bang

Plaats reactie
nessie100
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 juni 2009, 17:12

bang

Bericht door nessie100 » 15 november 2009, 12:03

Hoi aan alle zwangeren
Ik zit met zoveel tegenstrijdige gevoelens!!
Ik ben nu ongeveer7weken zwanger en de eerste echo was dik in orde.
Binnen 2weken mag ik al trug voor volgende echo en dat kan voor mijn part nie vlug genoeg zijn.
Waar ik zo bang voor ben is, heel int begin waren men borsten gevoeliger dan nu en heb me laten wijs maken dat als de pijn verminderd er een miskraam aan zit te komen.
Ik weet niet goed wat ik moet denken hierover?
Heb af en toe eens een steekje in men buik, enkele weken geleden had ik bijna altijd buikpijn.
Moe en misselijk ben ik ook nog niet, eigenlijk wou ik dat ik alle symptomen had zodat ik zeker weet dat er niets aan de hand is????

prutske14
Berichten: 303
Lid geworden op: 22 mei 2009, 21:03

Bericht door prutske14 » 15 november 2009, 12:46

Hallo,

ik was vrijdag 7 weken ook echo gehad alles oké, maar ik moet maar terug binnen 5 weken, ben dan 12 weken. Waarom moet jij binnen 2 weken al terug?
Ik ben wel misselijk, maar de ene moment is het ook erger of de andere maar mijn waarden waren terug verdubbeld, dus ik zou er niet mee inzitten hoor. heb zelf al ondervonden dat de ene dag de andere niet is.
Nuja, ik begrijp je, verlang tot ik 12 weken ben en zal dan proberen iets meer te genieten, maar door mijn slecht zijn kan ik er momenteel toch niet veel van genieten.

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 15 november 2009, 15:15

Nessie, toen ik zeven weken ver was, had ik ook bijna geen symptomen. Borsten die niet meer zo gevoelig waren, ik was totaal niet misselijk... Die misselijkheid is achteraf nog gekomen hoor, en hoe !!! Ik heb dikwijls boven de pot gehangen !!

Ik vond al die echo's in het begin wel supergeruststellend !!! Nu zijn we 23 weken ver, en ik heb er al minstens 12 gehad !!!! Nu gaan we wel lang moeten wachten... tot begin januari !! Maar nu voel ik Bepke goed en dat stelt me enorm gerust !

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 15 november 2009, 15:34

Hey Nessie,

Dat klopt niet hoor, dat er een MK aankomt als de symptomen verminderen. Dat gaat enorm op en af. Soms voel je vanalles, dan voel je weer dagen niks, soms voel je nooit iets en soms voel je altijd wat.

Ik heb zo ook op 8 weken op de spoed gezeten, in tranen, omdat ik net met 7 weken misselijk was geworden en een paar dagen nadien was de misselijkheid alweer weg. Maar alles was prima! Nadat ze me gerustgesteld hadden met een echo, zeiden ze me dat ik niet mocht afgaan op de symptomen... Dat veel mensen nogal snel denken dat het mis gaat als de symptomen verminderen maar dat dat een fabeltje is.

Ik vond de angelsound een goed geruststelmiddel in de periode na 12 weken (eerder kan je 't hartje vaak niet vinden) en voor je 't beebje goed voelt.

Veel sterkte meid!!

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 15 november 2009, 17:56

Nessie,

Ik denk dat iedereen hier snapt hoe jij je voelt. Ik was heel misselijk en ook dat stelde niet gerust. En niet elke dag is hetzelfde: de ene dag voel je veel en de andere dag totaal niets. Dat heeft iedereen wel meegemaakt. Sommige vrouwen hebben nooit symptomen, anderen heel veel. Mijn borsten zijn lang "achtergebleven". Ik denk dat die pas op 14wkn of zo zijn beginnen zich "zwanger te tonen". Ik heb me daar ook vaak zorgen om gemaakt.

Probeer zoveel mogelijk vertrouwen te hebben, hoe moeilijk ook. Geef het angstmonster eens een flinke mep!

Liefs,

Bokje

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten