Stoppen met utrogestan

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 25 mei 2009, 17:05

Voor mij hielp dat om zo op mijn buikje te wrijven en dat te zeggen. Ik zei er ook bij "babylief, blijf bij mij. je bent zo welkom". En dat gaf me toch het gevoel dat ik hem/haar liet weten dat hij er mocht zijn en dat hij/zij hoe dan ook moest vechten.

Liefs,

bokje

Vanne
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 februari 2009, 21:21

Bericht door Vanne » 25 mei 2009, 17:40

Hey allemaal

ik kan mij best voorstellen dat er schrik in zit als je geen Utrogestan meer moet gebruiken en alhoewel ik enorm uitkijk naar dat moment dat ik ermee mag stoppen, weet ik nu al dat ik ook die schrik zal hebben. Ben zelfs tijdens het gebruik niet altijd even gerust dat alles goed blijft gaan

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 26 mei 2009, 12:17

Kheb veel gewreven zenne gisteren en volgens mij helpt het. :D Ik denk dat het bruinverlies geminderd is. Deze nacht niks en vanmorgen nog een beetje bij het afvegen.

Dus gisteren nog twee utrogestannetjes genomen, en daar ga ik lekker mee door tot ik geen bruinverlies meer heb en tot ik zelf vind dat alles ok is. Desnoods een week als het moet. En dan eentje, tot ik me gerust genoeg voel om te stoppen. Ik maak mijn eigen afbouwschema wel, tis de moeite niet er wakker van te liggen!

Vanne ja ik heb oa daarvoor dit topic gemaakt. Ik denk dat bijna iedereen dit meemaakt... We kunnen mekaar helpen zo hé!

Ik denk wel dat je tijdens het gebruik op je twee oortjes mag slapen hoor. Ttz als het dan misgaat, zal het wel niet aan de progesteron liggen. Hoewel ja, ik zou dan waarschijnlijk wel denken "en waarom moet die dan extra progynova nemen en ik niet". Maja, ik vrees dat ik zo in mekaar steek. :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten