@Avocado Love de bakfietsmoeders, haha! Hier ook zo eentje

Je kan eventueel Asaflow nemen in overleg met je huisarts of gyn. Dit werkt bloeddrukverlagend en kan geen kwaad.Evaeke schreef: β5 december 2024, 18:28@cever, dankjewel! Alles is goed gegaan vandaag, baby is goedgekeurd π₯° bewoog veel maar alles zag er goed uit. Er is idd vandaag ook bloed afgenomen voor de nipt!
Ik had wel een licht verhoogde bloeddruk en dat moet ik verder laten opvolgen zei de gynaecoloog.. wel jammer.. hij zei dat het vaker voorkomt bij vrouwen die zwanger zijn door een traject? Geen idee. Ik hoop in ieder geval dat het me verder in de zwangerschap niet teveel parten gaat spelen.
Hopelijk is met jullie allemaal ook alles goed!
Liefs!![]()
mich75 schreef: β12 december 2024, 7:25Je kan eventueel Asaflow nemen in overleg met je huisarts of gyn. Dit werkt bloeddrukverlagend en kan geen kwaad.Evaeke schreef: β5 december 2024, 18:28@cever, dankjewel! Alles is goed gegaan vandaag, baby is goedgekeurd π₯° bewoog veel maar alles zag er goed uit. Er is idd vandaag ook bloed afgenomen voor de nipt!
Ik had wel een licht verhoogde bloeddruk en dat moet ik verder laten opvolgen zei de gynaecoloog.. wel jammer.. hij zei dat het vaker voorkomt bij vrouwen die zwanger zijn door een traject? Geen idee. Ik hoop in ieder geval dat het me verder in de zwangerschap niet teveel parten gaat spelen.
Hopelijk is met jullie allemaal ook alles goed!
Liefs!![]()
Het wordt vaak standaard gegeven wanneer er een verhoogde kans is op zwangerschapsvergiftiging.
Meestal 80mg en indien grote kans 160mg.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten