Bevallen in September 2010

Plaats reactie
Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bevallen in September 2010

Bericht door Cassyke » 28 januari 2010, 16:02

Hey meisjes,

Na 1,5 jaar proberen en na onze eerste ICSI-poging kregen we vorige week dinsdag het langverwachte telefoontje waarbij we het goede nieuws kregen dat ik zwanger was!
Het is nog heel pril (5 weken en 4 dagen) en ondertussen heb ik zelfs al een bloeding gehad. Gelukkig is dit in orde gekomen door goed te rusten.
De bevallingsdatum is voorzien voor 28 september 2010. Is er nog iemand rond deze datum uitgerekend zodat we samen kunnen aftellen?

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 28 januari 2010, 19:34

Super cassyke :D

Ik dacht als het bij mij lukt dat het dan voor 6 oktober is maar bij Tibo ben ik ook 2weken te vroeg bevallen dus reken daar opnieuw op! Ik hoop dat ik snel bij je mag aansluiten!

Morgen ga ik al een testje wagen want kan me niet meer houden! Zondag dan nog een testje.

Hoeveel dagen na de pu heb jij je test gedaan?

Groetjes Kim8

logost
Berichten: 981
Lid geworden op: 18 november 2009, 10:49

Bericht door logost » 29 januari 2010, 9:18

Hey Cassy'ke: een hele dikke proficiat. Ik had het al gelezen op het 'PCO' forum maar wachtte geduldig tot je het 'lef' had om bij 'zwanger' te komen schrijven! Wanneer heb je je eerste echo?
Ik weet dat er nog een aantal voor september zijn uitgerekend maar dat die ook bij bevallen in augustus schrijven. Misschien komen ze nu wel over naar deze topic :)

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 29 januari 2010, 9:45

Vrees dat ik me niet hoef aan te sluiten, test was negatief... :cry:

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 29 januari 2010, 9:50

Hey iedereen!

@kim: ik hoop ook dat je je hier ook kunt aansluiten, ik blijf duimen :D mijn eerste test was 15d na de Pregnyl dus 13-14d na de pu.

@logost: jaja hoor ik heb eventjes gewacht omdat ik die bloeding heb gehad maar nu komt het precies in orde dus heb ik besloten om een nieuw item toe te voegen :D ik heb die beruchte zaterdag mijn eerste echo gehad en ondertussen heb ik al een tweede gehad. Hij/zij was al serieus gegroeid amaai :wink: einde volgende week moet ik opnieuw gaan en dan gaan we heel waarschijnlijk de hartslag zien, spannend! Hoe gaat het met jou?

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 29 januari 2010, 9:56

Kim ik blijf toch nog duimen voor jou meiske, het is nog vroeg en alles kan nog!

logost
Berichten: 981
Lid geworden op: 18 november 2009, 10:49

Bericht door logost » 29 januari 2010, 14:00

@Cassy'ke: met mij alles nog steeds goed. Ik hoop op een goede echo vanavond. Dan is het de nekplooimeting enzo...en dan ben ik morgen 13 weken en zal ik misschien iets minder schrik hebben.

@Kim: ik hoop ook nog voor jou meid!

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 29 januari 2010, 18:53

heej cassyke,

ik ken je wel van het 'wachten-op-wachten-clubje'.
ik durf mezelf nog niet uitrekenen, ik laat dat over aan de gyn bij echo. maar vermoed dat ik ergens in september zou moeten bevallen als ik zwanger zou zijn.
ik heb me ook bij het augustusclubje aangesloten omdat daar iets meer volk en 'leute' is en ik natuurlijk altijd te vroeg kan bevallen...

join the club!

liesje

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 1 februari 2010, 10:36

Hey iedereen!

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden!

@logost: Was je echo goed? Nu ben je dan eindelijk die drie maanden voorbij, je kan nu echt beginnen genieten!!!! :D

@liezeke: ja inderdaad ik ken je ook! Maar ik wist niet dat je zwanger waart meisje, een dikke proficiat!!!! Ik had mijzelf uitgerekend op 28/9-29/9 maar ik wou ook wachten op de bevestiging van men gynaecoloog eer ik naar dit topic verhuisde :wink: Hoeveel weken ben je nu dan? Ik zit vandaag aan 6 weken. Het probleem is dat ik eind september beval dus kan ik onmogelijk in augustus bevallen (tenzij ik echt serieus te vroeg zou bevallen maar dat hoop ik natuurlijk niet :wink: ). Ik ga misschien wel af en toe eens komen piepen hoor :D

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

logost
Berichten: 981
Lid geworden op: 18 november 2009, 10:49

Bericht door logost » 1 februari 2010, 10:39

Hey Cassy'ke: ech was heel goed. Maar of je nu bevalt in augustus, september of oktober => kom maar langs bij augustus. Dan kan je de schrikjes van de anderen ook lezen. JE zal zelf zien dat eens je 12 weken bent, je een beetje meer gerustgestald bent maar dat je altijd dat ongeruste gevoel zal hebben. Dat heb ik toch nog steeds :(

Hoe is het met jou? Niet teveel last van zwkwaaltjes?

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 1 februari 2010, 10:50

Goed ik zal eens langskomen :wink: ik durfde niet echt omdat ik niet voor augustus uitgerekend ben maar als je mij zegt dat het ok is, dan is het geen probleem :D

Ik ben blij dat je echo goed gegaan is! Maar zoals je zegt ik denk dat je gedurende heel de zwangerschap ongerust bent, het is normaal he.

Het valt nog mee, ik ben heel snel moe. Misselijk is vooral 's morgens en 's avonds, overgeven doe ik (momenteel nog) niet maar de misselijkheid verergert als ik niet regelmatig iets eet. Men borsten zijn gespannen maar doen heel zelden pijn. Soms ben ik ongerust omdat ik zo weinig voel... Morgen heb ik weer een bloedafname en vrijdag een echo, ik ben eens benieuwd :D

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

logost
Berichten: 981
Lid geworden op: 18 november 2009, 10:49

Bericht door logost » 1 februari 2010, 12:08

Oh Cassy'ke je maakt me gelukkig :) gewoon door te zeggen dat je ook niet zoveel syptomen hebt.
Weet je nu ben ik in de fase aanbeland dat ik kan zeggen: ik heb een probleemloze zwangerschap. Vroeger zei ik: 'ik wou dat ik kotsmisselijk was enzo zodat ik wist dat ik zwanger was).
Ik heb/had gevoelige tepels. Soms pijnlijke borsten maar echt niet noemenswaardig. Moe was ik soms maar ja wie wordt er niet moe om 8u 's avonds of tijdens een bouw? Misselijk...soms eens kokhalzen maar nooit overgeven, soms lekker misselijk maar ook nooit overgeven. Enfin ik ben toch nog steeds zwanger hoor :)

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 1 februari 2010, 17:01

Ewel jij maakt me ook blij dat ik niet de enige ben! Ik was echt al ongerust... Oef! :wink: Ik heb dat ook misselijk maar niet overgeven, soms wel kokhalzen. Die misselijkheid is zelfs niet zo erg, 's avonds is het redelijk fel maar zelfs dan valt het nog mee. Ik heb dat momenteel nog, hoe meer symptomen hoe beter. Maar als ik naar jou zie dan maak ik mij wel veel minder zorgen!
Jij kan nu echt wel genieten hoor, er kan niet veel mis meer gaan!!!!!!!!!!
Ik kan niet wachten om te gaan winkelen voor ons foempeke :D maar momenteel is het nog even rusttijd :roll:

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

logost
Berichten: 981
Lid geworden op: 18 november 2009, 10:49

Bericht door logost » 2 februari 2010, 8:37

Awel 's avonds is de misselijkheid bij mij ook het grootst. Maar idd zelfs dan helemaal niet zo erg...
Ik kijk mee met je uit tot vrijdag!

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 2 februari 2010, 9:01

Hey logost!

Ja dat is raar he, ik heb voornamelijk last van bakgeuren maar dat is ook al.

Vandaag ben ik voor een bloedafname geweest, in de namiddag weet ik de resultaten. Hopelijk is alles goed gebleven maar ik denk het wel.

Dank je, wanneer heb jij een volgende echo?

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten