Zwanger???

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 4 september 2009, 13:46

Kim,

Heel jammer dat het negatief is. Maar anderzijds weet je nu wel waar je voor staat. Op naar 8 oktober. Zoals GG aangeeft, eindelijk actie dan. Kan je echt concreet wachten op succes, en niet zo wachten terwijl je toch 99% weet dat het negatief zal zijn en toch hopen tegen beter weten in. Ik hoop dat je vanaf dan snel positief nieuws hebt!

Liefs,

Bokje

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 4 september 2009, 14:01

Hoi,

Ik prijs mezelf gelukkig hoor, ik heb al een kind dus ik weet dat ik gelukkig moet zijn maar mijn "moedergevoel" is te groot om het bij eentje te houden...

Ik start met de pil van zodra ze erdoor komen en ga me nu helemaal op 8 oktober toespitsen ookal weet ik dat het na 8 oktober nog 4 maand wachten is op de effectieve start...

Ik kijk gewoon zo uit naar om opnieuw leven in mijn buik te voelen... Zwanger zijn is zo'n zalig gebeuren en ik mis het nog steeds...

Liefs

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 8 september 2009, 22:13

ok ondertussen al een cyclus van 48 dagen... nog steeds geen regels.

Mijn dokter is twee weken met vakantie voor 14 dagen maar de test was toch negatief.

Geen idee wat ik nu nog moet doen? Ik ben nog nooit zo lang overtijd geweest, was altijd 32-34 dagen maar dit???

Wat doe ik nu?

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 9 september 2009, 9:01

Kim,

volgens mij krijg je echt last van een onregelmatige cyclus....
Wie weet is je eisprong er (nog) niet geweest deze maand, of is die pas later geweest en zit je nu eigenlijk vele later in de cyclus....

In elk geval, als je nt zwanger bent, en je regels komen ook niet, kan je (op voorschrift natuurlijk) Duphaston bekomen zodat je toch ongesteld wordt.
In elk geval moet er ook onderzocht worden waarom je je regels niet krijgt, en daarvoor ga je toch een bloedonderzoek moeten doen om je hormoonwaarden te kennen.
Is er geen vervangende huisarts of zo? Anders is het gewoon afwachten geblazen. Vervelend hé....

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 9 september 2009, 9:08

Pffff ja, wachten en naar de gyne gaan zeker voor bloedonderzoek en misschien echo als je geluk hebt, dan kunnen ze meteen zien of er een follikel aan 't groeien is.

48 dagen is idd al lang, maar voor je gezondheid kan 't geen kwaad hé. En als je voor kindjes maken toch de mmm in moet, dan is een onregelmatige cyclus ook niet erg, ze sturen toch alles in de war.

Wachten, wachten, wachten ...

Al eens een ovulatietest gedaan? 't Stomme daaraan is dat het zou moeten lukken dat die zo ineens positief is hé. Maja, als je al weken aan het stuk ovulatietesten moet doen gewoon om te weten waar je cyclus uithangt, pfff.
Moest je ervaring hebben met temperaturen, zou je kunnen zien of je in je luteale fase zit... Maar is ook 'n beetje giswerk als je niet de hele cyclus getemperatuurd hebt.

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 9 september 2009, 9:31

Kim, ik vrees dat Sterretje gelijk heeft. Als je het geduld niet meer kan opbrengen, wat ik heel goed kan begrijpen, zou ik toch eens bij een dokter gaan. Desnoods een vervangende. Of kan je niet rechtstreeks naar het fertiliteitscentrum gaan en vragen of ze je bloed willen controleren? Dan weet je fertiliteitsarts ook direct hoe het zit.

Liefs,

Bokje

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 29 gasten