Pas mama kwaaltjes

Plaats reactie
grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 29 april 2010, 13:41

Vorige donderdag 'mocht' ik terug aan het werk. zaterdag opgestaan met enorme keelpijn, zondag daar nog wat koorts bovenop en ook maandag. Ik mocht me dus al direct terug ziek melden (met het schaamrood op de wangen). Mijn huisarts zei dat ze dat vaker zien bij vrouwen die net uit bevallingsverlof komen, nadat ze uit hun beperkte, beschermde omgeving komen... De hoeveelheid borstvoeding gaat hier door de ziekte wel plotseling zienderogen achteruit. NEEEEEEEEEEEE!!! en dan krijg ik thuis nog de opmerking: zou je niet stoppen met die borstvoeding en aan je eigen gezondheid denken??? Ze heeft toch al 3,5 maanden gekregen hé :evil:

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 29 april 2010, 13:45

GG kheb dat ook al gehad geen nood, 't melkje komt snel terug hoor! 8)

Ja drie maanden en half dan mag je precies echt wel aan stoppen denken. :evil: Vreselijk hé!

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 29 april 2010, 15:30

de melk van 't weekend en maandag was echt waterig, vandaag al terug wat dikker maar nog altijd verminderde hoeveelheid... Vanavond extra vroeg onder de wol, 't kan alleen maar helpen; En morgen en 't weekend eens extra afkolven. Stoppen??? Ik denk er nie aan (en eigenlijk wil ik dat gewoon niet loslaten omdat het zo onlosmakelijk verbonden is aan zwangerschap en bevallen en ik wil dat nog even vasthouden, 't was zo moeilijk om er te geraken...)

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 29 april 2010, 17:33

Hou jij maar lekker vast, Aline kan er maar goed bij varen!! Super knap van je!!

Eens lekker slapen doet idd veel, of idd eens een sessie cluster pumping 's avonds?

Heb je gemerkt trouwens dat Aline sneller terug honger had met de weekendmelk?

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 30 april 2010, 9:35

ja, zeker weten dat ze vlugger honger had. En fles "ad fundum" drinken, terwijl ze anders altijd een "kletske" laat staan

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 30 april 2010, 10:02

Mies, je hebt helemaal gelijk hoor wat bv versus kv betreft. Als ik heel heel heel eerlijk ben geef ik ook geen bv omdat ik het beter vind voor Kaan. Dat is voor mij gewoon mooi meegenomen. Maar ik doe het eerder uit egoïstische overwegingen. Het loslaatprobleem vooral :wink: . Maar ik ga wel fulltime gaan werken en Kaan is meer dan 6 maanden: joepie :D .
Ik eet gewoon zoals anders; wel zo goed als elke dag een verse maaltijd. Maar ik drink nog steeds frisdranken. Ik snoep nog altijd (wel minder dan vroeger omdat ik er minder tijd voor heb :wink: ). Ik wil dat ook gewoon niet laten. Het is anders niet vol te houden bijna. En bovendien leert Kaan zo verschillende smaken kennen :wink: . Ik geloof ook niet dat die zo schadelijk zijn eerlijk gezegd. Ik heb trouwens ergens gelezen dat het niet nodig is je voeding (volledig) aan te passen omdat je bv geeft. Dus ik doe dat niet. Ik drink wel geen alcohol maar was daar vroeger ook geen fan van. En ik drink deca. Maar verder blijft alles zoals voorheen (bloemkool en rode kool mijd ik wel ook).

Audrey, het vermageren is op zich geen probleem denk ik. Het is vooral diëten dat je niet mag doen. Maar van nature afvallen (bv werkt trouwens gewichtsafvallend dacht ik) is denk ik geen probleem.

Ik plan mijn bv ook niet meer. Als de mensen me vragen tot hoe lang ik nog bv ga geven zeg ik steevast "geen idee, tot zolang ik er me goed bij voel en het praktisch haalbaar blijft".

GG, doe jij maar lekker voort. Zolang jij je er goed bij voelt, laat je de opmerkingen aan je voorbijgaan. Doe ik ook. Ik hoor ze zelfs niet meer :wink:

Liefs,

Bokje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 30 april 2010, 12:04

That's the spirit Bokje!

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 30 april 2010, 12:24

veel beterschap grootgevaarke!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten