier hahaha.. doet geen pijn maar soms is toch even ahhhh..
Ik heb maandag ook nog de bevallingsinfosessie gehad. Vond het beetje tegenvallen. Er werd eigl enkel het infoboekje afgerateld. De bv infosessie vond ik zelf wel aangenaam en wel nodig.

@cdj hoe is het met je knie?
Heb je de onderzoeken al gehad ondertussen?
Ik hoop allesinds dat de pijn wat doenbaar is ondertussen 😏
Op een bepaald moment weet je niet meer welke houding aan te nemen, moe, pijn,..

Hier gaat het wat zijn gangetje... middagdutjes for the win.
Begin wel vaker onderaan druk te voelen..en denk ik soms dat het zo gaat beginnen. ook al heb ik geen indicatie dat het begonnen is 🤣🤣🤣 Waarschijnlijk gewoon omdat we in de laatste loodjes zitten.
Ik heb ook al enkele nachten dat ik droom over de bevalling of dat mijn water breekt 🤣🤣.
Heb ook meer en meer zin om nu in mijn eigen bubbel te zitten en heeeeeelemaal geen zin in kerstavond en kerstdag.
En dan nog'ns 3 dagen later mijn man zijn verjaardag. Hoop dat zijn ouders dit jaar overslaan 🙈🙈.
Ook zowat een dubbel gevoel over me hangen.
Wil er eigl nu vanaf zijn, de buik zit in mijn weg en wil lekker kunnen liggen. Ben ook dat insuline en prikken verhaal zat.
Maar ik vind het nu ook heel fijn dat ik hem echt goed en vaak voel. Zal straks het getrappel echt missen! 🥹

Molski

Bericht door Molski » 22 december 2023, 20:17

Ik zei tegen de gyn.. wat jammer dat jullie geen 3d echos hebben.

Ohhh dat hebben we wel.. (wat ik eigl wel wist hahaa).. zullen dadelijk es snel kijken.. bij deze een 3d echo gehad ih ziekenhuis. Superlief van haar.😊😊😊

https://i.postimg.cc/Nj1znmpK/20231220-142001.jpg

Essie2022

Bericht door Essie2022 » 22 december 2023, 22:00

Oh amai Cdj wat goed dat je zo snel geholpen bent geworden! Hopelijk een vlotte revalidatie en niet meer al te misselijk? Is je andere kindje alweer wat beter? 🍀
Haha ja die momenten dat ik zowel links als rechts voel ´uitstulpen´ denk ik ´aja, daar zit dus die 45cm 😂´ (al zal het inmiddels al wel meer zijn.. 🙈)

@molski dat snap ik dat je eigenlijk écht gewoon aftelt nu.. en idd.. op den duur ben je er ook gewoon stilaan klaar mee he 😅 die dikke buik, de bijhorende kwaaltjes,.. en kan me inbeelden die insuline er nog eens bij dat je het dan helemaal wel beu bent.. 🙈 nog even! 😘
Maar idd.. die feestdagen... leuk, maar nu heb je daar wrs gewoon weinig behoefte aan. Al hoop ik dat het de tijd wat sneller doet vooruitgaan zodat 3 januari er sneller lijkt te zijn! 😊 en durf gewoon je grenzen stellen en rust nemen.. 😘 je hebt er recht op!

Ik ben sinds eergisteren elke dag gelukkig wel een beetje beter. Enkel nog wat snot, hoesten en keelpijn. En wel nog wat moe. Maar echt al 1000x beter als vorige week 😅 dus komt wel goed denk ik. En de activiteit is nog steeds groot, dus op dat vlak ben ik ook echt wel gerust.. 🥰

Snap die dromen ook wel! Droom soms ook van die dingen over de geboorte enzo! Zot he, hoe hard ons onderbewustzijn er toch ook mee bezig is!

Mega leuk wel van de 3D echo! Bij ons is er maar 1 in alle praktijkruimtes. Vorige keer hadden we het geluk daar te zitten en dus ook 1 leuk 3d foto´tje. Maakt het plots zo ´écht ´ he ! 😊 goed dat je een stille hint hebt gegeven.. 🤭

Hier was de sessie van de materniteit wel boeiend vond ik. Mr kan me inbeelden dat het heel hard afhangt van ziekenhuis tot ziekenhuis of mss zelfs wie het geeft. Mr wel zonde dan dat het eigenlijk weinig meerwaarde gaf bij jou omdat het eigenlijk gewoon alles was uit de info brochure.. hopelijk heb je wel het gevoel antwoorden te hebben op je vragen of bezorgdheden? Anders zeker durven stellen he!
12/23 Overstap Jette
01/25 cryo TP 🍀

Lezertje

Bericht door Lezertje » 23 december 2023, 10:39

Wij hebben net de prenatale raadpleging in het ziekenhuis achter de rug. De vroedvrouw heeft o.a. een vaginale wisser genomen om te testen op streptokokken. Ook een echo om te kijken of het hoofdje mooi beneden ligt, wat het geval is (dat voel ik ook 😅)

Ze stelde ook vragen over wel/geen bad in de verloskamer en of ik een epidurale wil. Maar voor de rest was het vrij standaard denk ik. Ik wil bewust ook niet te veel weten op voorhand, ik laat het dan liever op me af komen. Soms is too much information echt wel too much.

Wij moeten nu 8 januari teruggaan naar de gynaecoloog. Hij heeft de vorige keer niets gezegd over vroeger inleiden, dus ik denk dat het momenteel niet van toepassing is. We zien wel wat hij de 8ste zegt.

Hier houden we het bewust heel rustig tijdens de feestdagen. Niet te veel bezoekjes, geen last minute cadeautjes kopen... leve online shoppen 😁

Ik moet enkel mijn ziekenhuistas nog verder aanvullen en het wiegje beneden klaarmaken. Voor de rest zijn we er klaar voor. Normaal nog een viertal weken te gaan 💪
pilstop nov '19
12/21 ICSI 1 (6 eicellen), TP 1.1 ❌, 1 cryo
02/22 TP 1.2 miskraam 7w1d
05/22: ICSI 2 (16 eicellen) TP 2.1. ❌, 1 cryo
07/22 TP 2.2 ❌ (bioch)
12/22 ICSI 3 (27 eicellen), freeze all, 6 cryo's
03/23 TP 3.1 ❌
05/23 TP 3.2 💙 op 19/1/2024

Essie2022

Bericht door Essie2022 » 27 december 2023, 18:54

Hier daarjuist controle gehad. Mr eigen gynae was blijkbaar nog met een bevalling bezig. We kregen de keuze, andere gynae of vanavond terugkomen. Mr mijn vriend kon vanavond niet. Dus kregen dan andere gynae. Natuurlijk net diegene waarbij ik echt enorm slechte ervaringen heb (arrogant, foute info, fouten maken, onsympathiek t.o.v. collega´s, enorm spottend,...) dus mijn gevoel was al niet echt fantastisch.. mr ik dacht ´tis maar een routine controle/echo, komt wel goed´.
Mr ja, nu dus met een slecht gevoel..
Baby ligt dwars. (Wat ik al vermoedde, aangezien ik vaak echt links en rechts tegelijk een enorme druk voel en echt zo aan de ene kant de poep en aan de andere kant het hoofd voel zitten). Mr hij deed daar dus kei vaag en dramatisch over.. het was echt ni normaal dat een baby van die grootte en al zeker niet een 1e baby nog zo lag en niet gedraaid was. Mr als ik dan vragen stelde, kregen we eigenlijk ni echt een (duidelijk) antwoord. Mr hij had het dus ´zelden meegemaakt´. Hoewel ik eigenlijk best wel wat verhalen ken waarbij de baby na 35wkn nog spontaan draait.. (al besef ik ook dat er zijn die niet meer juist draaien)
Hij zei ook wel dat da ni echt comfortabel kan zijn voor mij (dat beaam ik wel 😂) mr goed.. nu dus een heel dubbel gevoel wel..
Mr heb wel nadien aan de balie eerlijk gezegd met welk gevoel ik nu zat.. en ze zei dat morgen en vrijdag mijn gynae op de praktijk aanwezig is, dus ze zei van anders morgen of vrijdag even te bellen met haar. Wat ik dus wel ga doen. Op zich was/ben ik niet zo ongerust. Mr doordat hij er zo dramatisch en tegelijkertijd vaag over deed, toch een beetje een dubbel gevoel en heb gewoon meer vertrouwen in mijn eigen gynae. Dus toch maar even bellen morgen.
Ook begon hij over ´afwijkende baarmoedervorm of ze daar ooit iets over gezegd hebben´. Mr zowel in jette met hysteroscopie vorig jaar als in vorig ziekenhuis de hysteroscopie in 2020 was dat niet het geval. Dus gelukkig kan ik daar wel gerust over zijn. Mr mijn vriend snapt dus helemaal waarom ik hem ni meer moest en veranderd ben een tijdje geleden 😂

Voor de rest zag alles er wel goed uit. 50,7cm en 2,8kg. Dus wel groot genoeg al 😅 (al besef ik ook dat dit vaak nog wel wat afwijkt van de eigenlijke grootte en gewicht.. 😊)
Laatst gewijzigd door Essie2022 op 27 december 2023, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
12/23 Overstap Jette
01/25 cryo TP 🍀

Plaats reactie