Zwangerschapsdementie : stoot van de dag

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 11 februari 2010, 20:24

je kan dat volgens mij perfect wijzigen. Heb het nog nooit moeten doen voor een klant, maar ik zou niet weten waarom !

Ik weet dat de franchise van de 'gewone' hospi voor klanten gewijzigd kan worden, dus die van een auto volgens mij zéker !

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 11 februari 2010, 20:44

danke !

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 15 februari 2010, 9:16

heej stoot-ladies,

heb vorige week ook zo'n toffe stoot gedaan.
ik ging zwemmen en had braafkes mijn kleren in een kastje gedaan. hier werken ze met cijferslotjes, je moet dus een cijfercode invoeren ipv een sleuteltje gebruiken.
na het zwemmen kom ik terug en wil mij vlugvlug aankleden want mijn tepels voelden aan als teentjes die bevroren zijn en dan pijnlijk ontdooien :shock:
wist ik niet meer in welk kastje ik mijn kleren (en lekker warme handdoek) had gestopt. ben uit wanhoop alle kastjes afgegaan met mijn cijfercode...

liesje

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 15 februari 2010, 9:30

:D

Dat zou ik nu ook kunnen voorhebben ;) En dan maar hopen dat niemand je in aktie ziet..

Flower
Berichten: 105
Lid geworden op: 24 augustus 2008, 18:15

Bericht door Flower » 16 februari 2010, 11:05

Hahaha, wat leuk, heb net alles eens bijgelezen. Mag ik erbij. Ik ben nu 27 weken en bij mij is het al heel erg vroeg begonnen.
Zit ik tijdens een vergadering het een en ander uit te leggen, verlies ik ineens de draad van mijn verhaal. Ik kwam dus echt niet meer op hetgeen ik eigenlijk zat uit te leggen. Zat iedereen mij schaapachtig aan te gapen. Ik had nu wel een powerpointpresentatie, maar ik was er vanaf geweken en toen ik met schaamrood op mijn kaken bekende dat ik niet meer wist waar ik juist gebleven was, werd ik wel geholpen maar het is nooit meer teruggekomen. Ditzelfde heb ik voor als ik training doe. Ik ben al zo slim geworden om alles op te schrijven
Nu ben ik zo slim geworden om alles op te schrijven wat ik wil zeggen en wat ik wil doen. Het probleem is alleen dat ik het naderhand niet meer kan lezen of dat ik naderhand niet meer weet wat ik bedoel met het woordje dat ik heb opgeschreven


De telefoon, ik heb zitten zoeken om daarna mijn man te beschuldigen dat die nooit dingen teruglegt. Tijdens het wassen van de kleren hoorde ik echt een lawaai, die toch niet normaal was. Bleek de telefoon daar in te liggen. Wonder bij wonder, werkt die nog. Is ineens goed gewassen.

Flower
Berichten: 105
Lid geworden op: 24 augustus 2008, 18:15

Bericht door Flower » 16 februari 2010, 11:11

Sleutels die belanden in de diepvries en het vlees dat ingevroren moet worden beland in het vakje bestemd voor de sleutels.

Of kleding die je moet wassen doe ik in de droger en die al droog zijn, terug in het wasmachine en ik begreep maar niet vanwaar die was kwam, tot ik de hele tijd hetzelfde kledingstuk zag langskomen

Hahaha, ik ben heeeeeel erg. Nu schrijf ik echt zoveel mogelijk op, anders denk ik dat ik groooote problemen krijg, vooral op het werk

Oh ja, ons nespresso is kapot en natuurlijk heeft madame de koffiemachine en de vorige senseo direct weggegeven, waardoor mijn lief mannetje zonder koffie is nu. Nespresso is in reparatie. Maar goed, zat dus water te koken voor in de thermos te zetten, zodat we tenminste thee of instant koffie kunnen drinken (meer voor mijn man, ik drink geen koffie). Ondertussen was ik melk aan het opwarmen voor chocomelk; Wel, de chocomelk beland in de thermos en het water dat eindelijk gekookt was, gooide ik mooi weg. En ik had het niet door, tot ik terug zin had in chocomelk en niet begreep waar mijn tas chocomelk was gebleven. Na lang zoeken, kwam de thermos in mijn oog te staan en langzaaaaaaaaaaaaam kreeg ik een vermoeden dat ik hoogstwaarschijnlijk weer een flater gedaan had, klopt dus.

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 16 februari 2010, 12:44

Flower, ik ben zo blij om te merken dat ik niet de enige ben ;)

Flower
Berichten: 105
Lid geworden op: 24 augustus 2008, 18:15

Bericht door Flower » 16 februari 2010, 12:51

Hahaha, echt niet. Ik ben al verstrooid van mezelf zonder zwanger te zijn, maar zo erg als ik nu ben

Oh ja, laatst (niet zolang geleden eigenlijk), kon ik maar niet slapen. Ik woelde en woelde en besloot toen maar om beneden te gaan slapen. Had best last van mijn rug en zure oprispingen. Mijn man zegt nog tegen mij: vergeet het alarm niet uit te doen. "nee, nee": was mijn antwoord. Madame gaat hier lekker op haar gemak naar beneden, vergeet het alarm (waar mij man me nog 5 minuten geleden aan herinnerd had) en gaat lekker richting woonkamer op. Ineens krijg ik bijna een hartaanval van schrik, want ineens gaat me die alarm keihard af. ik maakte me wel eventjes zorgen over de beeb, moet ik zeggen, want kreeg ineens harde buiken. Een geluk dat ik tot nu toe nog niet de code vergeten ben, ik vrees dat anders de hele buurt van mijn dementie zou kunnen genieten

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 16 februari 2010, 13:08

Ik ben ook nogal verstrooid van nature...dat wordt dus duidelijk erger tijdens de zwangerschap ;)

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 14 maart 2010, 9:52

hellowkes,

weer een stoot uitgehaald. kwam vrijdagavond terug thuis met boodschapkes. alles mooi uit de auto gehaald en rustig verder gedaan met boodschapkes in frigo en kast zetten. twee uurtjes later ga ik nr videotheek en stap de straat op. lap mijn kofferdeur stond wagewijd open...
vergeten dichtdoen dus

tss, liezebies heeft maar niets tegen ventje gezegd omdat dat die nogal freaky is als het op auto's aankomt;)

liesje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 14 maart 2010, 11:59

Ach, de auto stond er toch nog? Anders had je wat meer uit te leggen... :wink:

Je kan het altijd op beebje steken natuurlijk! 8) (daar kunnen ze toch niet boos op zijn hé)

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 31 maart 2010, 8:58

Hoi hoi meiden,

Ik heb dit topic van de anciens eens afgestoft om de fun er toch in te houden he :wink:
Ik denk dat er nog veel in deze situatie zijn: alles vergeten en stoten uithalen :D Ik vond het leuk om het met elkaar te delen...

Gisteren iets voorgehad:
Ik wou inloggen op een forum en moest mijn gebruikersnaam invullen. Allemaal goed en wel tot ik besefte dat ik mijn naam niet aan het invullen was maar wel het woord 'borstvoeding' :lol:
Raar want ik dacht daar totaal niet aan en ik ga geen borstvoeding geven... :oops:

logost
Berichten: 981
Lid geworden op: 18 november 2009, 10:49

Bericht door logost » 8 april 2010, 17:20

Ik vertelde gisteren het volgende aan mijn man i.v.m. onze keuze van kinderwagen:

"Schat op het forum raadde iemand de mountain bike jungle speed aan" :shock:
Dit moest dus zijn:
"Schat op het forum raadde iemand de mountain buggy urban jungle aan"...

Tegenwoordig is het continu zo. Ik vind het vreselijk want gezien ik logopedist ben, komt dat nogal gek over voor de patiënten.
Ik wou in het Frans iets uitleggen over stotteren en uiteindelijk heb ik enkele keren naar een vakantie verwezen ofzo. Daarom dus dat die vrouw zo een gek gezicht trok :shock:

mies
Berichten: 3814
Lid geworden op: 22 maart 2009, 14:44

Bericht door mies » 8 april 2010, 21:34

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dat moet inderdaad een superbuggy zijn! Die "jungle speed" hahahaha

(sorry ik lig hier effe dubbel)

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 8 april 2010, 21:49

:lol: :lol: :lol: :lol: Logost die vind ik super!!! hihi ik lig hier ook wel efkes dubbel :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten