zwanger en vrijen

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 4 november 2009, 16:48

Oh, jullie mannen hebben nogal geluk! :lol: :lol:

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 4 november 2009, 16:51

'k weet het zo niet..miniman krijgt dan koppijn van met zijn hoofdje tegen de gesloten deur te bonken ;)

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 4 november 2009, 16:52

Is er iemand thuis???? :lol: :lol:

jufke
Berichten: 503
Lid geworden op: 12 januari 2009, 20:03

Bericht door jufke » 4 november 2009, 17:04

Wij zijn terug van een paar dagjes aan de zee en hebben ons daar weer een beetje kunnen concentreren op elkaar. Met wat kunst- en vliegwerk hebben we elkaar toch een beetje kunnen laten genieten. Maar ik kan je wel volgen Loeki ivm die 'verminderde' orgasmes. Soms lijken ze minder intens, maar enkel als het vaginaal is :? ?
Vorige week vertelde mijn vriend dat hij zichzelf ook al eens bevredigd had en toen moest ik spontaan huilen. :cry: Ik weet wel dat hij er nood aan heeft, maar toch voelde ik me even 'tekort' komen...

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 4 november 2009, 17:29

Loekie,

Ik heb soms in mijn slaap ook wel eens een orgasme, tijdens een droom of zo denk ik.
Verder schrik ik er ook niet van terug om mezelf te helpen als ventje te moe is :oops:
Alleen is alles wat maar enigszins met erotiek en seks te maken heeft nu al weken geleden... maar kom, ik mis het eigenlijk niet.
Na de bevalling daarentegen zal ventje er moeten aan geloven hoor...
Enfin, toch enkele weken na de bevalling, ... hoop ik :roll:

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 5 november 2009, 11:23

Ja, is bij mij ook zo, je droomt, je wordt wakker en hupla. :wink:

En ik doe 't soms ook liever zelf... als dat nu beter uitkomt. Geen problemen mee, zolang je ook af en toe wat tijd maakt voor elkaar, moet kunnen toch? 8) Kvind zelfs in perioden wanneer we er maar niet meer toe komen, dat masturberen helpt om weer zin te krijgen. Alles voor 't goeie doel. :wink:

Jufke helaas hier bitter weinig ervaring met vaginale orgasmes... :wink: Bij mij ist altijd zo maar van "en was dat het dan". Nou ja, zal wel terugkomen zeker? (niet dat ik anders telkens de boel bijeen gil maar toch... :wink: )

Jufke je doet hem helemaal niet tekort hoor meid. Kan best dat hij het doet omdat hij je niet wil "belasten" als je extra moe bent ofzo. Probeer het te zien als iets onschuldigs, er komt bij hem vast niet zoveel bij kijken. En als hij bij jou is, is het vast veel lekkerder. 8)

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 5 november 2009, 11:51

Masturberen helpt inderdaad om zin te krijgen en bij mij meestal ook om in slaap te geraken ;) Bij de sexinspectors hoorde ik deze week toevallig dat iemand dat 'haar slaappil' noemde...

En persoonlijk zou ik me eerder zorgen maken als mijn man niet zou masturberen...Zin in sex is nu eenmaal niet gelijkmatig over de twee partners verdeeld, wij zijn beiden ook vaak alleen dus ja...Ik vind dat eigenlijk een evidentie. Het alternatief, een gefrustreerde man of eentje die het elders zoekt, vind ik veel erger.

jufke
Berichten: 503
Lid geworden op: 12 januari 2009, 20:03

Bericht door jufke » 5 november 2009, 13:45

Daar hebben jullie dan ook weer gelijk in, beter dat hij het zelf doet, dan op een ander te gaan...
Ons weekendje zee heeft mij wel terug veel meer zin gegeven. Ik merk dat ik me nu al heel erg focus op ons meisje, zij krijgt heel veel aandacht :D hij soms iets minder, ocharme :oops:

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 5 november 2009, 16:09

Hebben/hadden jullie na een orgasme ook altijd last van harde buik?
Ik voelde me er soms schuldig over? Maar uiteindelijk is dat na een halve minuut of zo weer over hé...

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 5 november 2009, 18:33

O ja, dat gebeurt wel eens. Ik troost me met de gedachte dat beebje vast enorm geniet van al die genotshormonen die vrijkomen... 8)

(even gedachte aan sex met beebje uitschakelen... :shock: )

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 6 november 2009, 13:20

ik krijg vooral harde buiken als ik me opwind (in negatieve zin), als ik stress dus. Niet als ik geniet...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten