zwangerschapskleding...

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 13 september 2009, 14:38

Wow... ik klik op hun site toevallig op de 'Belle Beau exclusive Baby Bags', blijkbaar de It-bags onder de luiertassen. Klasse !

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 13 september 2009, 14:42

Ah geweldig, ze hebben mijn favoriete jeans..daar nu de zwangerschapsversie van ...Misschien dat ik niet volgende week, maar week nadien eens met mijn moeder tot daar kan..

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 13 september 2009, 17:23

Koop jullie maar lustig. Bij mij zijn bijna alle kleren al te klein. De broeken die eens o zo zalig zaten, spannen nu. Vooral de rekker. nu plooi ik hem om gewoon omdat hij niet halverwege mijn buik zou spannen. Maar om nu nog andere broeken te gaan kopen, vind ik ook wat zonde.

Liefs,

Bokje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 13 september 2009, 18:23

Een tent voor Bokje... :wink:

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 14 september 2009, 9:09

Eik, ik zie niet graag tenten. Geef mij maar ook de buikaccentuërende kledij, zooooooooonder bloemetjes motief. Graag nog een beetje trendy hé.

Liefs,

Bokje

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 14 september 2009, 9:37

Met micky mousen ? :)

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 15 september 2009, 16:07

Joepi, mijn nieuwe kleertjes zijn aangekomen! Een legging voor de luie dagen, een t-shirt met lange mouwen met nog veel plaats voor groeiend buikje en een zwarte sweater-golf. :D

Er staat op de ticketjes dat de kleren ontworpen zijn door noppies... (van esprit). Kan niet lelijk zijn dan hé. 8)

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 18 september 2009, 18:14

Ik ben deze namiddag nog gaan shoppen in Hasselt. Ik heb immers bijna niks meer om aan te trekken.

Ik droeg vorige herfst en winter immers veel body-hemden. Een hemdsbloesje dus dat je onder je slipje vastknoopt als een body. Ik draag die supergraag, dat blijft de blouse zo mooi strak in je broek zitten.
Maar met die band van die zwangerschapsbroeken is dat niet mooi, en ook met het groeiend buikje wordt het lastig om te knopen.
Mijn andere hemden en truien zijn te kort, je ziet ook de band van de broek.

Jammer genoeg niet veel gevonden : zoveel dingen met korte mouwen en een veel te open hals (niet zo mooi bij mij omdat ik nogal plat en mager ben).
Uiteindelijk een 'gewoon' langer bloesje gevonden bij H&M en een t-shirt en een truitje bij '40 weeks', een zwangerschapswinkel.
Maar ja, nu kan ik toch even voort !

Hope to be
Berichten: 203
Lid geworden op: 6 december 2008, 17:59

Bericht door Hope to be » 18 september 2009, 19:12

Lisa Marie

Anders moet je in ANtwerpen of Geel eens bij bella belli gaan shoppen. Hebben duurdere en goedkopere spullen. En ook bij New look hebben ze een zwangerschapslijn. Is in Hasselt ook trouwens

groetjes
Htb

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 18 september 2009, 19:40

Oei Hope to be, waar is je promotie van Nederland :wink:

Lisa Marie, je kan ook oplossen met een buikband. Ik heb er hier nog liggen nauwelijks gedragen. Bij New Look in Hasselt gekocht :wink:

Liefs,

Bokje

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 18 september 2009, 20:52

Hope to Be, ik weet het van Bella Belli, maar ik had vandaag echt geen tijd om naar daar te rijden, waarschijnlijk binnen twee weken !

Zo'n buikband.... Wel, ventje heeft nog altijd zo'n schrik dat het misloopt of dat de eindresultaten van de vlokkentest slecht gaan zijn. Hij wil dus niet dat ik al met een buikband loop te 'pronken'. Trouwens, ik heb al wel een buikje, maar lang nog niet dik genoeg voor een band !!

Ik zag trouwens een leuke t-shirt bij C&A, in het knalrood, en ook in het bruin. Ik ga die binnenkort toch in het rood halen (staat me goed), met twee witte voetjes gedrukt op de buik !!!
Nu vond ik het ook nog wat te vroeg !

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 19 september 2009, 8:54

Lisa Marie, bij New Look hebben ze die banden in een kleine maat ook. Dat past vrij snel. Maar snap wel de redenering van het ventje.

Het is ook een proces hé. Geleidelijkaan durf je meer.

Liefs,

Bokje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 20 september 2009, 12:37

Ik draag m'n buikbanden ook vaak onder de trui. Zo lijkt het alsof er gewoon een lange t-shirt onderuit komt. Dus je ziet 't niet. Maar je weet het wel natuurlijk, ik vond het ook best een grote stap, zo'n buikband.

En de kleinste maat op buikbanden.com past vast. Ik heb die ook en die zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeel elastisch. Als je wil geef ik je afmetingen.

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 20 september 2009, 12:54

Stomme vraag, maar ik had eigenlijk nog nooit van buikbanden gehoord..is dat ter ondersteuning ?

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 20 september 2009, 13:07

Bepaalde buikbanden zijn idd ter ondersteuning. Andere zijn om te korte t-shirten "op te vangen".
Ik doe dat ook soms Loeki, die buikband gebruiken om van onder mijn t-shirt te laten komen. Zo heb ik vandaag er één aan. Ik heb een groen t-shirtje aan met v-hals (je weet wel zo een overslag) en omdat mijn borsten net iets te veel ten toon gespreid zijn, een wit topje erronder. Het wit van het topje komt terug, onder de vorm van de buikband onderaan mijn t-shirt. Best wel mooi vind ik. En zo "geniet" ik toch nog wat van mijn buikbanden.

Liefs,

Bokje

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 gasten