Zwanger???

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Zwanger???

Bericht door Bjorn en Kim » 17 juli 2009, 13:41

Hoi,

Wij hebben een zoontje van bijna 7 maand verkregen via ICSI.

Mijn man heeft maar 0.5 milj zaadcellen dus we hebben besloten de pil niet meer te nemen.

Ik heb een vrij onregelmatige cyclus, soms 29 dagen soms 32 dagen maar nu zit ik al aan 33dagen. Denk wel niet dat ik zwanger ben maar de vragen komen toch meer en meer naar boven.

Die dagen duren een eeuwigheid als je een antwoord wil. Ik heb geen zin een test te doen want elke test die ik doe is toch negatief!

Ik ben weer aan het dagdromen voor niet zeker???

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 17 juli 2009, 14:58

Hmmmm, ik droom nu al van zo'n "scenario" (met zwanger zijn dan natuurlijk) en ik ben nog niet eens bevallen. :roll:

Ook geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt anticonceptie te nemen na de bevalling.

Binnen een paar daagjes toch maar testen hé!

Denk je nu ook niet van "pffff, het begint weer"? 8) (het wachten, niet willen hopen maar toch hopen, ...)

(kwens je toch stiekem veel succes)

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 17 juli 2009, 15:07

Kim,

Onregelmatig zou ik je cyclus toch niet echt noemen. Het scheelt maar een paar daagjes. En er moet uiteraard maar one lucky guy bijzitten hé. Maar ik snap best wel dat je niet wil testen. En toch hoop je ergens hé, ook al weet je dat dit soms niet de beste strategie is.
Jammer genoeg zal niemand van ons hier nu kunnen bevestigen of je al dan niet zwanger bent. En ik hoop dat die dromen toch werkelijkheid zijn. Ik duim in elk geval!

Liefs,

Bokje

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 17 juli 2009, 15:09

Hey Loeki,

Wij willen zo graag een tweede kindje, ook al is onze pruts nog niet zo oud maar ik heb schrik dat het bij mijn man nog achteruit zal gaan en er straks niets meer overschiet!

Ik lig in de knoop, als ik wacht is het lang weekend en geraak ik niet meer aan een test en kan ik nog zo lang wachten....

Dit zou echt een droom zijn zo spontaan maar ik veronderstel dat dit een luchtbel zal worden :?

SPANNEND...

Vereltje
Berichten: 1948
Lid geworden op: 16 mei 2008, 10:02

Bericht door Vereltje » 17 juli 2009, 15:13

Maandag zijn de winkels wel gewoon open denk ik hoor, en anders is er nog de apotheek van wacht. Veel succes!

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 17 juli 2009, 15:18

Ik vond het ook heel leuk een test te doen na de positieve bloedname, als aandenken.

Misschien kan je onder 't motto daarvan een testje op voorraad aanleggen. Dan kan je nog beslissen in 't weekend wat je ermee doet?

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 17 juli 2009, 15:30

Ik zou ook gewoon één in huis halen. Ik had die ook in huis, maar gebruikte hem nooit. Heb hem alleen gebruikt na positieve bloedtest. En dan was die negatief zeg. Dus ben niet zo een voorstander meer van urinetesten :wink:

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 17 juli 2009, 16:00

Ik ging een test doen als ik zwanger was maar is er nooit van gekomen, dierf niet ookal was ik weldegelijk zwanger en een test doen als je 6 maand ver bent is wel een beetje dom he....

Bang afwachten dus, zal er toch maar omgaan...

Wish me good luck!!!

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 17 juli 2009, 16:04

LUCK!!! :D

Ik heb het toen gedurfd omwille van jouw negatieve test Bokje. Ik had me voorgenomen dat als het negatief was, het nog wel niks zou zijn (al zou ik wel holderdebolder naar de fertiliteitskliniek teruggespurt zijn moest 't negatief geweest zijn). 't Was stress maar ook leuk.

fluffie
Berichten: 1582
Lid geworden op: 10 oktober 2008, 18:34

Bericht door fluffie » 17 juli 2009, 19:13

Toen ik net 1 dag overtijd was, was mijn zwangerschapstest thuis positief. Toen we bij de dokter kwamen, moest ik daar ook één doen, en die was negatief!! Gelukkig had hij al bloed genomen, en bleek daar alles goed te zijn :-) Een paar dagen later deed ik weer een zwangerschapstest thuis, en die was weer negatief! Maar bij de bloedafname een paar dagen later was alles ok, dus ja, die zwangerschapstesten, om grijs haar van te krijgen!! :wink:

Maar ik wens je toch heel veel geluk hoor! Ik duim voor je!

Véro.
xx

alanis
Berichten: 50
Lid geworden op: 5 november 2008, 13:30

Bericht door alanis » 18 juli 2009, 15:36

ik heb altijd al juiste ervaring gehad met die testen!! Na mijn dochter die ondertussen bijna 3 is, heb ik 3 pogingen gedaan. helaas 2 keer een miskraam en derde keer goede keer. Ik heb telkens mogen zelf testen 14 dagen na pu. En altijd zag ik het streepje!!
Ik was dan ook telkens zwanger!! De 2e keer was het echter zeer licht en dan heb ik ook op 6 weken een miskraam gehad... Maar ik weet niet of dat iets wil zeggen. Na de test liet ik wel altijd mijn bloed trekken om mijn waarden te weten!!
Het kan altijd maar je weet het nooit he!! Duimen maar!

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 22 juli 2009, 9:04

Hoi iedereen,

zaterdag heb ik dan toch maar een test gedaan, negatief...

ik heb wel nog steeds mijn regels niet, ben dus 1.5week overtijd. Ok nu begint het echt door te wegen. Die test zegt wel dat het niet zo is maar waarom blijven die dan zo lang weg, heb dat nog nooit gehad.

Ik heb net gebeld met de huisarts en die zegt als ik ze volgende week nog niet heb toch bloed laten trekken om na te gaan of ik al dan niet toch zwanger zou zijn.

HOPEN HOPEN HOPEN...

kheb stress :?

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 22 juli 2009, 9:19

Ik hoop en duim met je mee
xxx

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 23 juli 2009, 8:14

Veel gehoopt voor niets :(

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 23 juli 2009, 8:16

Dikke knuf Kim. We hadden hier allemaal nochtans zo met je mee gehoopt. Die verdomde :twisted: kunnen ons soms enorm in de maling nemen. Ze hebben er hun plezier in. Konden wij hen maar eens wat aan doen?

Liefs,

Bokje

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten