Bericht aan JD ;)

Plaats reactie
JD
Berichten: 1468
Lid geworden op: 9 mei 2007, 16:04

Bericht door JD » 6 november 2009, 23:22

Hallo,

Met ons alles ok! Gisteren nog 22 weken echo gehad en alles dik in orde. Tot nu toe is het dus bij 2 blaasontstekingen gebleven, maar ik zal me voor de veiligheid toch maar urine teststrips aanschaffen, want volgens de gyn heb ik grote kans dat er nog volgen en 'k wil die onzekerheid niet meer meemaken!

Binnen een paar weken moet ik naar het labo voor de suikertest... en mag ik een afspraak maken bij de huisarts voor een 3D echo.

'k Lees hier nog wel reglmatig mee, maar niet meer overdag. Heb recent promotie gekregen (mijn chef gaat onverwacht met vervroegd pensioen) en mijn dagen zitten suppervol en dat zal zo wel blijven tot aan mijn bevallingsverlof... geen tijd dus om uit te bollen en geen tijd meer om overdag naar DVO te komen en 's avonds na een lange dag weinig fut over om overal te reageren waar ik zou willen reageren.

We zijn ook druk bezig met de kinderkamer in te richten, de keuken verder op te knappen, op prospectie gaan voor kinderkamers en andere spulletjes en op zoek naar een nieuwe wagen... Daarnaast is november altijd druk wegens de vele verjaardagen in de familie.
'k Zou eigenlijk wel wat extra (vrije) tijd kunnen gebruiken, 'k begin echt te snakken naar een beetje tijd voor mezelf.

Maar, ik klaag niet! De tijd vliegt voorbij en ik voel me goed, nog niet teveel verdikt, slapen lukt nog goed...

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 7 november 2009, 11:33

Ah ok, druk maar verder alles ok ! Proficiat met promotie trouwens !

Kan je urinestrips gewoon bij apotheker halen ?

Veel succes met het babyshoppen.

En als je je prik tegen mex griep hebt ontvangen, kan je dan even kort laten weten of je er veel last van hebt gehad ? Ik twijfel nog steeds

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten