Voorbereidingen crèche

mies
Berichten: 3814
Lid geworden op: 22 maart 2009, 14:44

Bericht door mies » 17 april 2010, 16:14

Niet in alle creches zijn knuffels of doekjes toegelaten om te slapen.

Enneuh... ik denk dat Yveske van excitement in dat ene uurtje echt nog niet zal slapen hoor :D Veel te veel te beleven!
En tegen juni slaapt hij misschien helemaal niet meer ingewikkeld in de lakentjes? Ze veranderen zo snel he...

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 17 april 2010, 18:02

:lol: Ik weet het zenne maar ja... Als ik alles bekijk wat ik voor hem al heb klaargelegd, hij gaat precies met vakantie voor 'n week... :wink:

Ach kon ik mezelf maar in zijn kastje stoppen in de creche... :wink:

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 19 april 2010, 9:29

Pampertjes: krijgt Kaan op de crèche (het is 1 euro per dag voor de pammpers en verzorgingsproducten)
Lakentje / slaapzak: lakentje is ook daar - een slaapzak hft hij er wel
Fysiologisch water en luierzalf (just in case): ook id crèche zelf voorhanden (is van Mustella)
Perdolan baby: ook daar - ze bellen voor ze er één geven of ze er één mogen geven (niets moeten ondertekenen)
Knuffel en doekjes mag bij ons niet tot 1 jaar

Kortom wat geef ik mee: Kaan zelf :lol: , zijn tutje, reservekleertjes, een flesje (voor water), slaapzak. Dat is het.

Liefs,

Bokje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 19 april 2010, 11:44

Onverwachts bijkomend dilemma is dus

flesje MM (dat ze niet zouden mogen geven als hij niet echt honger heeft, dat op kamertemperatuur gegeven moet worden en niet in de ijskast gezet mag worden - waarschijnlijk tegen alle principes in)

of flesje KV? (maar als ze hem dat dan geven moet ik MM invriezen, is ook stom)

of niks? (hij gaat waarschijnlijk geen honger hebben...)

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 19 april 2010, 12:07

Loekie,
'k zou voor 1 uurtje geen eten meegeven hoor.

Waarschijnlijk zetten ze Yveske in een relax zodat hij even kan rondkijken en wennen aan z'n omgeving... als hij thuis op dat uur niet meer drinkt, zal hij er daar ook geen behoefte aan hebben.

Succes!!

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 19 april 2010, 13:32

Loeki, ik geef Sterretje gelijk.
Weet je je loopt bij MM ook veel meer het risico dat ze het gaan gebruiken als hij moppert. Zou hij honger hbb? Mmm we zll het eens proberen. En trouwens ik denk dat Yveske te veel onder de indruk gaat zijn van wat hij allemaal te zien krijgt dat hij zijn uurtje ga volbrengen met rondkijken alleen. Hij zal zich niet vervelen, denk ik.

Liefs,

Bokje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 19 april 2010, 16:34

Tis da Bokje ik wil geen "gesmos" met de MM. Zij weten niet wanneer hij honger heeft hé.

Kdenk dat ik hem idd maar meteen 's morgens breng na z'n flesje, dan heeft hij zeker geen honger voor 11u... Normaal gezien.

Ze kunnen me ook altijd bellen, ik ben op vijf minuutjes daar (en waarschijnlijk nog veel sneller als ze me zeggen dat hij weent :wink: ).

Maar toch pffffff. :?

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 19 april 2010, 17:00

Het is opnieuw loslaten hé meid! Maar je kan het hoor. Het is even moeilijk op het moment zelf (alhoewel voor mij de periode ervoor) maar het zo om.

Liefs,

Bokje

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 19 april 2010, 23:19

Mja alweer loslaten... :(

Ach ja tis maar voor eventjes. Ik kan maar beter bedenken wat ik ga doen met mijn "vrije tijd". Ik ga hem direct "droppen" denk ik na zijn ontbijt. En dan zelf douchen en ontbijten terwijl hij in de creche is. En dan daarna naar het bijeenkomstje met de BV-mama's en naar de mama en baby-gym. Waar ik intussen wel naar uitkijk. Ben benieuwd, ik hoop dat 't leuk wordt!

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 20 april 2010, 13:09

't is vast moeilijker voor de mama dan voor Yveske...sterkte knuffel

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 72 gasten