Mannen en de bevalling

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 12 december 2009, 10:15

:)
Nu bij mij heeft yoga wel geholpen om het beter onder controle te krijgen...de ontspanningsoefeningen die je daar leert

Weet jij soms of babydump in het begin van het jaar nog acties heeft ? want lopen tot dit weekend maar weet niet of we er geraken

Tammyke
Berichten: 507
Lid geworden op: 6 juni 2008, 12:09

Bericht door Tammyke » 12 december 2009, 10:17

Hier ging dat ook goed bij het ventje!
Ik was juist bevallen, zonder epidurale en het eerste wat ik zei was: oh lieveke ik ben zooooooooo fier op u zene!! Hij zei, euh op mij? Gij hebt het wel allemaal moeten doen e.. :D
Maar ik lag daar en wanneer hij op de monitor zag dat er een wee aankwam kwam hij drek op men onderrug wrijven en ooooh da deed zo goed dan. Hij kon echt de pijn wegduwen!!
Een keer, was hij op de stoel in slaap gevallen toen er een wee kwam. Ik kon ertussen in ook steeds even in slaap vallen, was telkens maar enkele minuten en dan werd ik wakker van de pijn. Ik zei, leiveke een wee! Zag ik dat hij sliep, ik terug lieveke..
Nog geen reactie, ik LIEVEKE!!!!! IK HEB EEN WEE ZENE, WRIJVEN MOET GE NI SLAPEN!!!! Hihi is de enige keer geweest dat ik geroepen heb. :D
Ik had altijd gedacht dat ik het ganse ziekenhuis wakker zou roepen, ma niks hoor. K was heeel stillekes. :wink:

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 12 december 2009, 11:33

Audrey, die acties bij babydump lopen precies altijd. Je krijgt altijd een autostoeltje ter waarde van 79 euro bij een combi-kinderwagen. Wil je een duurder stoeltje, bv. een maxi-cosi, trekken ze gewoon 79 euro van de prijs af.

Het lijkt wel of die acties telkens tijdelijk lopen, maar het zijn iedere keer bijna dezelfde !!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten