Zwanger???

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 1 september 2009, 11:11

Hoi,

Het is weer zover, ik zit ondertussen aan een cyclus van 41 dagen en heb mijn regels nog steeds niet.

Ze gaan mij wel niet liggen hebben zoals vorige maand hoor dus ik geloof er niet in maar ze komen er maar niet door... en heb geen flauw idee hoe dat kan komen dat mijn cyclus zolang duurt.

iemand een idee?

wat doe ik nu best?

:roll:

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 1 september 2009, 11:13

Kim,

Veel meer dan afwachten kan je niet doen zeker? Testen zal je vast niet willen doen deze keer. Dus ik vrees dat er niet veel anders opzit.

Ik duim en hoop toch stiekem voor je.

Liefs,

Bokje

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 1 september 2009, 11:47

Hey bokje,

het is echt zonde van het geld om een test te kopen he want ik reken daar toch al lang niet meer op (wil niet zeggen dat ik het niet hoop!).

Ik heb me voorgenomen om maandag (als ze er tegen dan nog niet zijn want dan ist al 47 dagen) naar de dokter te gaan en bloed te laten prikken en dan zullen we wel zien want ik heb een beetje schrik dat er iets mis is met me nu, zo lang is echt niet meer normaal voor mij!

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 1 september 2009, 14:16

Rotvervelend hé? Ik had dat vroeger ook. Ben in mijn studententijd zo ooit eens 3 weken over tijd gegaan :shock: (en had onveilig gevreeën :oops: ). Ik durfde zelfs niet meer test te gaan halen bij apotheker (nu kan je die testen al in de supermarkt krijgen hé). Ik had nadien echt het gevoel dat ik een lesje gekregen had van mijn onderbewustzijn...

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 2 september 2009, 8:22

Nog steeds niets... dag 42 :?

Ik weet het echt niet meer hoor nu, heb dit nog nooit gehad!

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 2 september 2009, 9:18

Gewoon testen, Kim. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Bij Kruidvat kosten die testen echt niet veel.

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 2 september 2009, 9:47

Kim, ging jij niet terug beginnen met de behandelingen? Of was dat pas later? Anders zou ik wel eens bij de gyn langsgaan als dit niet normaal is voor je doen. Ik snap dat je niet wil testen. Ik zou dat ook niet snel doen. Ik heb dat nooit snel gedaan, dus ik kan je begrijpen. Maar als zulke cycli niet normaal zijn dan moet je misschien toch eens een gyn raadplegen.

Liefs,

Bokje (die stilletjes wel hoopt en duimt voor je)

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 2 september 2009, 10:15

Hey,

Ja wij gaan op intake gesprek 8 oktober.

Het is nu al de tweede maand op rij dat het zo lang duurt, vorige maand 39 dagen maar ondertusen zijn het er al 42 waardoor je stiekem toch begint te hopen ook al weet je dat het niet mogelijk is.

Ik heb mij voorgenomen om maandag als ze er dan nog niet zijn bij mijn huisarts bloed te laten trekken om te kunnen achterhalen of er al dan niet iets mis is.. erna zien we wel wat ze zeggen.

Zal blij zijn als het 8 oktober is want zo met mijn voeten spelen is ook niet leuk hoor!

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 3 september 2009, 8:35

Dag 43 en nog steeds niets... Heb wel rugpijn maar had die ook toen ik wel zwanger was...

Ik ben om de pil geweest en als nu mijn regels erdoorkomen start ik er terug mee. Heb genoeg van al dat hoepen, ik gan dan wel direct voor een behandeling!

Nog effe afwachten dus...

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 3 september 2009, 9:32

Pffff Kim; ik snap volledig je frustratie. Zou het van de stres komen? Kan dat? Want ons lichaam kan rare dingen doen zenne met stress. Ik wacht geduldig mee af met je (en je weet wat ik ondertussen wel blijf doen hé)

Liefs,

Bokje

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 3 september 2009, 12:30

Hey bokje,

ik heb totaal geen stress.

ik kijk uit naar onze volgende afspraak voor de intake maar zit nu niet te nagelbijten daarvoor. Ik prijs mezelf al gelukkig met m'n zoontje en wil niet al mijn energie in een nieuwe behandeling steken en me daardoor slecht voelen. Mijn pruts gaat voor alles!

Ik was vroeger redelijk regelmatig (had wel een cyclus van 32 dagen) maar altijd dezelfde maar nu... Vorige maand 39 dagen en nu al 43? Constant naar het toilet gaan en kijken van zijn ze er al of niet maar ze komen dus niet...

Dan vraag ik mezelf doe ik een test of niet? Het is zo'n weggesmeten geld want 9 op 10 komen mijn regels er toch door vlak nadat ik de test gedaan heb...

Ik wil het momenteel gewoon graag weten. Als ik niet zwanger ben geen probleem want ik spits me daar ook niet op toe al zou het leuk zijn natuurlijk...

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 3 september 2009, 13:19

Dan doe je toch gewoon een test? Dan wéét je het tenminste. Als het negatief is, zal dat mss wel een teleurstellingetje zijn. Maar dat zal het ook zijn als je maandstonden er eindelijk door komen...
En als het positief is, dan is het gewoon feest hé :wink:

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 3 september 2009, 13:31

begin er inderdaad stilaan meer overtuigd van te raken dat ik best een test doe want afwachten heeft geen zin. Blijft die negatief is dit wel de laatste keer dat ik dit meemaak hoor en ik start onmiddellijk terug met de pil! Laat onze pogingen om op natuurlijke manier aan een tweede kindje te raken dan maar zo!

to be continued...

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 3 september 2009, 20:21

Test gedaan -> negatief zoals verwacht.

Nu wachten op m'n regels en ik start met de pil.

Afwachten dus naar 8 oktober... We gaan dus weer voor een behandeling.

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 4 september 2009, 9:36

Jammer voor jullie, Kim!
Ik was wel heel tevrden op het moment dat ik kon starten met behandeling. Ik had dan eindelijk het gevoel om er CONCREET mee bezig te zijn, want ook al is er bij ons geen enkele aantoonbare medische reden, na 2,5 jaar teleurstellingen iedere maand opnieuw was de start van de behandeling een echte verademing.

VEEL succes bij de behandeling

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten