zwangerschapskleding...

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 20 september 2009, 16:35

Hihi, toch nog buikbanden voor Bokje. 8)

Ik doe dat vaak zo. Het merendeel van mijn gardarobe bestaat uit korte t-shirts en truien, op die manier kan ik toch nog veel dragen, en die geprinte voetjes die zie je niet, die staan hoger. Ik loop niet graag met geprinte voetjes op m'n buik rond op 't werk. :)

En ja MA, sommige zijn ter ondersteuning, andere draag je zomaar. Ik heb er een van Anita, das een "echte", met een rekker die je moet aanspannen, om te wandelen. Die draag ik ook onderaan want mooi ist niet. Kheb er ook een in sweaterstof, die zit vrij strak en steunt ook een beetje, fijn om te dragen als je last hebt van bandenpijn.

De drie die ik heb van buikbanden.com zijn echt heeel elastisch, die steunen niks, das net hetzelfde gevoel als een elastisch t-shirt.

Constant een ondersteunende buikband zou niet zo goed zijn (wel comfy), omdat het je buikspieren lui maakt.

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 20 september 2009, 17:08

Ik heb nu het gevoel dat ik mijn buik moet ondersteunen als ik toch eens loop ;) Hou dan altijd mijn arm eronder, dom zicht waarschijnlijk

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 20 september 2009, 17:53

Vanmiddag ook de buikband van Anita aangedaan en de buik wordt echt wel goed geondersteund.

En gelukkig zijn ook de harde buiken geminderd, alsook de ongerustheid dus.

Die buikbanden van buikbanden.com draag ik ook onder mijn t-shirts. jammer genoeg heb ik ze in de grootste maat gekocht en zijn ze eigenlijk (zelfs met mooie ronde buik) te groot en zakken ze af. NA 1x wassen ook de vorm er uit, wat ik spijtig vind. Achteraf was dit voor mij een miskoop.

Mijn borstvoedingsbeha van bravado is toegekomen. ook een tegenvaller. 't is precies een sport beha, zonder beugels, en er is een overslag die net op mijn andere borst komt, zodat deze half in, half uit de overlag komt.... 't zal wennen zijn zeker?

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 21 september 2009, 10:50

Hihi Audrey ik heb ook zo'n periode gehad. Grappig. Ik herinner me dat we op vakantie eens moesten lopen om te schuilen voor een vreselijke hagelbui (knikkers ijs), en ik maar lopen met mijn twee armen volledig rond mijn buik... :lol:
Alhoewel, die "periode" is niet voorbij hoor. Ik loop gewoon niet meer. 8) (het idee alleen al... :shock: )

Oef zeg Sterretje, das toch een opluchting hé. Kheb nog veel aan je gedacht gisteren.

Ik kan me dat voorstellen van die buikbanden. Ik heb de kleinste maat en zo klein ben ik nu ook weer niet. En ze passen netjes en ik heb nog plaats. Heb ze ook een keer gewassen nu en ze zien er wat flodderiger uit, maar als ik ze aandoe zie je dat niet meer. Ik denk wel dat je ze idd niet te vaak moet wassen.

Die overslag, hoort die niet tussen je borsten te komen?

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 21 september 2009, 11:50

Tja, tussen de borsten ergens; misschien is de maat te klein gekozen :cry:

zal hem wel verslijten, pfff voor dat geld

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 21 september 2009, 12:26

Te klein of te groot?

Troost je Sterretje, beebje zal nogal glunderen als hij/zij (want ik mag niks verklappen zeker :wink: ) die mooie grote volle borsten ziet vol lekkers. :D

Misschien past ie later beter, je ziet dat toch niet dat 't een borstvoedingsbh is onder je kleren.

Knufje. :)

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 21 september 2009, 20:58

MM lopen is bij mij nu wandelen tegen omatempo he :)
Ik moet een bh echt passen, want als hij niet goed zit, speel ik hem liever uit...

Nikita76
Berichten: 1918
Lid geworden op: 19 september 2008, 14:31

Bericht door Nikita76 » 21 september 2009, 22:04

vandaag naar de C&A wa inkopen gaan doen... ik heb wel 9 stuks zw-schapskledij bij 8) waaronder 2 truitjes met voetjes op, een rood en een bruin (baby's kicking 8) ) kostte me maar 19 euro voor 1tje en van zodra beebje voelbaar is, ga ik die lekker aantrekken 8) dus n alternatief voor de "lodderige grote buikbanden".. hoewel ik ze ook zo supermooi vind... en mss in een verder stadium zal kopen in een kleinere maat :D dan mn gewone confectiemaat... als ze dan toch zo groot uitvallen ... ?

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 22 september 2009, 8:22

Ik heb ook zo een Tshirt met voetjes uit de C&A. Draag die eigenlijk graag en ik voel me er superzwanger in :)

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 22 september 2009, 13:06

Ik heb die t-shirten ook gezien, binnen een aantal weken, als mijn buikje wat dikker is, ga ik er ook zo eentje kopen, in het rood !

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 22 september 2009, 13:38

Hey,

Ik draag die bv-bh's van bravado en vind ze super. ZIjn inderdaad zonder beugels, maar dat is't beste voor borstvoeding. Een beugel kan je kliertjes afspannen.
Heb je een seamless gekocht of een katoenen voor grotere borsten? ik heb beide. De seamless geeft te weinig ondersteuning voor mij. Ik doe hem wel aan om s'nachts te voeden, want zit soepeler.
Die katoenen bravado's voor zwaardere borsten hebben een extra klipje tussen de 2 borsten om meer ondersteuning te geven. Ik vind ze echt geweldig zitten, veel beter dan eender welke bh die ik vroeger had. Ik had ook schrik dat zonder beugels niet genoeg steun zou geven, maar dat is dus echt niet't geval. Ik ben ze wel ter plaatse gaan passen, omdat ik zeker wou zijn van de goeie maat.

Buikbanden heb ik nooit gebruikt en heb achteraf bijna geen buikje meer te verbergen. Misschiene en oorzakelijk verband? Ik zou er bij een volgende zwschap zeker ook geen dragen.

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 22 september 2009, 14:04

o ja, heb mijn bh's (allez, de enige 2 die dus goed zitten) pas gekocht als ik al bevallen was, toen ik net uit de kliniek was. Zo wist ik zeker dat ik de juiste maat had. Ik had er eentje op voorhand gekocht en die had ik dan mee naar de kliniek.

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 22 september 2009, 14:28

Ik heb 2 bv-bh's. De andere ging ik ook pas kopen na de bevalling omwille van de maat. Het schijnt dat je borsten nog knn veranderen na de bevalling.

Liefs,

Bokje

marb
Berichten: 485
Lid geworden op: 25 augustus 2008, 11:53

Bericht door marb » 28 september 2009, 12:28

jammer dat DVO geen ip-ban kan ...

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 28 september 2009, 13:12

Marb, wat bedoel je hiermee ? Ik vind het tof om zo'n info te lezen, of heb je slechte ervaring met hen ?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten