Onze 2 wondertjes

Plaats reactie
Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 7 augustus 2009, 8:18

Hey meiden,

Ik ben nog eens tot achter de computer geraakt :D
Nu ze van papa overgeschakeld zijn is het veel beter! Af en toe nog eens een krampje, maar niet zoals vorige week. De nachten waren wel nog steeds zeer kort! De twins werden afwisselend m het uur à 2uur wakker waardoor ik amper slaap kreeg. Maar de afgelopen 2nachten ging het goed. Vannacht zelf super, om 23u eten gekregen en wakker geworden om 04u!!! ECHT WAAR!!! :D Dus ik heb eens deftig geslapen! Zalig!!
2 rakkers blijft wel vermoeiend, maar het is het allemaal waard! En als je dan wat meer slaap hebt kan je ook meer verdragen hé :D
Vandaag ga ik eens naar het werk een bezoekje brengen en dan mijn man verassen. Wij werken dicht bij mekaar dus zal ik ook eens daar passeren :D

Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 7 augustus 2009, 8:21

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Dus niet papa maar PAP hé :lol: :lol: :lol: :lol:

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 7 augustus 2009, 8:52

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ik wist al niet wat ik las! :lol:

Tssss, die papa's hé! Hihi.

Waaw seg, vijf uur aan één stuk door geslapen! Jij kan er weer tegenaan vandaag! :wink:

Binnen een paar maandjes slapen ze misschien door, wie weet hé! :D

Veel plezier vandaag met het (trots natuurlijk!) tonen van je ukjes!!!

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 7 augustus 2009, 9:18

Wappie,

Super zeg, je kleintjes hebben het flink gedaan. Ze zll het weten hé dat de mama ook eens wat rust nodig heeft.
En tuurlijk zijn ze het meer dan waard. Maar dat betekent niet dat het niet lastig kan zijn hé meid.

Liefs,

Bokje

Ikke26
Berichten: 301
Lid geworden op: 15 april 2008, 14:50

Bericht door Ikke26 » 8 augustus 2009, 8:06

wappie, super dat ze het zo goed doen!!! En el 'doorslapen', zalig gewoon!!! Kijk er ook naar uit hier... Inderdaad je kan meer verdragen als je wat 'uitgerust' bent, maar zelfs al ben je moe, voor die wondertjes blijf je toch doorgaan hé!!!

Geniet er maar van, meid, je hebt het verdiend!!!

Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 4 september 2009, 10:05

Hey meiden,

Hoe is het met jullie allemaal???
Dat is hier lang geleden hé, maar ik moet toegeven dat ik heel hard mijn best doe om hier alles te volgen, maar ik heb de laatste weken meer dan mijn handen vol.
Ik heb er ook heel even doorgezeten, want ons mannen sliepen echt niet goed 's nachts en de vermoeidheid heeft een serieuze tol geeist. Het tekort aan slaap 's nachts gaf me geen moed om overdag nog voor hun te zorgen... Dan plots vorige week woensdag werden de nachten steeds beter! Ze sliepen zelf 3uur aan stuk :D Een ongelofelijke verbetering voor mij! Ze hebben eindelijk een beetje hun draai gevonden. Het blijft hier heel druk en hectisch maar omdat de nachten beter zijn kan ik overdag ook meer verdragen!
Ik kan nu ook zelf al meer leukere dingen doen. Eens gaan wandelen, op bezoek gaan bij de grootouders,...
Ik krijg wel veel hulp van mijn familie. En dat is echt nodig, eerst wil je niet toegeven dat je het niet 'aankan' maar het is niets om u over te schamen. Daar heb ik me wel overgezet.
Onze jongens zijn ondertussen al 2maanden en het gaat ongelofelijk snel! Ze zijn heel alert en beginnen al heel goed te zien. In een mum van tijd zulle ze echt beginnen reageren op dingen die ze zien!
Ik weet dat ik jullie wat verwaarloosd heb :oops: :oops: Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen!!!
Hele dikke kussen voor iedereen (van ons alledrie :D )

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 4 september 2009, 10:16

hey wappie! Fijn te horen dat je bengels het zo goed doen en dat het voor jou nu ook wat vlotter gaat en dat de grootste vermoeidheid weg is. Geniet van je schatjes, ze zijn zo rap groot. :wink:

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 4 september 2009, 14:05

Wappie,

Blij je nog eens te horen. Het is vast niet simpel met twee rakkertjes in huis. En ja die nachten kunnen zwaar zijn. Alé ik spreek (nog) niet van ondervinding, maar het moet toch lastig zijn. Goed dat ze het nu 's nachts al wat "flinker" doen. Geniet van je gezin!!!!!

Liefs,

Bokje

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 5 september 2009, 9:16

heej wappie,

is toch normaal dat je wondertjes al je energie opslorpen, dan heb je niet veel meer over om hier mee te komen dollen met ons, hé!
maar ik vind het altijd super om je verhalen te lezen, zo teder en lief hoe je met je lievelingen omgaat!

geniet ervan!!!

liesje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 6 september 2009, 12:28

Geniet ervan Wappie!!! Kvind het heel tof van je dat je ons af en toe eens komt vertellen hoe 't gaat!!

Als ik nu 's nachts wakker lig voel ik ook vaak de hardste stampjes. Dat belooft... :lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten