sexy zwangerschapsbeha's

Plaats reactie
liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

sexy zwangerschapsbeha's

Bericht door liezeke » 11 maart 2010, 16:31

heej ladies,

beetje raar topicje maar aangezien ik ventje beloofd had na een goeie 12-weken echo samen met hem een nieuwe beha te gaan kopen vroeg ik me af of er ook merken/winkels zijn waar ze 'sexy' zwangerschapslingerie verkopen. ventje staat er op dat ze sexy zijn (nu ik een groter volume heb kan hij er bijna niet aankomen wegens te pijnlijk dan wil hij er toch tenminste naar knn zien...) maar ik heb geen zin om voor misschien een maandje (als mijn borsten nog groeien een duur exemplaar te kopen.
anyone tips?

liesje

fluffie
Berichten: 1582
Lid geworden op: 10 oktober 2008, 18:34

Bericht door fluffie » 12 maart 2010, 8:11

Dag liesje,

Ik zou je inderdaad aanraden om geen te duur exemplaar te kopen, ik denk dat ik tijdens mijn hele zwangerschap 5 of 6 bh's gekocht heb. Telkens waren ze na een maand of zo te klein of zaten ze niet meer goed. Maar ik heb niet altijd zwangerschapsbh's gekocht, er zaten ook gewone tussen, maar dan gewoon een maatje groter! Dan heb je keuze genoeg denk ik...

Véro.
xx

K'tje
Berichten: 1105
Lid geworden op: 7 april 2008, 15:46

Bericht door K'tje » 12 maart 2010, 8:20

Hey Liesje, blij dat je echo zo goed was!! :)

Ik ben nu 20 weken, en draag eigenlijk nog altijd mijn favoriete Marlies Dekkers, alleen een andere maat.

Ik ben al 'n beetje verbreed, en natuurlijk een cupmaat bijgekomen (helaas :? ) maar verder zit die heel goed hoor.

Ik ben van plan om me naar het einde toe direct een voedingsbeha aan te schaffen, tot nu toe heb ik twee beha's die me goed passen en dus wissel ik af...

Als m'n boezem nog veel groeit, dan koop ik me nog wel een grotere maat, al hoop ik dat het nu stopt, ik heb méér dan genoeg met m'n F-cup...

mies
Berichten: 3814
Lid geworden op: 22 maart 2009, 14:44

Bericht door mies » 12 maart 2010, 11:27

Ik heb net zoals K'tje altijd nog mijn Marlies Dekkers-en in een grotere cupmaat gehad. Is wel duur, maar ventje vond het zeer oké :lol:
Hij was trouwens mee naar de winkel in Antwerpen, kende het prijskaartje, maar het maakte hem allemaal niet uit. Hij had het ervoor over, ook al zou het misschien maar voor een maandje zijn 8)

(ik had uiteindelijk wel het "geluk", dat mijn borsten in het begin gegroeid zijn, en daarna redelijk stabiel gebleven. Alleen nu met de bv heb ik weer een groter cupmaatje (omtrek altijd hetzelfde gebleven))

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 12 maart 2010, 12:26

Je kan 't niet weten hé. Ik was ook vrij snel van een klein B-cupje naar een flinke C gegaan. Dus ik dacht dat het daar wel zou blijven. Uiteindelijk ben ik naar een E gegaan... (draag ik nu nog en zijn eigenlijk te klein) :shock: Heb ook meermaals nieuwe BH's mogen kopen. BV-bh's heb ik pas helemaal op het einde durven kopen.

En ook in de breedte is er een pak bijgekomen. Maar je kan zo van die tussenstukjes apart kopen, in de veritas ofzo. Bij sommige bh's zitten die er al bij. Zo hoef je je van de breedte alvast niks aan te trekken!

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 18 maart 2010, 14:08

ik heb tot einde van de zwangerschap mijn normale bh's kunnen dragen (voornamelijk marie jo). Nu draag ik borstvoedingsbh's in 1 cupmaatje groter.
Mooie borstvoedingslingerie is er van Agathe et ses princes... je moet er maar eens op google'en

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 82 gasten