Bericht aan JD ;)

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 9 september 2009, 16:22

Ik heb pas een echte schat. Die had voor mijn 30ste verjaardag een heus verrassingsfeestje ineen getimmerd.
Dat zal ook een one-time feit blijven zenne.

Hij gaat me nu verlaten voor een paar dagen naar het buitenland. Snif.

Maar hebben we niet allemaal schatten, want anders zouden we er toch geen klein "onsje" mee willen hé.

Liefs,

Bokje

JD
Berichten: 1468
Lid geworden op: 9 mei 2007, 16:04

Bericht door JD » 9 september 2009, 16:33

Tzal wel zijn! En wat zouden we doen zonder onze schat? Tegen wie en over wie zouden we eens zagen en klagen? Wie zou er ons buikje insmeren? ... :lol:

Neen, hij neemt zijn taak als toekomstige papa en verzorgen van zijn zwangere vrouwtje héél serieus. Om maar niet te zeggen dat hij mij lui aan het kweken is.

Nu eerlijk gezegd, met een verrassingsfeestje zou hij me niet echt kunnen bekoren, tenzij het enkel met wat familie zou zijn :wink:

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 10 september 2009, 10:03

Ik arriveer een beetje laat JD... maar toch nog een dikke proficiat van mij !!! Super, pas een goede echo gehad.. da's dan het mooiste verjaardagscadeau hè !!

En dan je man die toch schuldgevoel had, lief hè !!!

En... wat las ik bij het topic 'bevallingsdata' ??? Het wordt bij jullie een zoontje !!! (ik heb het elders waarschijnlijk gemist). Nogmaals een dikke proficiat hè !!!!

JD
Berichten: 1468
Lid geworden op: 9 mei 2007, 16:04

Bericht door JD » 10 september 2009, 10:54

Lisa Marie,

'k ben blij om te lezen dat alles vlot verlopen is. Toch blijven we nog efkes verder duimen voor een goed resultaat!

Merci voor de verjaardagswensen! MIjn man heeft gisteren het een en ander goed gemaakt :wink:

Het wordt inderdaad waarschijnlijk een zoontje. De jongens nemen hier wel de bovenhand hé! 'k Had het trouwens alles op die topic gezet dat het een zoontje wordt :lol:

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 10 september 2009, 12:30

En je man blij met een zoon ? inderdaad percies veel jongens...

JD
Berichten: 1468
Lid geworden op: 9 mei 2007, 16:04

Bericht door JD » 10 september 2009, 12:58

Mijn man had absoluut geen voorkeur. Hij is ook niet iemand die persé een zoon wil om de naam verder te zetten of zo.

Audrey, ik las dat jij al je kleine spruit voelt... ik verlang daar ook wel naar!

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 10 september 2009, 14:51

Mijne ook niet.. maar was soms wel bezig dat hij met zijn zoon bepaalde dingen ging doen, van die mannendingen...

Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik dat rond 16 weken, eerst voel je zo'n gefladder..Nu ik weet waar ik op moet letten voel ik het nu percies wel sneller. Maar is maar heel af en toe nog..Kijk al uit naar meer activiteit

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 10 september 2009, 15:23

Mijn ventje heeft ook niet echt een voorkeur. Soms zegt hij dat hij zo graag een dochtertje zou hebben, maar dan weer een zoontje... Als er maar een gezond kindje komt, da's het voornaamste !

Probleem is wel : ik wil het absoluut nog niet weten, pas bij de bevalling, en hij wil het (als natuurlijk de uitslag van de vlokkentest goed is) absoluut wél weten.

Compromis : hij mag het van mij aan de gynaecoloog vragen, maar hij heeft moeten zwéren dat hij niks laat merken of me niks zegt. En ik weet dat hij dat kan !! Hij gaat er volgens mij nog lol in hebben om me steeds op een dwaalspoor te zetten.
Eens benieuwd wat dat allemaal gaat geven... Vonken en vuur misschien !

Nikita76
Berichten: 1918
Lid geworden op: 19 september 2008, 14:31

Bericht door Nikita76 » 10 september 2009, 18:03

JD ook n proficiat van mij :wink:

Ook al hadden ze tegen mij ook gezegd wat t geslacht al voor n 80% zou kunnen zijn... ik wacht af. 12 weken vind ik erg vroeg en is't meestal nog gissen. Ik had gisteren een teleurstellende echo, waar ze niet eens moeite deden om naar t geslacht te kijken. KAn zijn omdat beebje eerst in stuit lag en dan met t ruggetje naar ons toe... maar jah... ik ga geduldig wachten...

Heb wel n emailtje gestuurd voor n pret echo.. ik probeerde de praktijk te bellen, zonder succes, dus ik hoop snel een afspraak te krijgen want de volgende echo is pas 14 okt (de structurele) en dan maar hopen dat er niets mis is met ons beebje.

Audrey, fijn dat je al beweging hebt, daar ik voorlopig t zelfde "draag" als mn zusje, pas laat n buikje, laat beweging, denk ik dat ik nog enkele weken geduld mag oefenen. 't Is allemaal wel lekker spannend zo !

Lisa Marie, dat gaat nog wat worden hihi, je man die jou op n dwaalspoor zal zetten :wink:
Ik wil t wel weten, maar wil t dan geheim houden voor iedereen tot aan de geboorte. 't Lijkt me enkel praktisch voor de aankoop van de spulletjes, de geboortekaartjes gericht kiezen enz enz. En omdat ik met die lage placenta zit en kans op vroeggeboorte, ga ik zorgen dat ik op mn 6 maanden alles in orde heb. De kaartjes, doopsuikers, geboortelijst enz...

x

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 10 september 2009, 18:49

Bij ons bleken ze het al te weten bij de terugplaatsing van de emby...We hadden er helemaal niet bij stilgestaan dat als men dan chromosoomonderzoek doet, men het natuurlijk al weet. Vorige week hebben we het dan te horen gekregen. Wij wilden het wel weten...maar eigenlijk wist ik het al. Mijn man was verbaasd en vroeg me dan of het anders voelde een jongen of een meisje ;)

Nog effe geduld Nikita ;) Waar laat je die pretecho doen ?

Verdekke verdekke verdekke...nu ben ik toch wel teleurgesteld. Sinds dinsdag geen bloeding meer gehad dus had voor mezelf beslist dat ik al een beteke meer mocht doen. Heeft de gyn mij daarstraks nog 3 weken 'gat'-arrest gegeven...Mag nog altijd alleen maar lopen om naar toilet te gaan en verder nada nougabollen doen...pf en volgende week zit manlief weer heel de week in Nederland en kan ik nog geeneens de bakker eens zien...dedju dedju, sloeg dat tegen. Gelukkig met beebje alles ok..Weer een schone dansshow gezien.
Blijkbaar zit er nog een bloedklonter voor ee baarmoederhals en zolang die daar zit moet ik dus gat zitten. Alle dat het maar snel 1/10 is.

Nikita76
Berichten: 1918
Lid geworden op: 19 september 2008, 14:31

Bericht door Nikita76 » 10 september 2009, 19:03

ook tot 1/10 gekregen Audrey ?
Ik zou enerzijds niet te snel willen dat t al zover was, en anderzijds wel... voor mij ist wel makkelijker spreken natuurlijk, k mag nog vanalles "take it easy" doen he... als ik ook helemaal niks zou mogen, dan zou ik ook zot worden.

Maar toch maar luisteren naar de gyn hoor ! Dat ie absoluut gelijk heeft dat er geen enkel risico mag genomen worden !

X

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 10 september 2009, 19:14

JA ook tot 1/10...normaal zou ik daar volop van genieten, maar nu voelt het bijna zoals werken ;)

JD
Berichten: 1468
Lid geworden op: 9 mei 2007, 16:04

Bericht door JD » 10 september 2009, 21:19

Dju! Zo'n pech. Uw gyn is echt wel voorzichtig! Maar hé, 't is voor het goede doel. Welke bakker kan daar tegenop :wink:

Maar ik begrijp dat het op den duur echt wel balen is, dat er niets nog voor afleiding zorgt en dat de tijd voorbij moet kruipen! Moest je nu nog kleine werkjes mogen doen, afgewisseld met veel rust... pff, wat kan een mens door zo'n periode sleuren?

Enne, mogen we het geslacht weten? 'k Ben wel nieuwsgierig :oops:

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 10 september 2009, 21:26

Tja het is al zo vaak misgelopen dat hij geen risico wil nemen...hij zei ook dat ik het mezelf nooit zou vergeven en dat stil zitten dan minder erg is, wat ook klopt...alleen had ik er niet meer op gerekend ;)

Mailen, lezen, slapen, surfen op internet, krant lezen op internet, misschien kan ik eindelijk eens boek beginnen schrijven..Vind het vooral erg dat ik niet naar Renéetjes grafje kan..tenzij iemand mij brengt....

MMM wil het wel vertellen maar hebben afgesproken het tegen niemand te zeggen...

Hope to be
Berichten: 203
Lid geworden op: 6 december 2008, 17:59

Bericht door Hope to be » 10 september 2009, 22:11

Hoi Ma

Ben je zeker dat je het tegen niemand gaat verklappen??? :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten