met een vervelende vraag pfffff

Plaats reactie
anneke1975
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 juli 2009, 19:55

met een vervelende vraag pfffff

Bericht door anneke1975 » 29 juli 2009, 0:21

Hallo


Ik ben Ann,ik heb voorige week vernomen dat ii een misval ga krijgen nu een week later nog niks van krampen en pijnen en nog geen bloedverlies,wat ik dus vandaag heb gedaan is terug een CLEARBLEU test gedaan die me dus weet te vertellen dat ik meer dan 5 weken ben,ik en men man zijn dus einde raad ik weet echt niet meer wat ik moet doen,ik ben echt nog heel moe kan me iemand zeggen wat i moet doen wij lopen elke dag te piekeren

mvg

ann

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 29 juli 2009, 7:42

Ann,

Wat is de reden dat je een miskraam zou verwachten? Alé de dokters dan? Hoe ver ben je?
Hebben ze ook gezegd binnen welke periode je die miskraam mag verwachten? Soms duurt het denk ik langer dan een week. En in sommige gevallen, doen ze een curretage als het niet spontaan afkomt.
En die positieve test is misschien nog resterend hcg? Dat zakt ook maar geleidelijkaan.

In ieder geval hoop ik dat de dokters ongelijk hebben en dat je deze zwangerschap gewoon blijft uit dragen.

liefs,

Bokje

Havanne
Berichten: 235
Lid geworden op: 15 juni 2008, 21:52

Bericht door Havanne » 30 juli 2009, 12:42

Inderdaad niet zo een leuk nieuws en dan die tegenstellende resultaten. pffffff. Ik hoop dat je bij de dokter een goede uitleg krijgt want dit is ook maar niks. Sterkte en ik duim toch nog voor jullie.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten