kraamverband

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 21 augustus 2009, 16:00

Hey Sterretje,

die ongemakken zijn maar bijkomstigheden hoor. Ja als je er bij stilstaat klinkt dat allemaal niet zo leuk maar op de moment zelf ben je zo bezig met je baby dat je dit alles zomaar vergeet!

Als ik naar het ganse proces terugkijk was het naarste van dit alles de PU die ze gedaan hebben, niet de bevalling!

Ik wil dus bij mijn tweede een PU onder algemene verdoving anders doe ik het niet!

Hope to be
Berichten: 203
Lid geworden op: 6 december 2008, 17:59

Bericht door Hope to be » 21 augustus 2009, 16:14

Ja Loeki het is zoals ze zegt omaverbanden.

Je neemt een always goodnight x 5 en dan nog ne cm dik. Sexy hoor!! :lol:

Och als we allemaal dat babytje in onze armen hebben nemen we dat er zeker bij.

En ben daarstraks in kruidvat geweest en ze hebben daar inderdaad kraamverband. Je kan dat vergelijken met het dikkere maandverband van kruidvat voor 's nachts. (heb de vegelijking in de winkel op het oog gedaan).

groetjes
Htb

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 21 augustus 2009, 16:17

Ik kreeg toen in het ziekenhuis 2 maxi oma verbanden en om het helemaal sexy te maken een 'net'onderbroek, ook oma formaat. In zo van die polyester toestanden...geweldig voelde dat..

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 21 augustus 2009, 16:28

Dag ma,

dat was ik nog vergeten, die net onderbroekjes haha achteraf lach je daar toch gewoon om :D

Je zit zo te piekeren over al die kleine dingen maar op dat ogenblik telt toch enkel de baby hoor.

Als ik terugdenk aan die dag krijg ik het direct warm. Ik kan zo soms mijn topje dat ik aan had bij het bevallen uit de kast nemen en even tegen mij houden, heimwee... Het ruikt lekker naar lavendel maar de plek waar onze pruts lag is er nooit meer uitgegaan. Iets wat ik nooit meer weg doe hoor.

Allez ja allemaal mooie momenten hoor want mijne kleine pruts kan sinds vandaag vooruit kruipen (deed het nog maar enkel achteruit)

Prettig weekend

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 21 augustus 2009, 16:35

Ik vond het moment van de bevalling zelf echt tja magisch...zo ontroerend mooi, zo'n ongelooflijk gevoel dat je overvalt. Ook mijn man vond dat echt geweldig. Ik heb op voorhand echt veel pijn gehad omdat bevalling in gang was gezet en ik constante weeen had (niet op en af) en daarom dacht dat ik nog maar op mijn tanden moest bijten omdat de weeen nog moesten komen...maar ook dat verdwijnt onmiddellijk. Het mooie van de bevalling doet al de rest vergeten.

Kon mij ook niet druk maken om die maandverbanden of onderbroeken of het gebrek aan privacy met momenten. Wij hadden maar een beperkt aantal uren die wij met ons dochtertje konden doorbrengen en daar hebben wij zoveel mogelijk proberen uit te halen....al de andere rest was bijzaak.

Vanne
Berichten: 65
Lid geworden op: 12 februari 2009, 21:21

Bericht door Vanne » 22 augustus 2009, 18:53

Hoi

ik lees hier van die net-onderbroeken, wa is dat dan juist, bij mijn 2 vorige bevallingen (ondertussen 10 en 7 jaar geleden) heb ik dat niet gehad, mss doen ze dat niet in alle ziekenhuizen. Of in de tijd van nu is da mss zo?

En wat maandverbanden betreft, mijn ervaring was de eerste 3 dagen zijn het ergst, na die 3dagen viel dat eigenlijk al redelijk mee hoor

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 23 augustus 2009, 11:31

Vanne,

Dit is een voorbeeld van een netbroek; http://www.palmedic.nl/files/368x81n8y.jpg
Opgelet voor "gevoelige" kijkers :lol: . Het is niet zo een prettig zicht. Ik heb dat ook aangekregen na mijn laparosopie.

Liefs,

Bokje

Hope to be
Berichten: 203
Lid geworden op: 6 december 2008, 17:59

Bericht door Hope to be » 23 augustus 2009, 15:48

Als ik dan ook zo'n slanke lijn heb na de bevalling met zo'n netbroekje wil ik dat wel een hele maand dragen :lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten