DVO is (eindelijk!) geland!

Plaats reactie
Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

DVO is (eindelijk!) geland!

Bericht door Loeki » 25 juli 2009, 20:12

De verdwaalde ooievaar is voor sommigen onder ons nu echt wel eindelijk geland! :D

Ik lanceer dit topicje omdat ik altijd (en velen met mij wellicht) benieuwd zal blijven naar Mien, Matthias en Alexander, Arne, ... :D

Mama's (en papa's?) hou ons op de hoogte!! :D

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 27 juli 2009, 14:06

Mientje heeft haar eerste reis achter de rug! Ze heeft een echt paspoort met een turks visum in!!!

reizen met een baby is trouwens absoluut aan te raden.Je moet't natuurlijk rustig aandoen en oppassen met de zon, maar 't is een ervaring op zich! In Turkije had ze zo'n succes! Iedereen kwam met ons een babbeltje doen, of ze nu Engels spraken of niet. geweldig gewoon! Ze heeft ondertussen in de armen van half turkije gelegen!

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 27 juli 2009, 14:25

Amai zeg, nog zo jong en al helemaal "bereisd"! :D

Beebje mag van mij later ook overal mee naartoe zenne! Tis ook nog lekker goedkoop hé, zo in 't begin. Je hoeft meestal niet extra te betalen voor zo'n ukje.

Ale, Pelkie heeft de eerste echte familie-vakantie achter de rug... :D

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 28 juli 2009, 8:43

Oh ik ben nu ook al zeker dat die van ons overal mee naartoe gaat. Ik ben nu aan zee, en het doet mijn hartje al ongelooflijk veel pijn om onze poes achter te laten. Ik vind het vreselijk als ik eraan denk alleen al. Dus als ik dat al met een diertje heb, wat gaat dat dan zijn met mijn kindje waar ik zo lang op gewacht heb :shock: .

Liefs,

Bokje

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten