Dag Luna
Neen, mijn familie weet nog van niets. Daar hebben we ook ons heel traject voor verzwegen

(Bewuste keuze)
We zijn van plan het pas aan hen ((schoon)ouders, broers, zussen) te vertellen na de NIPT-test.
Als ik het niet verplicht was om het te vertellen op mijn werk, had ik dat ook nog niet gedaan.
Maar zoals hier eerder al aangegeven, ben ik een doemdenker. Ik ga vaker van het slechte uit ipv positief te denken. Maar dat is zelfbescherming.Vandaar dat ik nog even wil wachten om het de familie te vertellen.
Ik ben wel benieuwd naar hun reacties, want ze verwachten het nietmeer van ons (we zijn al wat ouder en hebben afgelopen jaren enkele mooie reizen gemaakt. Dus ze denken dat wij dat pad op zijn gegaan (de wereld ontdekken))
Weet iemand van jullie familie het leuke nieuws al?
Jij hebt wel snel je eerste echo (zoveel te beter want die wachtweken waren voor mij echt moordend). Geen idee of je op die termijn het hartje al kan zien kloppen. Voor te horen is het denk ik wel nog te vroeg? Ik heb het vorige week (7+4) enkel zien kloppen. De gynaecoloog zei dat het nog te vroeg was om te horen (terwijl ik al andere dingen heb gelezen op forums maar heb het niet in vraag gesteld. Het zien was voor mij ook al voldoende).
Ik mag nu ook terug naar mijn eigen gynaecoloog. Volgende week donderdag hebben we onze afspraak. Net zoals jou 2 weken na de eerste echo.
En dan zal ik 3 weken moeten wachten voor de 12weken + nipt.
Krijg je de dagen wat om nu je thuis bent?
Alvast heel veel succes vrijdag!!