@inge Hier was er ook al heel snel een buikje te zien. Voorlopig nog niet echt bijgekomen omdat ik ´s avonds niets binnen krijg.
Rond 8 weken paste ik al niet meer in mijn vertrouwde jeans en ben ik overgeschakeld op kleedjes en zwangerschapsbroeken. Zeker omdat ik nu vooral zittend werk moet doen en dan zo´n spannende broek, nee dank je!

Toen was het vooral opgeblazen maar nu (11w) kan ik echt m´n buikje niet meer verbergen. Voel ook al een paar weken mijn baarmoeder al goed boven m´n schaambeen zitten.
M´n moeder zei gisteren nog dat ik de traditie mooi ga verder zetten en echt gigantisch ga zijn tegen het einde van de zwangerschap. Langs moeders kant al verschillende generaties met een geboortegewicht van minstens 4 kg dus ik weet wat me te wachten staat.

heb gisteren de 1e zwangerschapsbroek gekocht! Stoffen/lossere broeken, zeker zonder knoop lukken voorlopig nog maar je begint toch ook wel een buikje te zien hihi 🥰
‘Gelukkig’ enkel mijn partner en plusdochter last… 

. Het was wat teveel eten deze keer (of ik had er meer moeite mee).
damn, wat vliegt de tijd nu toch. Volgende week hebben we de 20w echo. Ik kijk er al naar uit
Inmiddels iedereen in huis terug genezen? 
Ondertussen is hier de misselijkheid wel zo goed als verdwenen, enkel ´s avonds niet echt trek als ik zelf eten moet maken. Als ik gewoon met de voetjes onder tafel kan schuiven, lukt het wel. Raar toch die zwangerschapskwaaltjes!
Hopelijk laat deze niet te lang op zich wachten. Het is zo verleidelijk om even een paar verdiepingen naar beneden te lopen en te vragen of ze er een beetje haast achter zetten.
wij hebben 1 week moeten wachten op het resultaat. Wil je het geslacht weten? 

Hier ligt de placenta ook vooraan, dus het zal jammer genoeg nog wel even duren vooraleer ik m´n kleintje ga voelen. NIPT was helemaal oké en de gender reveal is gepland 🩵🩷. Ik ga het nog even voor mezelf houden totdat de familie/vrienden op de hoogte zijn, moest er hier toch bekenden aanwezig zijn.