Ik meld me ook nog eens
Hier is ons meisje bijna 5 maanden alweer.. De tijd vliegt zo voorbij!
Zitav, Chapeau zo 2 kindjes, lijkt me inderdaad een pittige combinatie.
Ocharme het dutske, hopelijk moet je niet te lang wachten voor het laseren enz zodat drinken beter gaat. Was er nu meer onderzoek naar het hartje gedaan of herinner ik me dat verkeerd?
Mimimosa, dubbel gevoel waarschijnlijk maar ik was ook zo blij dat het fulltime kolven niet meer hoefde (en ik heb het maar 9 weken ofzo gedaan

)
Hier ook maar 1 soort tut dat ze wil, van die gekregen tutjes die in de zak van de roze doos zat. Slechte tutten lees ik overal, maar al de rest wilt ze niet... Maar ze gebruikt hem alleen om in slaap te vallen s'nachts, verder nooit.
Gaan jullie kindjes al naar de opvang? Hier wel, nu sinds deze week voor het eerst 3 dagen.
Ik zet ze met de lach af en als ik ze oppik zit ze weer uitgebreid te lachen π©·
Enkel heeft ze er al enkele keren beestjes mee naar huis genomen, zo heeft ze al buikgriep gehad (en dan ik ook

) Ze was nu een paar weken beter en nu heeft ze weer al 5 dagen diarree pff. Maar verder niet ziek, drinkt veel, geen koorts, ... Ook zijn we gestart met vaste voeding, ze eet zo'n 20gr ongeveer en is heel enthousiast

Start kinderwens: 01-2022
02-2023 start IUI
18-02-2023: positieve test natuurlijke wijze
07-03-2023:

buitenbaarmoederlijk + operatie
09-2023 start IVF => ICSI => 2 TP d3

- 1 cryo
7-11-2023 TP enige cryo d5 => π©·π©· 1/7/2024 geboren