Juli - Augustus - September 2024

Lila87

Re: Juli - Augustus - September 2024

Bericht door Lila87 » 3 september 2024, 8:49

Hallo iedereen, alvast een kleine update.

Ondertussen is ons boeleke een weekje oud🥰
Was best een lange en vermoeiende bevalling die dan geëindigd is in een spoedkeizersnede aangezien hij precies te goed bij mama zat en geen mm wou bewegen.
Ook al wou ik bv geven, kwam de productie maar niet op gang. Fv bijgegeven, vaak aangelegd en gekolfd ( ook al kwam er niets uit), dus nu helaas met heel veel pijn in het hart moeten stoppen 😣.

We stellen het beide goed en genieten met volle teugen van ons gezinnetje🥰.
ICSI 1 09/23 freeze all
ICSI 1.1 Tp Cryo 11/23❌
ICSI 1.2 Tp Cryo 12/23❤️

Minosh

Bericht door Minosh » 3 september 2024, 12:40

Lila87 schreef:
3 september 2024, 8:49

Was best een lange en vermoeiende bevalling die dan geëindigd is in een spoedkeizersnede aangezien hij precies te goed bij mama zat en geen mm wou bewegen.
Ook al wou ik bv geven, kwam de productie maar niet op gang. Fv bijgegeven, vaak aangelegd en gekolfd ( ook al kwam er niets uit), dus nu helaas met heel veel pijn in het hart moeten stoppen 😣.

Dikke proficiat ❤️!
Zeer herkenbaar verhaal met de bv, wel blij dat jullie het goed stellen.
Genieten maar 😊

Zitav

Bericht door Zitav » 4 september 2024, 9:10

Lila87 schreef:
3 september 2024, 8:49

Een hele dikke proficiat! Geniet van jullie wondertje! ❤️
Kid / pcos
1e IUI Ma 21: Neg.
2e IUI April 21: Neg.
3e IUI Mei 21: Neg.
4e IUI Juni 21: Positief 💕 dochter geboren op 08/03/22

2023: Start brusje:
1e IUI Okt 23: Neg.
2e IUI Nov 23: Positief 💕

Minosh

Bericht door Minosh » 24 oktober 2024, 14:17

Hoe gaat het met iedereen?
Hier is hij bijna 4 maandjes, rolt al een maandje en wil nu al leren kruipen, dat gaat iets te snel voor mij. Is ook net gestart bij de opvang en we hebben al gratis de diarree gekregen! Voor de rest is het een vrolijk ventje 😊

Zitav

Bericht door Zitav » 24 oktober 2024, 20:37

Hey!
Hier is de baby 10 weken en doet het goed. Een grote meid van 59 cm 🙈 ben ik niet gewoon van onze eerste dochter 😛
Hier zien we wel ons peren met de oudste die ineens (door de komst van de baby) veeeeeel driftbuien heeft. Ze leek echt ongelukkig. Dat is gelukkig nu wel aan het beteren. Maar haar slapen is een ramp. Duurt eeuwen eer ze slaapt en 's nachts wordt ze hysterisch wakker .. ze slaapt al terug bij ons op de kamer maar zou liefst van al naast mij liggen. Geen idee meer wat we nog moeten doen eigenlijk.
Kid / pcos

Minosh

Bericht door Minosh » 24 oktober 2024, 21:35

Zitav schreef:
24 oktober 2024, 20:37
Hey!
Hier is de baby 10 weken en doet het goed. Een grote meid van 59 cm 🙈 ben ik niet gewoon van onze eerste dochter 😛
Hier zien we wel ons peren met de oudste die ineens (door de komst van de baby) veeeeeel driftbuien heeft. Ze leek echt ongelukkig. Dat is gelukkig nu wel aan het beteren. Maar haar slapen is een ramp. Duurt eeuwen eer ze slaapt en 's nachts wordt ze hysterisch wakker .. ze slaapt al terug bij ons op de kamer maar zou liefst van al naast mij liggen. Geen idee meer wat we nog moeten doen eigenlijk.
Inderdaad wel een mooie grote 😊! Fijn dat ze het zo goed doet.
Zo herkenbaar met de oudste, die slaapt ook terug bij ons, voorlopig ook geen antwoord op hoe anders, maar zo slapen we allemaal een beetje. Driftbuien zijn eindelijk minder en ook is ze gelukkiger

Zitav

Bericht door Zitav » 25 oktober 2024, 12:38

Minosh schreef:
24 oktober 2024, 21:35
Zitav schreef:
24 oktober 2024, 20:37
Hey!
Inderdaad wel een mooie grote 😊! Fijn dat ze het zo goed doet.
Zo herkenbaar met de oudste, die slaapt ook terug bij ons, voorlopig ook geen antwoord op hoe anders, maar zo slapen we allemaal een beetje. Driftbuien zijn eindelijk minder en ook is ze gelukkiger
Was dat bij jullie ook zo met driftbuien en ongelukkig zijn? Laten jullie haar in bed slapen? Hier wordt dat dan wel echt krap :( anders zou ze dat van mij zeker mogen hoor.
Kid / pcos

Minosh

Bericht door Minosh » 25 oktober 2024, 16:08

Enorme driftbuien, peuterpuberiteit maal 10 en zeer ongelukkig. Zelfs op school liep het moeilijk… Nu beginnen we eindelijk wat verbetering te zien.
Ze slaapt bij ons, krap maar het lukt, we zijn haar nieuwe kamer aan afwerken en daar komt een extra matras moest het nodig zijn

Zitav

Bericht door Zitav » 25 oktober 2024, 18:30

Minosh schreef:
25 oktober 2024, 16:08
Enorme driftbuien, peuterpuberiteit maal 10 en zeer ongelukkig. Zelfs op school liep het moeilijk… Nu beginnen we eindelijk wat verbetering te zien.
Ze slaapt bij ons, krap maar het lukt, we zijn haar nieuwe kamer aan afwerken en daar komt een extra matras moest het nodig zijn
Amai is echt hier hetzelfde verhaal ... in de crèche had ze ook een paar mindere dagen. 4 november start ze op school. Is de eerste keer dat ik het hoor van iemand anders .. bij alle anderen verloopt dat precies vlot of verliep dat vlot ..
Zij heeft een vloerbed maar wil daar nu niet meer slapen. Niet tegenstaande dat er dan echt iemand bij haar kan slapen..
Hoe gaan jullie ermee om? Ik moet eerlijk zeggen dat mijn/ons geduld soms echt op raakt .. en de vermoeidheid maakt het er niet gemakkelijker op.
Ik prijs mij zo gelukkig dat de dochter nu helemaal het tegenovergestelde is van de eerste... hadden we dat een tweede keer, dan hadden ze mij mogen afvoeren denk ik.
Kid / pcos

Minosh

Bericht door Minosh » 26 oktober 2024, 9:00

Ik hoor hier nog zo’n verhalen hoor. Het is ontzettend zwaar en pittig… Ik hoor dat het ook wel terug overgaat en daar hou ik me aanvast.
We hebben het voorlopig geaccepteerd en proberen er geen strijd van te maken. Zolang we allemaal wat slapen is het goed.Zo hebben toch wat slaap. Vaak trekt mijne vriend dan naar haar bed, zo hebben we meer plaats 😅
Inderdaad ook super blij dat de deze ook beter slaapt, ik kan hem tenminste wegleggen 😅

Mimimosa

Bericht door Mimimosa » 30 oktober 2024, 22:39

Onze kleine meid is ondertussen al niet meer zo klein 🫣
Ze is ondertussen dik 14w en is 62cm en 6kg. Het gaat zo rap 😳
De driftbuien zijn zo herkenbaar! De oudste van mijn vriendin is 5j en hangt het zo vreselijk uit tegenwoordig! De jongste is 3j en heeft de 'normale' driftbuien.. zo vermoeiend!!
Gelukkig is ons dochtertje een echt brave baby! Ze is altijd zooo vrolijk! Slaapt heel flink (snachts wel nog niet door). Momenteel nog steeds aan t kolven 🥴 sinds een weekje ongeveer wilt m'n dochter ineens niet meer aanhappen.. als ik ze aan leg begint ze meteen te huilen en draait steeds haar hoofd weg van mijn borst.. (normaal huilt ze zelden of nooit, dus is wel duidelijk dat ze echt niet wilt) hier baal ik wel super hard van! Net omdat ik ze nog af en toe kon aanleggen (waar ik echt van genoot) kon ik het volhouden om te kolven.. dat is nu dus een heel andere zaak! 🥴

Zitav

Bericht door Zitav » 31 oktober 2024, 10:34

Mimimosa,
Dat klinkt als flessenvoorkeur vrees ik. Geven jullie de fles therapeutisch? Misschien kan je eens raad vragen bij je vroedvrouw/lactatiekundige?
Kid / pcos

Mimimosa

Bericht door Mimimosa » 31 oktober 2024, 12:02

Zitav schreef:
31 oktober 2024, 10:34
Mimimosa,
Dat klinkt als flessenvoorkeur vrees ik. Geven jullie de fles therapeutisch? Misschien kan je eens raad vragen bij je vroedvrouw/lactatiekundige?
Dat vrees ik ook ja.. maar gezien ik nog steeds met onderproductie sukkel is dit wel de druppel die me heeft kunnen helpen om de knoop door te hakken om te stoppen met kolven.. misschien is het ook gewoon beter zo 🤷‍♀️
Al zoveel gedoe geweest met dat kolven, maar kon de stap niet zetten om te stoppen.. Bij deze heeft ons dochter dus geholpen met de beslissing te nemen en zullen we het kolven dan toch afbouwen om zo te kunnen stoppen voordat ik weer aan het werk moet.. met mijn job kunnen ze me toch niet de kolfpauzes garanderen dus dacht toch al te stoppen voor dan.. 🤷‍♀️

Zitav

Bericht door Zitav » 2 november 2024, 19:14

Mimimosa schreef:
31 oktober 2024, 12:02
Zitav schreef:
Mimimosa,
Dat vrees ik ook ja.. maar gezien ik nog steeds met onderproductie sukkel is dit wel de druppel die me heeft kunnen helpen om de knoop door te hakken om te stoppen met kolven.. misschien is het ook gewoon beter zo 🤷‍♀️
Al zoveel gedoe geweest met dat kolven, maar kon de stap niet zetten om te stoppen.. Bij deze heeft ons dochter dus geholpen met de beslissing te nemen en zullen we het kolven dan toch afbouwen om zo te kunnen stoppen voordat ik weer aan het werk moet.. met mijn job kunnen ze me toch niet de kolfpauzes garanderen dus dacht toch al te stoppen voor dan.. 🤷‍♀️
Oh snap ik, is moeilijk hé! Maar je hebt zeker je best gedaan en de melk die ze gehad heeft, heeft ze gehad ;)
Je moet het zelf ook kunnen volhouden en als het meer stress geeft snap ik zeker je beslissing om te stoppen!
Kid / pcos

Minosh

Bericht door Minosh » 2 november 2024, 20:22

Mimimosa schreef:
31 oktober 2024, 12:02
Zitav schreef:
Mimimosa,
Wat jammer dat het zo moet gaan, maar je hebt àlles gegeven dat je kon!
Wel fijn dat het een heel flink meisje is😊!

Plaats reactie