Baby kwaaltjes

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 31 maart 2010, 8:46

jaja, die "help, ik verdrink-blik" vind ik stiekem ook wel grappig. Meestal is ze heel flink en weent ze zelfs niet. Ik zou verdorie heel hard protesteren als ze zoiets bij mij zouden doen

mies
Berichten: 3814
Lid geworden op: 22 maart 2009, 14:44

Bericht door mies » 31 maart 2010, 20:27

Ja Pelkie, bij mij zouden ze dat ook niet zomaar mogen doen hoor! Als ik water in mijn neus krijg bij het zwemmen ofzo, dan doet dat gewoon pijn! Maar dat is geloof ik omdat wij sinussen hebben waar dat dan in terecht komt, en die kleintjes nog niet echt.

Ik heb hier zo'n neuszuigertje waarbij je de zuigkracht met je mond regelt (zuigen met je mond via een buisje dus). Ik vond dat eerlijk gezegd wel superhandig, je kan het echt heel zachtjes doen en de snottebellen komen er zo uit.

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 1 april 2010, 13:17

Pffff, ben een beetje ongerust. Yveske is van de hele dag amper wakker geweest. Eigenlijk maar twee keer om een flesje te drinken. Spelen was er teveel aan vanmorgen, amper een kwartiertje, normaal gezien speelt hij bijna een uur.

En tijdens het kolven zat hij zo stilletjes en sipjes voor zich uit te kijken... Terwijl hij anders ligt te lachen en vertellen. Hij wilde zelfs niet op z'n tutje zuigen. :(

Zou dat nog altijd van die vaccins zijn (dinsdag)? Hij heeft geen koorts denk ik, hij voelt toch niet speciaal warm aan.

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 1 april 2010, 13:21

ja loeki, dat zal nog wel van de vaccins zijn. Vaak doen ze geen koorts, maar voelen ze er niets van. Wij hebben de eerste keer ook een paar nachten mogen doorslapen. na de 2e spuitjes was't dan weer een hele nacht brullen tot we deugden van de perdolan ontdekt hadden.

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 1 april 2010, 13:26

Geen zorgen Loekie,
Al die rare dingen die nu door zijn lijfje circuleren maken hem vast moe en lusteloos...
prijs je gelukkig... Amber is vrij lastig en hangerig geweest naar haar laatste spuitjes...
Maar.... hem goed in de gaten houden en verwennen zou ik wel doen ...

Zabbie
Berichten: 551
Lid geworden op: 20 april 2009, 17:00

Bericht door Zabbie » 1 april 2010, 13:52

Ik zou me ook niet teveel zorgen maken, Loeki, hier zijn ze er 3 dagen heel stilletjes en slaperig van geweest.
Ik ga straks met Larissa naar de KA, ik ben echt gek aan het worden. Als ze niet op haar buikje mag liggen (en dan soms zelfs nog), heb ik hier een krijsconcert tot ze van pure uitputting in slaap valt, om dan 5 minuutjes later krijsend terug wakker te worden. Alle middeltjes die me aangereikt worden, helpen maar voor even. Brent daarentegen is een hele rustige baby, slaapt als een roosje, drinkt goed, lacht en probeert zelfs al te vertellen, al is er nog niet altijd geluid bij. Volgens mij scheelt er toch lichamelijk iets met ons prutsje, en het doet me pijn haar zo te zien afzien. Dus maar afspraak gemaakt en gezegd dat het dringend was, anders moest ik nog wachten tot 22 april! Hopelijk vinden ze wat het is, want ik zit echt op mijn tandvlees...
Het kan toch niet zijn dat ik 2 brave babies heb, en dan eentje waar niets mee aan te vangen is, als ik ze hetzelfde behandel, en als onze dochter de eerste weken ook voorbeeldig was? Ik weet het ff niet meer hoor.

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 1 april 2010, 13:57

Zabbie hoop dat ze jullie snel verder kunnen helpen want is voor iedereen uitputtend, en zeker voor dat arme kleine schaapke.

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 1 april 2010, 14:09

dikke knuf voor Larissa Zabbie. Nee, laat ze maar eens goed onderzoeken en hopelijk vinden ze snel een goede remedie. 't arme prutsje. En 't is al niet makkelijk met zoveel kindjes in huis...

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 1 april 2010, 14:13

Loeki, het lijkt me ook vd vaccins te zijn hoor. Dus ik zou me niet te veel zorgen maken. Probeer te genieten van de rust :wink: .

Zabbie, dikke knuf meid. Een kinderarts consulteren kan nooit kwaad hé. Ik hoop dat ze iets banaal vinden waarvoor direct een oplossing is!

Liefs,

Bokje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 1 april 2010, 16:00

Zabbie misschien iets in haar nekje geschoten ofzo? Zoals die kopjes heen en weer gaan, kzou denken dat ze daar toch last van moeten hebben, of al eens een spiertje kunnen kwetsen ofzo... Ach het kan vanalles zijn natuurlijk of niks. :? In ieder geval goed van je dat je ze een keer laat nakijken. Mss vindt de KA iets.

Goed om weten dat dat nog van die vaccins kan zijn. Bij K&G hadden ze gezegd max 48u en omdat hij er gisteren precies geen last van had, dacht ik dat het al voorbij zou zijn... Hij heeft wel gisterenavond een krijsconcert gegeven, dus idd best genieten van de rust... 't Verandert straks mss nog. :?

Hij heeft daarnet toch eindelijk nog eens gedronken, een klein beetje gespeeld en wat gelachen. Nu ist weer slapen, zeuren en zielig kijken... Mannen hé. :wink:

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 1 april 2010, 16:07

't begint dus al als ze klein zijn :)

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 1 april 2010, 16:11

Zou ik dat daar niet uitkrijgen als ik er nu al mee begin? :wink:

Komaan Yveske, niet flauw doen, hup het speelkleed op! :wink:

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 1 april 2010, 17:58

:) kunt maar proberen, uw schoondochter gaat u dankbaar zijn ;)

Zabbie
Berichten: 551
Lid geworden op: 20 april 2009, 17:00

Bericht door Zabbie » 1 april 2010, 19:44

We zijn terug van de KA, en het kunnen 3 dingen zijn: reflux, darmproblemen of koemelkallergie. Morgen terug naar het zh, gastroscopie. Als dat niets uitwijst, dan bloedname voor opsporen van koemelkallergie. Hopelijk vinden we wat het is, zodat ons meisje eindelijk terug een vrolijke baby kan worden. Heb zo met haar te doen!

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 1 april 2010, 19:52

mm klinkt bekend
hoop dat je snel duidelijkh krijgt
komt ze wel goed bij ?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten