Wat niet zeggen wanneer zwanger

Plaats reactie
Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 4 januari 2010, 12:44

Och die dikke buik vergelijkingen, ik zou ze nog gaan vergeten... 8) Krijg je idd met pakken te verduren. De ene vindt je buik geweldig dik, de andere vindt 't maar een "kleintje".

En hier gaat 't verder, de eerste opmerking van de dag is binnen : "hoezo nog niks, dat was toch "voorzien" voor gisteren"?

Zie ik eruit als een wekker ofzo? :twisted: (of een tijdbom :wink: )

logost
Berichten: 981
Lid geworden op: 18 november 2009, 10:49

Bericht door logost » 11 januari 2010, 15:57

Ah Loeki toch. Mensen zijn soms zoooo onwetend, tot ze het zelf eens hebben meegemaakt.

Ik heb ook nog een goeie opmerking van nota bene mijn ventje. Toen ik zei dat ik al een buikje begon te krijgen maar dat dat van die opgezette darmen kwam, zei hij doodleuk: "Je had al een buikje voor je zwanger was hoor" :shock:
Gelukkig zijn mijn kwade hormonen nog niet aan het ontwikkelen en schoot ik in de slappe lach maar toch dacht ik: "Dit moet ik op het forum plaatsen".

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 11 januari 2010, 17:09

Logost :lol: wat een opmerking! 't Ventje heeft wel veel geluk met jouw hormonen! :D

Hier worden de mensen het beu denk ik om "het" te vragen. Heerlijk. :wink: M'n schoonmoeder vroeg wel "jamaar, heeft ze al opening???". Seg. Ik vraag toch ook niet de details van haar intieme delen... :roll:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 65 gasten