Opwekken weeën

Liefje
Berichten: 1369
Lid geworden op: 4 juni 2009, 12:44

Bericht door Liefje » 27 december 2009, 10:46

Amai Loekie, zo spannend! Geniet van je laatste dagen zwangerschap, het duurt echt niet lang meer!! :D

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 27 december 2009, 11:01

Ik vond de gedachte op een inleiding absoluut ook niet fijn hoor. En ik ben ook blij dat ik Kaan alle kansen heb gegeven om toch spontaan te komen. Daarom dat ik ook de inleiding zo laat mogelijk heb gezet. Maar ja als meneer dan nog niet wilde komen, ja, dan moest er wel iets gedaan worden hé.

Liefs,

Bokje en Kaan

Wappie
Berichten: 3749
Lid geworden op: 7 oktober 2008, 9:56

Bericht door Wappie » 27 december 2009, 13:22

Loekie, we tellen nog mee af meid!!!
Ga nog maar ne keer goed wandelen :wink:

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 28 december 2009, 11:49

Ben ook al aan het piekeren over "zo lang mogelijk wachten". Veel gynes doen blijkbaar al een inleiding op 41 weken, denk ik. Die willen niet langer wachten. Bij mij wachten ze tot 42 weken als alles goed is (controle op 41 weken van placenta en navelstreng met echo). Ik zou dan wel om de twee dagen op controle moeten, hmmm, angstmonster zal dat wel fijn vinden. :?

Duss we gooien er nog maar wat prostaglandines tegenaan en we gaan nog maar eens wandelen... :wink: Gisteren een uurtje in de auto rondgereden, op de kasseitjes, dat deed precies ook wel zijn werk. :roll:

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 28 december 2009, 11:56

Loeki,

Hopelijk is het dan niet zoals bij mij. Menstruatiepijn zonder enige vordering :wink:
Mijn gyn is ook nogal voor de natuur. Dus voor de 10de dag na de uitgerekende datum werd zelfs niet gesproken over een inleiding. En ze hft me de max tijd gegeven. Want een inleiding op zondag, de 14de dag na de uitgerekende datum, was niet mogelijk. En langer dan 14d mag niet.
Ook ik heb regelmatig op controle gemoeten de laatste week. Altijd aan de monitor. En ook eens een echo met conrole van de doorstroming van de placenta. Maar als alles goed is, dan ben je niet ongerust. Ik toch niet.
Maar daar nog niet aan denken. Je bevalt misschien vandaag al :wink:

Liefs,

Bokje en Kaan

mies
Berichten: 3814
Lid geworden op: 22 maart 2009, 14:44

Bericht door mies » 28 december 2009, 12:02

Loeki, na de 40 weken ging jij toch beginnen met ricinus-olie of niet?
En gingen ze jou ook niet strippen, of doen de vroedvrouwen dat niet?

Moet je voor een inleiding dan zowiezo "binnen"? Dat zou wel heel erg jammer zijn voor jou he...

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 28 december 2009, 12:11

Bokje das wel een geruststelling, dat jou gyne in principe ook wilde wachten tot 14 dagen overtijd. Ik dacht dat veel dat niet deden wegens allerhande risico's die ik in mijn hoofd haal. :roll:

Bij mij zou 't niet monitor zijn, maar controle bij de vv. Ale das toch wat ze me gezegd hebben.

En ja, de vragen over de ricinusolie en 't strippen staan op het lijstje voor de controle woensdag. Dat zou voor volgende week zijn dan hé. Ben benieuwd of de vv zelf iets gaat voorstellen. Ik weet niet of de vv zelf mag strippen bv. Ik denk het wel. Anders vraag ik het aan de gyne als ik op controle moet op 41 weken.

Inleiding is sowieso in het ziekenhuis ja... Zou ik heel jammer vinden al weet ik dat alles alle kanten op kan hé. We hopen maar op een ideaal scenario.

Maar bon, we hebben nog tijd hé. Tot nu toe is Yveske altijd wel "braaf" geweest, met vertraging weliswaar. Spontaan eruitkomen de dag voor de inleiding, tzou nog iets voor hem zijn... :roll:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten