zwangerschapskleding...

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 9 september 2009, 14:29

Kan je zo niet tegelijk met je bureaustoel draaien en dan langs je neus weg zeggen "goh, die stoel piept nogal"?

Gniffel... :D

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 9 september 2009, 14:30

sèèèèèèèg. Straks moet ik hier ook al virtuele meppen uitdelen :(

jullie zijn niet lief hoor.... voel me zo al genant genoeg

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 9 september 2009, 14:37

Zullen we stoppen met Sterretje te plagen dan maar? Knuffel zenne meid.

Ma eerlijk, ik denk echt wel dat Audrey gelijk heeft, je hoort dat zelf veel beter dan een ander. En de werkdag kan niet lang meer duren hé.

Bedenk in afwachting maar wat je straks gaat doen met dat rotding. :twisted:

Kan je trouwens de beugels er niet (tijdelijk ev.) uithalen? Meestal kan je met een schaar wel een gaatje maken opzij en zo de beugel eruit vissen. En dan nadien eventueel terugstoppen en gaatje toemaken.

En geef ons maar een virtuele mep. We verdienen het 'n beetje hé. :wink:

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 9 september 2009, 14:39

Das wel niet goed voor uw koppijn he, zo'n mep ;)

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 9 september 2009, 14:42

Die is weg!! :D :D :D Dus ik kan er tegen.

Kheb zelfs jullie raad opgevolgd en daarnet nog preventief cola en chips geboefeld, tegen de hoofdpijn die morgen misschien terug gaat komen hé... :D

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 9 september 2009, 14:55

Gewoon weer een excuus nu om een nieuwe beha te kopen...

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 9 september 2009, 15:00

Ja ik peis dat ik al voor 5 jaar koppijn voorkomen heb intussen ;) ;)

Alle redenen goed voor ne nieuwe bh he...steun is belangrijk he, anders nadien hangborsten.. (alle als ge argumenten nodig hebt naar je man toe ;)

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 10 september 2009, 9:58

Jullie doen me wel lachen hoor !!! Is niet goed voor mijn buikspieren, moet ze rustig houden !

Ik zie het al voor me : met een bus kruipolie de bh's voorbehandelen !

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 10 september 2009, 10:35

:lol:

Ik ben gisteren EINDELIJK gaan shoppen voor zwangerschapskledij. Heb 2 T-shirts, 1 giletje en 1 bloes gekocht 8)
En een vriendin van mij stak hier net een grote tas kleedjes binnen. Ik kan voort nu :P


Ooooohhh, en zo veel mooie babyspulletjes gezien

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 12 september 2009, 13:53

Mijlpaal : ik heb daarnet een zwangerschapsjeans gekocht :oops: en het was ook nog geen goedkope, Noppies :oops:
Maar 't was ook de enige die paste. Wel een fijn gevoel, die band zo over mijn buikje.

Ik was eerst bij de JBC gaan kijken, ik dacht voor een eerste broek geef ik daar absoluut niet te veel geld aan. Maat S slobberde compleet op mijn heupen.

Maar deze Noppies past echt fijn !! Ik zal er wel niet tot op het einde inkunnen, maar na alle angst van de afgelopen weken heb ik zo'n cadeautje wel verdiend hè !

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 13 september 2009, 12:30

Ik heb ook "geïnvesteerd" in twee noppies toen ik 14 weken was ofzo, en nog geen seconde spijt van gehad!! :D
Die van de C&A vielen ook van mijn poep naar beneden. Khad eerst een 38 gekocht bij prémaman, een stretch die leek te passen, maar 's anderendaags was ze al te groot en ze is nog altijd te groot. Maar wel leuk voor lange ritten in de auto, zo'n slobberbroek. :D

Bij H&M zijn 't ook kleine maatjes.

Ik weet nog toen ik m'n eerste zw-broek paste. Zo zalig hé die band! Ik heb toen echt moeite moeten doen ze uit te doen, ik had er zo mee naar de kassa willen lopen... 8)

Geniet van je aankoop, je hebt dat meer dan verdiend, je hebt dat gewoon nodig, een goed zittende broek.

Ik heb vorige vrijdag mijn eerste stuks bovenkledij besteld op internet, toch maar bij esprit. :oops: Veel te duur dus. Maar ik vond niks naar mijn zin de andere winkels, allemaal zo'n tenten, das niks voor mij, ik wil m'n buikje laten zien! 8)

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 13 september 2009, 14:03

Ik heb ook allemaal van die mooi aanpassende en gedecolteerde (?) kleedjes gekocht (net voor mijn platte rust ;)..wil toch een beteke een 'sexy' mama zijn. Hoewel ik momenteel al dagen in joggingbroek, t-shirt en sweater rondloop correctie hang. Weinig zin om opgetut op de bank te gaan liggen.
Zou ook dringend nieuwe bh's en een zwangerschapsjeans moeten kopen...maar dat is ook niet evident vanaf de zetel. Dat zijn toch zeker dingen die ik wil passen.

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 13 september 2009, 14:26

inderdaad.. jeans en bh's, dat zijn nu net de dingen die je moet passen !

Ik heb mijn jeans nu aan.. zalig gewoon !!!! Ik heb de stretch-band wel omgeplooid, er is nu nog te weinig buik om hem gewoon te dragen.

Ik vind Esprit Maternity inderdaad duur, zeker vergeleken met de gewone Esprit (maar ja, Maternity zal in kleinere 'oplage' gemaakt worden, dus duurder), maar ze hebben wel sinds een paar dagen héél mooie kleedjes op de site !

Als we binnen een dikke twee weken de volledige uitslag van de vlokkentest hebben, dan ga ik eens een dagje shoppen in Antwerpen, eens naar Bella Belli gaan, daar hebben ze ook Mamma-Licious, en dat lijkt me ook heel mooi, en heel wat goedkoper !

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 13 september 2009, 14:34

Waar zijn die winkels in Antwerpen want ik ken alleen Fragile ?

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 13 september 2009, 14:36

Aan de kaaien, in de straat parallel met de Waalse Kaai.

Dit is hun site : http://www.bellabelli.be/

Ze hebben ook een winkel in Turnhout en Geel

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten