Wat niet te zeggen wanneer pas mama

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 12 februari 2010, 16:49

Opgespoten???? :evil: :evil: :evil:

Nee maar! Kan je op zoiets reageren? (behalve hysterisch kwaad)

Alles waar ze geen uitleg voor vinden zit tussen de oren hé... Hoewel zwanger worden met maar één fatsoenlijke zaadcel ook best moet kunnen, anders zit het ook maar tussen de oren. Aja, je hebt er toch maar één nodig hé.

Gelukkig heb je voor BV ook maar één boobie nodig. :wink: Al zijn twee handiger. En vier waarschijnlijk nog handiger. :wink:

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 26 februari 2010, 8:19

Nog een paar "oude" uitspraken:

Van mijn schoonmoeder;
"Hij zou van mijn borsten moeten knn drinken. Ze zijn groot genoeg" (vooral iets wat je wil horen als je nog id opstartfase zit :shock: )

Van mijn moeder;
"Ik weet dat toch niet zenne of die bv zo goed is" (omdat Kaan niet goed naar het groot toilet kon gaan en last had van krampjes)

Van een vreemde;
"Heb je wel melk genoeg" (omdat Kaan 's nachts nog steeds om een voeding vraagt

Liefs,

Bokje

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 26 februari 2010, 8:35

Oh ja nog één specifiek voor pas mama's die moeilijk zwanger werden wanneer ze echt pas mama zijn, dus id beginfase:
"Je hebt nu wat je wilde"

Liefje
Berichten: 1369
Lid geworden op: 4 juni 2009, 12:44

Bericht door Liefje » 26 februari 2010, 9:45

Totaal veel te late reactie, maar onze vv beweert dat rechtshandige vrouwen bijna altijd minder 'produceren' met de rechterborst. (hier idem) Hoe het komt weet ze niet exact, maar mssn heeft het iets te maken met beter ontwikkelde spieren aan die kant, die een belemmering vormen voor de melkproductie (eigen theorie)??
Klopt het, dan zou Loekie linkshandig moeten zijn ...

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 26 februari 2010, 11:25

ikke zeer rechtshandig en rechts meeste productie...

Liefje
Berichten: 1369
Lid geworden op: 4 juni 2009, 12:44

Bericht door Liefje » 26 februari 2010, 11:49

ah, owkee :lol:

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 26 februari 2010, 13:08

Loeki is idd linkshandig. :wink:

Mijn vv zei dat naar schatting 70% van de vrouwen links meer produceert dan rechts. Ev. omdat de baby links de hartslag beter zou horen maar ze weten 't niet. Tis in ieder geval niet abnormaal (al verdacht ik haar ervan dat ze alles zou zeggen om mij gerust te stellen :roll: ).

Pelkie hoort dan bij de 30% "anderen". :wink:

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 26 februari 2010, 14:26

Mijn linkerhelft is gewoon niet afgebouwd denk ik, tijdstekort of zo: lui oog, kruisbanden om zeep, en ook de borst een ietsiemieniebietsiekleiner.

En mijn 2 linkerhanden, tja, daar heb ik dan geen verklaring voor

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 4 april 2010, 18:43

Pasen, weer zo'n heerlijk familiefeest! :twisted:

Opmerkingen van de dag (tot nu toe) :

Tegen Yveske : "oooooooh maar iedereen zit hier te eten en jij krijgt niks, maar jij bent een verwaarloosd kindje jij, ja zo verwaarloosd" :evil:

Tegen mij : "ge hebt precies toch nog een buikje hé"

:evil: :evil: :evil:

Uit wraak heb ik het kado dat zij had uitgezocht (domme knuffel) gaan ruilen (voor 'n toffe noppies short). 8)

(ik hoef er niet bij te vertellen van wie de opmerkingen kwamen zeker...)

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 4 april 2010, 18:45

8)

Je kan er maar uw voordeel uithalen Loekie ;)

Hier waren de suggesties dat ik mss zwanger was ook weer aan de orde... Grrrr :evil:

Schoonmama ging ook nog aan vrienden vragen die pas getrouwd waren of er nog steeds geen kindjes in de maak waren :evil:
Die zal het ook niet leren... sommige mensen hebben echt geen tact en ach ja, 'k ga er geen woorden meer aan vuil maken ... :roll:

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 4 april 2010, 18:54

Ik zal zoiets nooit meer vragen!

M'n ventje wel, aan zijn schoonzus. "En, jullie" Kheb en plein public tegen hem gezegd dat je zoiets niet vraagt. Wie weet hé. Ze zijn ook al lang samen en geen kindjes... Mss is het voor hen ook moeilijk. Ze zeiden wel dat ze er geen wilden maar ja. Je weet nooit.

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 4 april 2010, 18:57

Ja, 't blijft een gevoelig onderwerp hé. en zo maar aan iemand vragen: hebben jullie vruchtbaarheidsproblemen gaat ook niet hé.... hoewel ik er altijd voor open sta, maar ja, wie zet dan de eerste stap hé

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 4 april 2010, 19:10

We zien hen niet zo vaak dus ik ga er zeker niet achter vragen. We zeggen trouwens zelf ook niks over onze problemen.

mies
Berichten: 3814
Lid geworden op: 22 maart 2009, 14:44

Bericht door mies » 4 april 2010, 21:06

Bij ons was het ook een grote kindervreugde op die familiefeesten.
Geen echt opvallende koppels-zonder-kinderen gezien.

Het enige dat continu door mijn hoofd spookte was "awel dat feest valt hier nog mee.......... Mocht ik hier nu gezeten hebben in de situatie van vorig jaar zou ik dat hier verschrikkelijk hebben gevonden"
En nu hoorde ik bij de club, en werd ik betrokken bij de gesprekken over babietjes...
Niet dat ik het nu leuk vond, dat niet, maar tot mijn grote verbazing staken de feesten niet zo hard tegen als de voorgaande jaren. Het enige, grote, verschil was dat ik nu niet meer ongewenst kinderloos ben...

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 4 april 2010, 23:09

Ja, je hoort zo precies ineens wél ergens bij. :?

Kheb ook twee keer het BV-verhaal mogen doen. Gezellig. Ik was een flesje aan het geven.

"Ah, geeft ge echt niks van BV?" :?
"nee, hij kan of wil niet van de borst drinken dus kolf ik af"
"ah tiens, heb je al met een tepelhoedje geprobeerd?"

JAH, een tepelhoedje, DAAR was ik nog niet opgekomen! :roll: :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten