Figuur herstellen

Plaats reactie
jufke
Berichten: 503
Lid geworden op: 12 januari 2009, 20:03

Figuur herstellen

Bericht door jufke » 9 maart 2010, 16:22

Na twee maanden wordt het toch eens tijd om aan m'n figuur te werken. Ik zit wel al op mijn oorspronkelijk gewicht, maar er hangt overal wat overtollige 'blubber'.

Hoe pakken jullie dit aan? Welke sporten zijn het beste?

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 10 maart 2010, 7:26

Ik doe er niets aan. Maar buikspieroefeningen?

Liefs,

Bokje

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 10 maart 2010, 8:48

Ik kan me er nog niet toe brengen om te dieten en sporten.
Ben wel van plan om te gaan fitnessen of zwemmen, maar wil er ook niet te veel geld aan uitgeven.

Sporten mag ook geen verplichting worden, dus je zoekt best iets dat je heel graag doet, niet ver uit de buurt is en je evt samen met een vriendin kan doen.

Veel succes

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 10 maart 2010, 10:56

Hey meiden,

Ik ben nog niet bevallen dus ik kan er nog niet echt van meespreken maar een half jaar geleden moest ik bij de kinesist gaan voor mijn rug (anulusscheuren). Na een aantal massage-sessies 8) heeft ze mij oefeningen laten doen op de Power Plate.
Ik heb altijd een blubberbuik gehad tot ik dat begonnen ben. Alles werd strakker men billen, men buik, men armen, alles.
Omdat ik heel veel problemen heb met mijn rug hebben ventje en ik besloten om er zelf eentje te kopen want altijd naar die kine is wel redelijk duur. Op de dvd staat dat dit heel goed werkt bij bierbuikjes maar ook na een zwangerschap. Ik moet wel zeggen, die sessies zijn redelijk duur :? (natuurlijk afhankelijk van het center/kine) en zelf kopen is heeeeel duur als je goede kwaliteit wilt :shock: Wij hebben het gedaan omdat ik 3x per week moest gaan en dit bijna heel het jaar door, dus voor ons kwam kopen minder duur uit...

Greetz
Cassyke :D

http://onvervuldewens.blogspot.com/

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 10 maart 2010, 12:24

Ik doe af en toe wat oefeningetjes thuis op het matje. Maar nog geen resultaat hoor. :wink:

Er moet ook nog altijd bijna zes kg af. :(

De oplossing : maar een paar nieuwe broeken gaan kopen... Met als excuus dat ik dan bij de volgende zwangerschap iets heb om aan te doen de eerste 12 weken. :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten