Bevallen in oktober 2010

Plaats reactie
jufnel
Berichten: 1052
Lid geworden op: 21 maart 2009, 22:59

Bevallen in oktober 2010

Bericht door jufnel » 11 maart 2010, 11:02

Joepie, we kunnen verhuizen van 't ICSI-forum naar 't ZWANGER-forum al is het nog met een klein hartje.

Vandaag net 8w zwanger.
Dinsdag heb ik mijn eerste echo gehad en oef! er was een hartje dat klopte!

Volgende dinsdag mag ik alweer voor echo maar bij de gewone gyn deze keer.
Ben best alweer bang aan 't worden... :shock:

esa
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 januari 2010, 18:11

Bericht door esa » 11 maart 2010, 11:15

Hey jufnel :D ja we waren ongeveer tesamen!

Jippie ben ook blij om naar hier te verhuizen.

Het woordje zwanger alleen al zien staan als ik iets kom posten, stelt me al geruster, zo van, ja ik ben echt zwanger :D

Zullen dus bandenpijn zijn, is bij mij ook wel redelijk onderaan en trekt aan één kant naar mijn lies-streek.

Ik was al eens gaan kijken bij de meisjes die schrijven bij bevallen in najaar 2010, wij horen daar nu ook bij :D

jufnel
Berichten: 1052
Lid geworden op: 21 maart 2009, 22:59

Bericht door jufnel » 11 maart 2010, 11:31

Klopt, horen we helemaal bij, maar ik vind 't ook wel leuk om ervaringen te lezen van vrouwen die ongeveer even ver zitten als ik/wij. Dat ik wat kan vergelijken he :wink:

Heb gisteren ook heel bizarre droom gehad. Ik was bevallen maar had baby nog niet gezien omdat ik nog werk had op school. Alle baby's werden opgevangen in de klas van een collega en ik moest de mijne daar gaan zoeken :!: Alle bedjes lagen vol met ingeduffelde babytjes op hun buik, en bij elke baby die ik omdraaide dacht ik "nee dat kan de mijne niet zijn" en de paniek werd groter want er waren steeds minder baby's ik moest omdraaien. En toen ik net de 2 laatste babytjes omdraaide om te zien of één van de 2 de mijne was (mijn collega had me al verzekerd van wel) werd ik wakker :shock: Dju, toch, ik had 'm bijna kunnen zien :) 'tWas een jongetje trouwens maar ik wist zijn naam niet want die was mijn man gaan aangeven en ik had die ook niet meer gezien sindsdien :D Wat een droom he :wink:

esa
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 januari 2010, 18:11

Bericht door esa » 11 maart 2010, 12:01

haha jufnel, stel u voor, en wie weet is het nog een jongetje ook, dan hebt ge bijna zo een voorspel-droom gehad :lol:

Lichaam kan raar doen :D

noa07
Berichten: 192
Lid geworden op: 10 november 2009, 15:12

Bericht door noa07 » 11 maart 2010, 13:19

Meiden!

Wat een bedrijvigheid op het forum! Zelfs al een verhuis en al :D Ik moest toch even bijlezen...

Die steekjes in de lies en onderbuik had ik al van in het begin. Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat vanaf week 7 of 8 die steekjes beginnen omdat je baarmoeder dan begint te groeien... Dus gene paniek ze! Wel raar dat jullie al mogen stoppen met utro. Ik moet nog tot week 11 en dan een week afbouwen.

Jufnel, wat een droom!! Ik heb ook al es gedroomd dak een miskraam had. Wat een nachtmerrie!! En in mijn droom zelf was ik aan het wensen dat het een droom was, maar dat was het niet...tot ik wakker werd :?

Ben gisteren nog bij de toekomstige onthaalmoeder geweest voor de officiële inschrijving en kben er echt content van. Kzei dak me nog wat zorgen maakte omdat het nog steeds redelijk pril is, en ze maakte echt zo tijd voor mij om me gerust te stellen :D En ondertussen heild ze goed de kindjes in de gaten! Kben tevreden kunnen gaan slapen :D

Groetjes

Jo'tje

Bericht door Jo'tje » 11 maart 2010, 16:13

hallo!

Hier hoor ik ook thuis denk ik!

Dankzij IVF zal ik morgen 8 weken zwanger moeten zijn. Ik moet echter nog wachten tot volgende woensdag voor de eerste echo... Ik hoop dan ook met de utro bollen te mogen stoppen, want daar heb ik genoeg van!

Seffes wel eens naar de huisarts om daar alvast wat info te halen. Vooral geruststelling eigenlijk, want ik voel met zo rotslecht! Echt, nooit gedacht dat het dit zou zijn! Ik ben geen cent waard. Ik moet niet overgeven, maar soms wou ik dat ik dat kon! En immens vermoeid...

esa
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 januari 2010, 18:11

Bericht door esa » 11 maart 2010, 16:20

Hoi Jo'tje, heb me ook zo gevoeld, vooral eens aan mijn 6 weken, héél misselijk en ellendig moe, ben toen ook eens 2 dagen thuis moeten blijven. Heb 2 dagen op de zetel gelegen, ik dacht dat ik buikgriep had, maar denk gewoon zwanger :wink:
Toen ik mijn 7de week inging viel die erge misselijkheid weg, gedurende de dag bleef ik me wel licht misselijk voelen met uitschieter 's morgens en 's avonds, maar was dus al beter te verdragen.
Sinds ik gisteren 8 weken ben, is mijn misselijkheid bijna weg, enkel zo na het eten, ben wel nog moe, maar meer met vlagen.
Dus ik zou zeggen, het betert, volhouden ook al ken ik het gevoel wat je nu voelt.
groetjes
PS: ben uitgeteld voor 20/10 en mag mijn utro afbouwen.

jufnel
Berichten: 1052
Lid geworden op: 21 maart 2009, 22:59

Bericht door jufnel » 11 maart 2010, 20:20

Ik ben ook in vlagen moe. Zeker niet al de tijd.
En misselijk ook met momenten.

Zeg en die steekjes en gespannen gevoel in de buik... das ook normaal als dat weer verdwijnt?
Komt het dan ook weer terug?
Want nu is het alweer een hele tijd over. :shock:

Jo'tje , hoi, kom erbij!
Volgende week echo! Spannend he!
Ik heb mijn 2de echo volgende week en wou dat 't al zo ver was!!

esa
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 januari 2010, 18:11

Bericht door esa » 12 maart 2010, 8:50

goedemorgen

bij mij waren de steekjes gisteravond weg, deze morgen zijn ze er weer, precies na mijn toilet? Och ja, ben blij dat het vrijdag is, kan ik in het weekend bijrusten, heb het precies nodig.

geeuw geeuw groetjes

noa07
Berichten: 192
Lid geworden op: 10 november 2009, 15:12

Bericht door noa07 » 12 maart 2010, 9:15

Hoi iedereen!

Jo'tje, leuk dat je hier ook komt aansluiten! Amai, jij hebt lang moeten wachten op je eerste echo! Maar hij komt eraan en wat een mooi moment jou daar te wachten staat... :D Ik heb mijn eerste echo op 7 weken gehad en alles zag er goed uit. Normaal gezien was de volgende echo pas 3,5 weken later, maar kwil toch een tussentijdse geruststelling, dus heb een vroegere echo laten plannen op 17 maart. Dus toevallig dezelfde datum als jou! We kunnen er dus samen naar uitkijken. En ik dacht dat esa ook een afspraak had bij de verloskundige, maar geen echo?

Jufnel, die steekjes gaan idd weg en verdwijnen weer. Zoals het een beetje bij alle kwaaltjes is blijkbaar. En kben gisteren 2 KEER naar de 'grote wc' kunnen gaan :( Het had wel nog steeds dezelfde kleur :oops: (voor Jo'tje: kleur is okerbruin)

Ik kom een nieuw zwangerschapssymptoom melden :!: Soms heb ik zo van die harde lachbuien, maar die eindigen dan plots in hevige huilbuien. Klinkt een beetje manisch. Zo had ik dat gisterenavond ook en ik zit hier nu met van die dikke ogen op mijn werk :shock: Hebben jullie dat ook al gehad?

Groetjes

Jo'tje

Bericht door Jo'tje » 12 maart 2010, 9:35

'k Ben niet goed mee Noa, ik krijg speciale details, maar ik begrijp niet waarom? :? Misschien verwar je met iemand anders die over het betreffende onderwerp iets meldde? Het zegt me in elk geval niks! :lol:

Ik ben gisteren eens bij de huisarts geweest, ik wou graag nog een bloedname, vooral voor de antistoffen tegen vanalles, want dat werd nooit vermeld in het fertiliteitscentrum, weet niet of ze dat daar controleerden. Maar 4 jaar geleden, toen we er aan begonnen, was ik niet immuun tegen cmv en toxoplasmose.
Heb dan ineens ook hcG waarde gevraagd, ter geruststelling. Vanavond om 22u mag ik bellen voor het resultaat.
Ale, vandaag 8 weken zwanger! Ik denk dat het besef pas zal komen als ik woensdag een goeie echo zal zien. Hopelijk is alles dan in orde!

Heb weer een slechte dag, sinds 10 dagen geen goeie meer gehad.. Ik sleur me er nog door vandaag, en dan is het gelukkig weer weekend.
Ale, werken geblazen!

groetjes!

noa07
Berichten: 192
Lid geworden op: 10 november 2009, 15:12

Bericht door noa07 » 12 maart 2010, 9:58

Jo'tje, sorry voor de verwarring. Was wel aan jou bedoeld. Esa, Jufnel en ik komen samen van het forum 'icsi' naar het forum 'zwanger'. Dus zij weten wss wel wat ik ermee bedoel, maar ik wilde voor jou ook enige duidelijkheid geven :? Maar blijkbaar heb ik jou nog meer in de war gebracht :oops:

Khoop dat je hcg goed gestegen is! Het weekend is in zicht, meid! Nog even op de tanden bijten :x

Groetjes

jufnel
Berichten: 1052
Lid geworden op: 21 maart 2009, 22:59

Bericht door jufnel » 12 maart 2010, 10:11

Noa07, bij mij is 't "oker"kleurtje weg :shock:
En ik heb ook weer veel meer moeite met "te gaan". Mogelijke redenen: ik ga niet meer werken dus geen dagelijkse activia meer
en wat de kleur betreft: is nu spinaziegroen :oops:
Maar ik vermoed dat dat komt doordat ik nu die omnibionta moet nemen en daar zit ijzer in en als ik me niet vergis zorgt ijzer voor moeilijkere stoelgang en 't groenige kleurtje :?:

Esa, ben aan 't wachten op wederkerende steekjes maar ze komen niet :?

Zo thuiszitten is echt ni gezond voor mij he. Pfff, ik zou veel beter gaan werken voor de afleiding.

Noa07, nee, dat symptoom ken ik (nog) niet :wink: Al zou ik de laatste weken vaak liever huilen dan lachen. Maar dat zal wel van de stress en de onzekerheid zijn...

esa
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 januari 2010, 18:11

Bericht door esa » 12 maart 2010, 10:31

Hey dames

ik kan moeilijker naar toilet gaan, sinds gisteren, precies of die utro er iets mee te maken heeft?? Kleur is niet echt gek veel veranderd.
Vandaag overgeschakeld op 1 utro, alleen vanavond.
Ik heb daar altijd wel al problemen mee gehad, de minste verandering in mijn dagelijkse patroon en ik kan moeilijker gaan. Alleen de afgelopen weken ging ik te goed. Zal wel allemaal normaal zijn.
Wat uw nieuw symptoom betreft, noa07, kan ik om het kleinste beginnen snotteren, elke stomme reclame bij wijze van spreke is genoeg :lol:
Geniet van het feit dat je thuis bent, jufnel, zou ik zeggen, alhoewel werk ook voor mij wel een hele goede afleiding biedt. Maar op sommige dagen zou ik ook wel graag thuis zijn :wink:

Jo'tje

Bericht door Jo'tje » 12 maart 2010, 11:25

ah, nu snap ik het Noa! Merci voor de verduidelijking!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 64 gasten