Juli - Augustus - September 2024

Plaats reactie
Tonpon
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 oktober 2023, 19:55

Re: Juli - Augustus - September 2024

Bericht door Tonpon » 12 maart 2024, 6:56

Hier vandaag 21w maar ik voel nog niet echt iets qua bewegingen.
Gisteren had ik mijn 20w echo en alles was in orde met ons meisje en zat telkens op 20W+6 bij de metingen :D De gyn zei wel dat ik nogal een stevige, dikke placenta heb en die zit ook aan de voorkant dus dat is de reden waarom ik geen/weinig bewegingen voel. Dat dient nu als stootkussentje zeg maar. As ik zit/lig zie ik mijn buik echt bewegen en dat zijn duidelijk geen darmen/ademhaling maar ons meisje, dat is dus superraar om dat niet te voelen maar wel te zien :lol:

Zitav, vervelend van je stuitje! Waar heb je dan eigenlijk juist pijn?

Hier blijft mijn bekken (?) pijn doen, al weet ik dus niet of het bekken/rug/stuitje is :?: Het zijn zo pijnscheuten in voornamelijk linker bil. Sinds een week doet alles pijn, zitten, liggen, wandelen, vooroverbuigen. De nieuwe oefeningen van de kiné doen weinig :(

Een vraagje, hebben jullie het startpakket al aangevraagd?
Je kan dat bij 5 verschillende instanties aanvragen, maar wat is eigenlijk het verschil?
We waren dit weekend op een babybeurs en daar stonden er 2 maar niemand kon me uitleggen wat nu echt het verschil was. Zogezegd de service...
Start kinderwens: 01-2022
02-2023 start IUI
18-02-2023: positieve test natuurlijke wijze
07-03-2023: ❌ buitenbaarmoederlijk + operatie
05-2023: IUI heropgestart
09-2023 start IVF => ICSI => 2 TP d3 ❌ - 1 cryo
7-11-2023 TP enige cryo d5 => 🩷🩷

Minosh
Berichten: 1372
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Juli - Augustus - September 2024

Bericht door Minosh » 12 maart 2024, 7:38

Wat jammer dat de kine niet helpt Tonpon. Slaap je met zwangerschapkussen want dat kan ook wel helpen voor de pijn!
Die beweging zal je binnenkort wel voelen, bij mijn eerste was het ook wat later.
ivm groeipakket, het is inderdaad allemaal zelfde en enkel de bereikbaarheid is anders. je kan gewoon vrij kiezen.

Tonpon
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 oktober 2023, 19:55

Re: Juli - Augustus - September 2024

Bericht door Tonpon » 12 maart 2024, 8:14

Een zwangerschapskussen gebruik ik inderdaad al een tijdje maar ik kan me niet meer gemakkelijk leggen.
Wat ik zo op internet lees, zou je met de placenta vooraan vanaf 28w het moeten voelen.
Ik heb trouwens al veel opmerkingen gekregen over mijn buik, dat die al zo enorm is :D ik dacht dat ze overdreven maar de Gyn zou me zo op het zicht ook 6 weken verder inschatten :o
Start kinderwens: 01-2022
02-2023 start IUI
18-02-2023: positieve test natuurlijke wijze
07-03-2023: ❌ buitenbaarmoederlijk + operatie
05-2023: IUI heropgestart
09-2023 start IVF => ICSI => 2 TP d3 ❌ - 1 cryo
7-11-2023 TP enige cryo d5 => 🩷🩷

Minosh
Berichten: 1372
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Juli - Augustus - September 2024

Bericht door Minosh » 12 maart 2024, 11:05

Tonpon schreef:
12 maart 2024, 8:14
Een zwangerschapskussen gebruik ik inderdaad al een tijdje maar ik kan me niet meer gemakkelijk leggen.
Wat ik zo op internet lees, zou je met de placenta vooraan vanaf 28w het moeten voelen.
Ik heb trouwens al veel opmerkingen gekregen over mijn buik, dat die al zo enorm is :D ik dacht dat ze overdreven maar de Gyn zou me zo op het zicht ook 6 weken verder inschatten :o
De grote van de buik heb je niet in de hand he, jammer dat ze daar opmerkingen over maken. Ik heb ook al een veel grotere buik dan bij mijn eerste zwangerschap, maar ik heb hier geen impact op, het groeit gewoon :lol:

Ik heb 2 kussens naast mij liggen omdat ik zo altijd ondersteuning heb, en dat helpt hier wel. Wel ambetant als je zo moeilijk kan leggen. Heeft je kine hier nog tips rond?

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: Juli - Augustus - September 2024

Bericht door Zitav » 12 maart 2024, 14:23

Tonpon schreef:
12 maart 2024, 6:56
Hier vandaag 21w maar ik voel nog niet echt iets qua bewegingen.
Gisteren had ik mijn 20w echo en alles was in orde met ons meisje en zat telkens op 20W+6 bij de metingen :D De gyn zei wel dat ik nogal een stevige, dikke placenta heb en die zit ook aan de voorkant dus dat is de reden waarom ik geen/weinig bewegingen voel. Dat dient nu als stootkussentje zeg maar. As ik zit/lig zie ik mijn buik echt bewegen en dat zijn duidelijk geen darmen/ademhaling maar ons meisje, dat is dus superraar om dat niet te voelen maar wel te zien :lol:

Zitav, vervelend van je stuitje! Waar heb je dan eigenlijk juist pijn?

Hier blijft mijn bekken (?) pijn doen, al weet ik dus niet of het bekken/rug/stuitje is :?: Het zijn zo pijnscheuten in voornamelijk linker bil. Sinds een week doet alles pijn, zitten, liggen, wandelen, vooroverbuigen. De nieuwe oefeningen van de kiné doen weinig :(

Een vraagje, hebben jullie het startpakket al aangevraagd?
Je kan dat bij 5 verschillende instanties aanvragen, maar wat is eigenlijk het verschil?
We waren dit weekend op een babybeurs en daar stonden er 2 maar niemand kon me uitleggen wat nu echt het verschil was. Zogezegd de service...
'T is echt ter hoogte van mijn staartbeentje dat ik pijn voel. Als het echt fel is (wnr ik in de zetel heb gelegen en eruit wil), dan moet ik echt ff door de pijn heen bijten en terug in gang komen. Daarnet had ik in de auto ook last. Indien het nog erger wordt ga ik de gynaecoloog er toch nog eens over aanspreken want in mei moet ik 4u50 op een vliegtuig zitten ...
Jammer dat bij jou de kine nier helpt :( hopelijk krijg je toch nog beterschap!

Wij hebben ons startpakket vorige keer bij parentia aangevraagd als ik mij niet vergis. Hebben gewoon random één gekozen omdat het inderdaad allemaal wat hetzelfde is hé..
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: Juli - Augustus - September 2024

Bericht door Zitav » 12 maart 2024, 14:27

Ik wil het denk ik gwn ff van mij afschrijven, maar momenteel ben ik kapot ..
De slechte nachten van onze dochter breken mij echt op en ik weet niet meer wat we moeten doen ..
Hadden gehoopt dat haar vloerbed een succes zou zijn, maar is een grote ramp.
Ze heeft er ondertussen al 3 nachten in geslapen waarvan ze 2 nachten ongeveer een 3tal uur wakker was in de nacht en waarvan ze 2 dutjes er in gedaan heeft en ik ze vandaag uit miserie in ons kamer in haar kleine bed heb gelegd ..
Bij liggen lukt niet om haar vlot in slaap te krijgen.. en als ik weg ga dan begint ze met vanalles te prutsen/spelen .. ik heb haar toch vrij lang laten doen maar kan ze niet blijven laten doen hé.. zucht .. heb zoveel spijt momenteel van de aankoop .. twijfel om gwn haar kleine bed terug in haar kamer te zetten .. dan staat het overvol maar zie anders nt wat doen..
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Minosh
Berichten: 1372
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Juli - Augustus - September 2024

Bericht door Minosh » 12 maart 2024, 18:49

Zitav schreef:
12 maart 2024, 14:27
Ik wil het denk ik gwn ff van mij afschrijven, maar momenteel ben ik kapot ..
De slechte nachten van onze dochter breken mij echt op en ik weet niet meer wat we moeten doen ..
Hadden gehoopt dat haar vloerbed een succes zou zijn, maar is een grote ramp.
Ze heeft er ondertussen al 3 nachten in geslapen waarvan ze 2 nachten ongeveer een 3tal uur wakker was in de nacht en waarvan ze 2 dutjes er in gedaan heeft en ik ze vandaag uit miserie in ons kamer in haar kleine bed heb gelegd ..
Bij liggen lukt niet om haar vlot in slaap te krijgen.. en als ik weg ga dan begint ze met vanalles te prutsen/spelen .. ik heb haar toch vrij lang laten doen maar kan ze niet blijven laten doen hé.. zucht .. heb zoveel spijt momenteel van de aankoop .. twijfel om gwn haar kleine bed terug in haar kamer te zetten .. dan staat het overvol maar zie anders nt wat doen..
Ooch vreselijk 😞, niet fijn dat het geen succes is!
Die nachten zijn echt een hel op die manier!
Heel veel herkenning maar weinig tips, hier ook al 4 nachten weer prijs.
Echt wel slopend en dat in combinatie met werk!
Hier helpt het wel om er bij te liggen maar deze nacht heb ik er bij moeten slapen 😞!

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: Juli - Augustus - September 2024

Bericht door Zitav » 12 maart 2024, 19:41

Minosh schreef:
12 maart 2024, 18:49
Zitav schreef:
12 maart 2024, 14:27
Ik wil het denk ik gwn ff van mij afschrijven, maar momenteel ben ik kapot ..
De slechte nachten van onze dochter breken mij echt op en ik weet niet meer wat we moeten doen ..
Hadden gehoopt dat haar vloerbed een succes zou zijn, maar is een grote ramp.
Ze heeft er ondertussen al 3 nachten in geslapen waarvan ze 2 nachten ongeveer een 3tal uur wakker was in de nacht en waarvan ze 2 dutjes er in gedaan heeft en ik ze vandaag uit miserie in ons kamer in haar kleine bed heb gelegd ..
Bij liggen lukt niet om haar vlot in slaap te krijgen.. en als ik weg ga dan begint ze met vanalles te prutsen/spelen .. ik heb haar toch vrij lang laten doen maar kan ze niet blijven laten doen hé.. zucht .. heb zoveel spijt momenteel van de aankoop .. twijfel om gwn haar kleine bed terug in haar kamer te zetten .. dan staat het overvol maar zie anders nt wat doen..
Ooch vreselijk 😞, niet fijn dat het geen succes is!
Die nachten zijn echt een hel op die manier!
Heel veel herkenning maar weinig tips, hier ook al 4 nachten weer prijs.
Echt wel slopend en dat in combinatie met werk!
Hier helpt het wel om er bij te liggen maar deze nacht heb ik er bij moeten slapen 😞!
Jaa dat kan ik geloven dat het met het werk slopend is! Had ik ook (slaapt echt van in het begin slecht)
Hier nu gelukkig thuis met de zwangerschap, maar heb nog niet veel tijd gehad om stil te zitten eigenlijk ..
Ik zou al blij zijn als ze gwn verder slaapr als we bij haar liggen/slapen :( maar het zou natuurlijk gewoon leuk zijn als ze zouden slapen in hun bed zonder ons .. :(
Nu is vriendin ze in bed aan het leggen maar is precies ook geen succes ..
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Tonpon
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 oktober 2023, 19:55

Re: Juli - Augustus - September 2024

Bericht door Tonpon » 13 maart 2024, 7:46

Minosh, ik ga vrijdag terug naar de kiné en vanavond heb ik zwangerschapspilates, dus ik ga daar mijn klachten nog eens bespreken :)

Zitav, naar waar ga je op vakantie? Spannend wel, ik durf niet meer op het vliegtuig nu en zolang stilzitten zou ook niet meer mijn ding zijn :lol:

Oei zo ambetant dat niet-slapen van jullie kindjes..
Wat is juist het probleem, zijn ze bang of komen ze uit bed? Ik weet dat er in de omgeving mensen zijn met zo'n slaaptrainer voor kindjes, dan weten ze dat niet uit bed mogen vooraleer dat die zegt het tijd is. Maar misschien zijn die van jullie daar nog te jong voor?
Start kinderwens: 01-2022
02-2023 start IUI
18-02-2023: positieve test natuurlijke wijze
07-03-2023: ❌ buitenbaarmoederlijk + operatie
05-2023: IUI heropgestart
09-2023 start IVF => ICSI => 2 TP d3 ❌ - 1 cryo
7-11-2023 TP enige cryo d5 => 🩷🩷

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: Juli - Augustus - September 2024

Bericht door Zitav » 13 maart 2024, 14:15

Naar tenerife 😊 ja ik zie het lange stilzitten ook niet echt zitten en het is ook spannend met een kind van 2 jaar 🙈

Hier hebben we altijd al een slechte slaper gehad ..
Dan ging het eens ff beter, maar dan weer slechter.
In het begin was het door vele krampen en pijn door allergie (gaf borstvoeding en stond op dieet maar wellicht slopen er ook af en toe ook foutjes in..)
En daarna? Geen idee waarom.. hebben wel het gevoel dat we een heel alert kindje hebben en denk dat ze gwn moeilijk alle prikkels van de dag verwerkt ofzo? Ze begint dan soms vanalles te vertellen/zingen .. nu is ze vaal gwn wakker en duurt het gemakkelijk 2u tegen ze terug slaapt .. laten doen heeft precies ook geen zin in de hoop dat ze terug in haar bed kruipt ..
Ja ik ken de trainers, geen idee of dit op deze leeftijd al kan, maar moet zeggen dat ik er ook geen 100% voorstander voor ben net zoals ik geen voorstander ben van slaaptrainen ..
Ik volg een slaapcoach op instagram, maar mijn haar komt ervan recht 🙈. In volg meerdere holistische slaapcoachen en voel mij daar veel beter bij ..
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Minosh
Berichten: 1372
Lid geworden op: 15 november 2019, 20:44

Re: Juli - Augustus - September 2024

Bericht door Minosh » 13 maart 2024, 17:59

Zitav schreef:
13 maart 2024, 14:15
Naar tenerife 😊 ja ik zie het lange stilzitten ook niet echt zitten en het is ook spannend met een kind van 2 jaar 🙈

Hier hebben we altijd al een slechte slaper gehad ..
Dan ging het eens ff beter, maar dan weer slechter.
In het begin was het door vele krampen en pijn door allergie (gaf borstvoeding en stond op dieet maar wellicht slopen er ook af en toe ook foutjes in..)
En daarna? Geen idee waarom.. hebben wel het gevoel dat we een heel alert kindje hebben en denk dat ze gwn moeilijk alle prikkels van de dag verwerkt ofzo? Ze begint dan soms vanalles te vertellen/zingen .. nu is ze vaal gwn wakker en duurt het gemakkelijk 2u tegen ze terug slaapt .. laten doen heeft precies ook geen zin in de hoop dat ze terug in haar bed kruipt ..
Ja ik ken de trainers, geen idee of dit op deze leeftijd al kan, maar moet zeggen dat ik er ook geen 100% voorstander voor ben net zoals ik geen voorstander ben van slaaptrainen ..
Ik volg een slaapcoach op instagram, maar mijn haar komt ervan recht 🙈. In volg meerdere holistische slaapcoachen en voel mij daar veel beter bij ..
ooch hoe tof Tenerife! Zal wel deugd doen!

De alerte dame is zeer herkenbaar als de verwerking van de prikkels!
Hier ook geen fan van slaaptrainers en/coaches…
kinderen hebben nabijheid nodig en leren niet (volgens mezelf) door te laten wenen. Pas op ik wacht altijd 2 min want ze weent ook gewoon in haar slaap! ik ga enkel als mijn stem onvoldoende is. Maar dat is sowieso 1 x per nacht 😏

Mimimosa
Berichten: 124
Lid geworden op: 3 augustus 2023, 22:13

Re: Juli - Augustus - September 2024

Bericht door Mimimosa » 13 maart 2024, 22:52

Dag dames
Heb even niets meer geplaatst maar hier ben ik weer 🫣
Ondertussen 19+3 weken. Volgende week woensdag de 20 weken echo.
Ondertussen veel minder misselijk! (Eindelijk!!) Maar sinds kort wel vaak rugpijn 🫣😅
Maar vandaag de ultieme opsteker.. ons meisje voor de 1e keer voelen stampen! 😍😍 inwendig voel ik precies niet zoveel ervan (placenta ligt ook vooraan) Maar voelde t wel op mijn hand.. en je zag t zelfs! 😍 wat een magisch moment.. ik kijk al uit naar nog meer stampjes 🤩

toekomstigebam
Berichten: 212
Lid geworden op: 7 oktober 2021, 4:00

Re: Juli - Augustus - September 2024

Bericht door toekomstigebam » 14 maart 2024, 4:28

Mimimosa schreef:
13 maart 2024, 22:52
Dag dames
Heb even niets meer geplaatst maar hier ben ik weer 🫣
Ondertussen 19+3 weken. Volgende week woensdag de 20 weken echo.
Ondertussen veel minder misselijk! (Eindelijk!!) Maar sinds kort wel vaak rugpijn 🫣😅
Maar vandaag de ultieme opsteker.. ons meisje voor de 1e keer voelen stampen! 😍😍 inwendig voel ik precies niet zoveel ervan (placenta ligt ook vooraan) Maar voelde t wel op mijn hand.. en je zag t zelfs! 😍 wat een magisch moment.. ik kijk al uit naar nog meer stampjes 🤩
Oh super leuk!! En dat is zeker weten genieten!! Vanaf je het een keer hebt gevoeld ga je echt verlangen naar meer. Hier sinds een weekje ook voelbaar zonder hand op men buik💙 blij dat je van de misselijkheid vanaf bent. Als ik het zo op deze forum lees heb ik echt geluk gehad met de zwangerschap tot nu toe, ben gelukkig bespaart gebleven van de misselijkheid. Enkel wel veel last van wat jij nu ook hebt, de onderrug. Een vriendin van me die nu 37 weken is zei me om zo een bal te gaan halen, blijkbaar zou dat heel veel ontlasten als je daar op gaat zitten. Zou ook goed zijn voor je bekken te trainen, mss ook iets om te proberen
Start BAM 28 oktober 2021(PCOS)
Iui 1: 21 Januari 2022 --> negatief
Iui 2: 26 Juni 2022 --> negatief
Iui 3: 25 november --> zwanger --> miskraam 8 weken
Iui 4: 11 mei --> negatief
Iui 5: 7 nov--> zwanger 💙

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: Juli - Augustus - September 2024

Bericht door Zitav » 14 maart 2024, 19:30

Minosh schreef:
13 maart 2024, 17:59
Zitav schreef:
13 maart 2024, 14:15
Naar tenerife 😊 ja ik zie het lange stilzitten ook niet echt zitten en het is ook spannend met een kind van 2 jaar 🙈

Hier hebben we altijd al een slechte slaper gehad ..
Dan ging het eens ff beter, maar dan weer slechter.
In het begin was het door vele krampen en pijn door allergie (gaf borstvoeding en stond op dieet maar wellicht slopen er ook af en toe ook foutjes in..)
En daarna? Geen idee waarom.. hebben wel het gevoel dat we een heel alert kindje hebben en denk dat ze gwn moeilijk alle prikkels van de dag verwerkt ofzo? Ze begint dan soms vanalles te vertellen/zingen .. nu is ze vaal gwn wakker en duurt het gemakkelijk 2u tegen ze terug slaapt .. laten doen heeft precies ook geen zin in de hoop dat ze terug in haar bed kruipt ..
Ja ik ken de trainers, geen idee of dit op deze leeftijd al kan, maar moet zeggen dat ik er ook geen 100% voorstander voor ben net zoals ik geen voorstander ben van slaaptrainen ..
Ik volg een slaapcoach op instagram, maar mijn haar komt ervan recht 🙈. In volg meerdere holistische slaapcoachen en voel mij daar veel beter bij ..
ooch hoe tof Tenerife! Zal wel deugd doen!

De alerte dame is zeer herkenbaar als de verwerking van de prikkels!
Hier ook geen fan van slaaptrainers en/coaches…
kinderen hebben nabijheid nodig en leren niet (volgens mezelf) door te laten wenen. Pas op ik wacht altijd 2 min want ze weent ook gewoon in haar slaap! ik ga enkel als mijn stem onvoldoende is. Maar dat is sowieso 1 x per nacht 😏
Ja kijk er wel naar uit om eens naar de zon te gaan, is toch anders. We gaan naar een appartement samen met de mama van mijn vriendin en mijn mama. Zij kunnen dus ook eens op ons dochtertje letten zodat wij eens iets samen kunnen doen.

Hier ook standaard 1x per nacht. Deze nacht heb ik bij haar geslapen.. was niet diep genoeg in slaap e had ons gehoord .. ben er maar bij gaan liggen. Maar ik slaap toch zo goed niet (bang dat ze te dicht tegen mij komt liggen en zou stikken in mijn deken) dus ben vaak wakker geweest wel, maar zij heeft geslapen tot ik moest opstaan, wat vandaag helaas half 6 al was. Maar ze zal meer geslapen hebben dan de afgelopen nachten waar ze gemakkelijk 2u wakker was..
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Zitav
Berichten: 658
Lid geworden op: 6 april 2020, 17:50

Re: Juli - Augustus - September 2024

Bericht door Zitav » 14 maart 2024, 19:32

Mimimosa schreef:
13 maart 2024, 22:52
Dag dames
Heb even niets meer geplaatst maar hier ben ik weer 🫣
Ondertussen 19+3 weken. Volgende week woensdag de 20 weken echo.
Ondertussen veel minder misselijk! (Eindelijk!!) Maar sinds kort wel vaak rugpijn 🫣😅
Maar vandaag de ultieme opsteker.. ons meisje voor de 1e keer voelen stampen! 😍😍 inwendig voel ik precies niet zoveel ervan (placenta ligt ook vooraan) Maar voelde t wel op mijn hand.. en je zag t zelfs! 😍 wat een magisch moment.. ik kijk al uit naar nog meer stampjes 🤩
Oh blij voor jou dat je eindelijk minder misselijk bent! Je hebt wel je part gehad!
Oh da lijkt mij zo zot dat je het ziet en voelt uitwendig maar niet inwendig. Hier voel ik het inwendig en ik twijfel of ik het gisteren uitwendig voelde maar ik ben niet zeker en was maar 1 stamp dan :p
Is een magisch gevoel hé!
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten