Bericht aan JD ;)

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 11 september 2009, 14:53

doe maar beroep op ziekteverzekering, hé. We moeten toch allemaal verplicht zorgverzekering betalen? Dat dient nu net voor zo'n zorgverstrekking!

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 11 september 2009, 15:01

Ik heb hier nog wel heel wat zakken liggen, maar geen zoute....
Sinds een paar weken heb ik ontzettend graag Pickles-chips (tja, zal in dezelfde categorie als zure uitjes of augurken vallen, maar die lust ik nog altijd niet !)
En vorige week heb ik in de Albert Heijn, hier over de grens, een paar grote zakken Nibbits staafjes gehaald, zalig gewoon !

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 11 september 2009, 15:05

Vul dat colruyt lijstje maar aan met chips in alle kleuren van de regenboog! :wink:

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 11 september 2009, 15:13

Staan bovenaan het lijstje ;) wat had ge gedacht...ik kan leven op chips ;)

Mm heb niet al te beste ervaringen met de CM toen ik van Renéetje moest thuisblijven...had al boete aan mijn been omdat ik dossier 1 dag te laat had ingediend, dan een oetlul van een beambte in het kantoor, en toen ik belde om meer uitleg omdat ik fulltime betaald kreeg toen ik in ziekteverlof was, maar maar parttime loon kreeg toen ik parttime werk-ziekteverlof terug startte, kreeg ik doodleuk te horen dat de helft van mijn loon toch ook al een schoon bedrag was...stond toen even met mijn mond vol tanden ;) dus hoe minder ik daar mee te maken heb, hoe liever ;)

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 11 september 2009, 15:21

Ja, dat was wel dom van mij natuurlijk. :wink: Vergeet je 't fruit niet? :D

Parttime werken en parttime ziekteverlof, das erg, maar je zou dat niet mogen doen. Mijn man heeft dat ook een tijdje gedaan, herstellende van een whiplash. Financieel ga je er zo goed als op achteruit, en de "paperasserij" is echt niet te doen. Tis erg maar 't systeem is daar precies niet op voorzien. Beter langer thuisblijven. :?

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 11 september 2009, 17:24

Dat heb ik toen ook geleerd ;)

JD
Berichten: 1468
Lid geworden op: 9 mei 2007, 16:04

Bericht door JD » 11 september 2009, 17:44

Hey Audrey,

Kop op hé meid, alles komt wel in orde, alleen spijtig dat het niet zonder slag of stoot zal zijn.

Dat van die rolstoel vind ik een goed idee, maar ik weet uit ervaring in de familie dat niet alle huisgenoten daar graag mee op straat komen :shock: .

Zou je man dan soepeler omspringen met de instructies van de dokter? Misschien is het wel heel strikt en misschien kan het wel geen kwaad van af en toe op te staan om een tasje soep te nemen of een boterham te smeren (samen met je hoofdmaalden kan je je tussendoortjes eventueel meenemen), maar koken vraagt toch echt wel wat meer inspanning... misschien dat je mama daarmee kan helpen?

Probeer u d'r niet teveel te laten door meeslepen, overleg nog eens met je man en met je mama en misschien komt er wel een schoon compromis uit de bus waar iedereen zicht goed bij voelt! Maar 'k begrijp de frustraties volledig.

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 11 september 2009, 17:53

Ja zag mij al helemaal rondsjeezen in dat ding, de nieuwe schrik van 't dorp ;)

Zal maandag met mijn mama wel de nodige dingen regelen want manlief ziet het gewoon wat simplistisch in. Maar maandag ben ik dus eigen baas in huis ;)

Nikita76
Berichten: 1918
Lid geworden op: 19 september 2008, 14:31

Bericht door Nikita76 » 18 september 2009, 17:43

alles toch nog oké daar he Audrey ?

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 19 september 2009, 0:27

Ja hoor...vandaag eindelijk nog eens een dagje zonder bloedverlies...maar de andere dagen was het altijd wel op een bepaald moment dat het terug begon. Hoe lang heeft dat bij jou geduurd ? Krijg wel hoe langer hoe meer moeite met het niets mogen doen...zelfs niet even snel de keuken aan kant doen...Vandaag hadden wij hier een bbq van mijn man zijn werk, voor een 20tal man en dan zit ik daar op mijn stoel en moet ik iedereen vertellen waar ze wat kunnen vinden. Geweldige gastvrouw ;)

Soigneer je rug he meid...'k hoop dat je dinsdag de kine niet meer nodig hebt omdat het er al uit geschoten is...

fluffie
Berichten: 1582
Lid geworden op: 10 oktober 2008, 18:34

Bericht door fluffie » 19 september 2009, 7:41

Hihi Audrey, ik zie je al zitten met een megafoon in je handen, en maar instructies roepen naar iedereen! :wink:

Véro.
xx

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 19 september 2009, 12:00

'k heb daar geen megafoon voor nodig...beschik over heel wat stemvolume ;)
Maar moet zeggen, ze hebben dat heel goed gedaan al die jongen gasten...'k heb er zelf ook echt van genoten en het weer was geweldig want we hebben tot 24u buiten gezeten.

Nikita76
Berichten: 1918
Lid geworden op: 19 september 2008, 14:31

Bericht door Nikita76 » 19 september 2009, 15:06

Audrey ik heb dat een dikke 5 weken gehad, dat bloed/bruinverlies. De ene dag al meer of minder dan de andere. Sinds ik niet meer werken ga, heb ik t ook niet meer gehad... en de gyn heeft me gisteren dus de gehele zwangerschap thuis geschreven 8) :shock:

En de rug is vandaag al beter... dus tegen dinsdag zal t wel weg zijn... is natuurlijk wel niet helemaal over hoor, de auto is nog een hel en derest is echt a la slakkengang ...

Commanderen die handel :D ik kan dat niet, ... de schoonouders zijn daar wat oud voor en zelf kan ik me nog wel behelpen en zolang we dat kunnen, profiteren we er maar van, want van zodra de ruglast of bloedingen terugkomen ist platte rust. En k ben al bang wat da gaat geven als mn echte buik er gaat komen, als ik nu al zoveel last van de rug heb... dat belooft !

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 19 september 2009, 20:55

Mm ik heb zelfs bloedverlies bij platte rust....maar vandaag, ondanks de vermoeiende avond gisteren, niks..Rust roest inderdaad ;)

succes met de rug

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 6 november 2009, 18:33

He JD, hoe gaat het met jou intussen ? Hopelijk geen last meer van blaasontstekingen...groetjes, Au3

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten