hcg 32

Plaats reactie
Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

hcg 32

Bericht door Emmake » 25 februari 2010, 16:04

Hallo allemaal,

Ik hoorde daarnet, precies 13-14 dagen na mijn ovulatie, dat ik zwanger ben.
Maar zéééér licht positief. Met een hcg van 32...

Zal dit eindigen in een miskraam?

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 25 februari 2010, 16:10

Emmake,

Eerst en vooral een voorzichtige proficiat!
Neen dit wilt niet zeggen dat je sowieso je beebje gaat verliezen hoor. Het kan zeker nog positief uitdraaien. Je hebt gewoon vrouwen die heel traag reageren op hcg. Zolang deze de eerste weken om de twee dagen verdubbeld, zit je goed! Let op het kan ook wel negatief uitdraaien maar dat willen we zeker niet he dus blijven hopen!!!
Ik hoop allesinds voor jou dat je bij de volgende bloedafname een schitterend resultaat hebt!!!! :D :D :D

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 25 februari 2010, 18:00

Cassyke schreef:Emmake,

Eerst en vooral een voorzichtige proficiat!
Neen dit wilt niet zeggen dat je sowieso je beebje gaat verliezen hoor. Het kan zeker nog positief uitdraaien. Je hebt gewoon vrouwen die heel traag reageren op hcg. Zolang deze de eerste weken om de twee dagen verdubbeld, zit je goed! Let op het kan ook wel negatief uitdraaien maar dat willen we zeker niet he dus blijven hopen!!!
Ik hoop allesinds voor jou dat je bij de volgende bloedafname een schitterend resultaat hebt!!!! :D :D :D
ik meen me te herinneren dat het vorige keer ook langzaam op gang kwam ...
Ga toch weer enkele slapeloze nachten tegemoet!
Bedankt voor je antwoord!

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 25 februari 2010, 23:19

Ook een voorzichtige proficiat van mij. Mijn hcg was 15d na mijn ovulatie 35. Dus zeker niet beter dan dat van u (zelfs lager vermoedelijk dag voordien). En mijn wolk van een baby ligt nu op mij. Dus het kan echt!

Liefs,

Bokje

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 26 februari 2010, 9:12

Hey Emma,

Ik wou je nog eventjes zeggen: bij mij was mijn HCG op 4w3d 563 en ik heb toch een bloeding gehad, gelukkig is die wel gestopt maar zo zie je maar dat dit cijfer niet zo veel voorstelt! Had ik niet opgelet of was ik te laat naar het WC geweest was ik ons foempeke wel misschien verloren. Dus zou ik jou zijn ik zou er zeker kalm bij blijven, zie naar bokje! Ik weet dat het niet gemakkelijk is maar je moet proberen positief te denken!!!!

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 26 februari 2010, 9:28

Hey meiden,

Ok, dank jullie wel.
Zo geraak ik het weekend weeral door ;)
Heb weer wat moed bij elkaar geraapt, en op naar maandag.
Thanx!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten