raar maar waar!!

Plaats reactie
nessie100
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 juni 2009, 17:12

raar maar waar!!

Bericht door nessie100 » 14 november 2009, 15:26

Na 4ici's en 2cryo tp's, zwanger geworden op natuurlijke manier.
Eerst konden we het niet geloven toen ik thuis een testje gedaan had, de dag nadien weer om een nieuwe test en die was ook weer positief.
Naar de dokter voor bloed en die bevestigde dus inderdaad we zijn zwanger.
Eerste echo hebben we ook al gehad bij gyn, alles was in orde voor 6weken is embryo 4mm groot en klopt het hartje.
Dolgelukkig naar huis maar nu slaat de paniek toe, in het begin last van pijnlijke borsten maar dit is niet altijd meer het geval, voor de rest geen klachten!!
Binnen 2weken trug voor volgende echo, hopelijk is dit kleine wondertje gegroeid maar vrees elke dag dat het gaat mislopen ik kan nog niet echt genieten omdat ik zo bang ben om weer teleurgesteld te worden.
Heeft iemand hier ook nog last van.

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 14 november 2009, 15:29

Nessie proficiat! Dat is leuk nieuws. Die onzekerheid en angst die hoort er percies bij de eerste weken (nadien wordt dat minder maar steekt af en toe toch nog eens de kop op). Ik heb ook de indruk dat als ik me fixeer(de) op de dingen die ik als zwangere zou moeten voelen, die dan ineens verdwenen...Probeer er toch een beteke van te genieten en succes !!!!

Grieteke
Berichten: 130
Lid geworden op: 14 februari 2009, 14:14

Bericht door Grieteke » 14 november 2009, 17:00

Een dikke proficiat! Probeer ervan te genieten!

Wij verwachten een kindje voor begin januari, na 2 jaar proberen is het verwekt in de wachterperiode om met IVF te starten. Min of meer natuurlijk dus, maar ik denk dat de menopur van de vorige poging met inseminatie misschien nog nagewerkt heeft.

fluffie
Berichten: 1582
Lid geworden op: 10 oktober 2008, 18:34

Bericht door fluffie » 14 november 2009, 18:59

Super nessie! Proficiat!

Ik heb tot hiertoe bijna geen kwaaltjes gehad, en zeker in het begin niet. Alleen moe, en nog altijd (ben nu 26 weken). De angst dat het gaat mislopen gaat nooit volledig weg, maar vermindert toch langzaamaan week per week.

Véro.
xx

nessie100
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 juni 2009, 17:12

Bericht door nessie100 » 14 november 2009, 19:51

bedankt allemaal voor de bemoedigende woorden, die deden me echt goed!!!
Ik probeer zoveel mogelijk te genieten op de moment dat ik niet aan iets ergs denk wat er allemaal nog kan gebeuren.
Op 30 nov mag ik trug voor volgende echo en daar kijk ik enorm naar uit.
grtjs aan iedereen

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 15 november 2009, 10:22

Gefeliciteerd Nessie met je wondertje!! :D

Als je twijfelt of je angsten normaal zijn, lees maar eens bij op "zwanger en bang". :wink:

Op 8 weken is het grootste risico voorbij hé, das niet zo lang meer!

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 15 november 2009, 10:34

Wat een wonder !!! Gefeliciteerd !

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 38 gasten