Slaapt ze dan bij jullie in bed? Hier is het probleem dat ik samen slaap met de baby omdat de co sleeper niet altijd lukt.. dus ze zou al tussen ons moeten liggen, maar vrees dat dit geen optie is want we hebben 2 aparte matrassen. Wel met zo'n stuk dat je het zogezegd niet voelt, maar de matrassen schuiven soms wel wat waardoor de spleet wel groter wordt. Dat lijkt mij dus niet zo veilig .. ik probeer soms toch bij haar te gaan liggen en mijn vriendin komt mij dan halen als de baby honger heeft..Minosh schreef: ↑31 augustus 2024, 5:17Wat fijn dat alles goed gaat, ja je moet jezelf nu in 2 splitsen, niet zo gemakkelijk. Hier komt de oudste nu vaak bij ons slapen omdat ik niet naar haar kan… voorlopig laten we dit toeZitav schreef: ↑30 augustus 2024, 19:46[quote=Minosh post_id=388092 time=<a href="tel:1725016140">1725016140</a> user_id=12499]
[quote=Zitav post_id=388069 time=<a href="tel:1724437432">1724437432</a> user_id=12741]
Hey!
Hier alles oké. Onze peuter is lief voor haar kleine zusje, maar heeft het soms toch nog wat moeilijk.
Het is vooral moeilijk dat ik haar 's nachts niet kan gaan troosten (of toch nier blijven liggen) door de borstvoeding.
De baby zelf doet het tot nu toe super goed. De borstvoeding gaat goed en ze komt heel goed bij. Waar we bij onze eerste dochter altijd ongerust waren ivm haar gewichtje is dit nu echt niet nodig.
'S nachts slaapt ze momenteel van voeding naar voeding. Af en toe last van wat krampjes maar cava nog. Hopelijk kunnen we zo verder zetten![]()
Is toch heftig, zo twee kindjes. De peuter is ook al 2 x ziek geweest waardoor ze al 3 crèche dagen niet is kunnen gaan .. het is al pittig geweest.
[/quote]
Nee, hij slaapt het eerste deel in de co sleeper en nadien naast mij, aan de kant van de cosleeper, waardoor ze in het midden kan. Maar inderdaad zo is dat wel heel lastig met 2 matrassen.
Dat snap ik dat hey pittig was, hier ook hoor, zeker als ik er alleen voor sra

[/quote]
Ja hier is het ook zo'n beetje. Ik ben ook eerst de co sleeper aan het proberen en als ze komt drinken leg ik ze naast mij. Ik denk ook gwn dat dat hier heel krap wordt

En haar spijlenbedje is ze al een halfjaar nt meer gewoon. Dus weet ook nt of ze dat goed genoeg zou vinden. Maar we hebben nog maar 2 keer drama gehad dus op zich nog cava. Denk dat ze begint te wennen dat het vooral moeke is dat 's nachts bij haar gaat liggen.
Ghoo ja daar heb ik zo'n bang voor, om hier alleen te staan .. hopelijk lukte het mij met de draagzak maar kan dan ook nt heel actief spelen natuurlijk .. we zullen zien war het geeft maar heb wel wat stress ervoor.