serola bekkenband

Plaats reactie
prutske14
Berichten: 303
Lid geworden op: 22 mei 2009, 21:03

serola bekkenband

Bericht door prutske14 » 18 november 2009, 20:30

Dag iedereen,

Ik heb al sedert jaren last van mijn bekken, moet dit om de zoveel tijd laten rechtzetten (kraken). En zoals gedacht heb ik nu extreem veel last. Ben vrijdag 8 weken zwanger en heb vandaag naar de kinesist geweest. Kraken doet hij niet maar maakt me wel los en hij zei dat ik waarschijnlijk een serola sacroiliacale bekkenband ga nodig hebben. Is eigenlijk een band die onder de heupen zit, op het bekken dus. De pijn in voor het moment bijna ondragelijk, kom 's nachts wakker van de pijn, kan niet lang rechtstaan: gisteren met mijn ma meegeweest omdat ze kledij nodig had voor een feest, heb 45min. rechtgestaan en viel bijna flauw aan de kassa van de pijn. Meestal duurt dit dan een halfuur en dan betert het en een beetje later herhaalt zich dat. Veel van mijn probleem zal wat te maken hebben dat ik 11u intensief ballet en andere dansvormen gedaan heb en dan ook nog eens mijn holle rug (mede door het ballet verergert). Nu is mijn vraag: herkent iemand dat? Iemand ervaring met die band?

Groetjes prutske

Lady babywish
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 oktober 2009, 10:17

Bericht door Lady babywish » 18 november 2009, 21:30

Ocharme prutske toch

heb hier geen ervaring mee maar wens je veel kracht toe tijdens je zwangerschap.
Ik ben gezond maar kamp met erge rugpijn, kan daardoor ook niet lang staan, zelfs als ik uit mijn bed opsta vervormd mijn gezicht van de pijn.
Morgen vragen of ik naar kynesist mag gaan voor massages want ben pas 24 weken en moet nog...

Hoop dat je de zwangerschap draagelijk kan doorkomen meid.

Liefs en sterkte, volhouden hé

Nikita76
Berichten: 1918
Lid geworden op: 19 september 2008, 14:31

Bericht door Nikita76 » 19 november 2009, 20:16

ik had sinds het begin van de zwangerschap ook al hevige ruglast, dankzij de massages is dat gebeterd en nu zelfs over (misschien door het vorderen van de zwschap). Maar bekkenpijn kan ik nog niet over meepraten en helaas ken ik die band niet...

Lady babywish
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 oktober 2009, 10:17

Bericht door Lady babywish » 19 november 2009, 21:12

Heb adressen gekregen van kynesisten om wat massages te laten doen voor mijn rug. Doet precies wel deugd als ik jou hoor.
Komt allemaal wel goed 8)

prutske14
Berichten: 303
Lid geworden op: 22 mei 2009, 21:03

Bericht door prutske14 » 20 november 2009, 10:15

Bij mij is het na mijn kinebezoek overdag niet echt beter maar 's nachts wel een beetje, ik kom minder wakker van de pijn. Verlang al naar woensdag dat ik terug kan gaan hoor. Die misselijkheid vind ik minder erg of die enorme pijnen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 96 gasten