ervaringen mt maxicosi familyfix

Plaats reactie
MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

ervaringen mt maxicosi familyfix

Bericht door MA » 15 maart 2010, 22:33

Zijn er nog mensen die een maxicosi familyfix hb en wat zijn jullie ervaringen ermee ?

Wij hb de onze al teruggebracht om te laten testen en hij zou in orde zijn. Maar ik ben mijn vertrouwen wel een beteke kWijt. De paar keer dat we hem gebruikt hb, ben ik vanachter gaan zitten en heb ik het handvat heel de tijd vast gehouden.
daarstraks voor de eerste maal alleen met fleur in MC in familyfix een kort ritje gedaan en bij de eerste grote bocht die ik heel voorzichtig nam, begon het alarm vande steunstaaf al af te gaan. Een beteke verder een putdeksel in de weg, voorzichtig erover, lap weer van dat. Bocht tijdens terugrit, weer alarm aan...en dit was een kort ritje. Wat moet dat dan zijn op een iets of wat normale rit. Nog mensen die hier last v hebben ? of tips om dit tg te gn ?

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 15 maart 2010, 23:19

We hadden die "geprobeerd" in de winkel maar ik vond dat die maxi cosi daar idd niet zo vast mee stond. In ieder geval niet echt vaster dan zonder.

mies
Berichten: 3814
Lid geworden op: 22 maart 2009, 14:44

Bericht door mies » 16 maart 2010, 7:19

Wij hebben die wel, en ik ben er tot nu toe content van. De onze is nu wel binnen in de winkel om te laten controleren, volgens ons moet hij vervangen worden als we kijken naar de handleiding voor controle die op de website van maxi-cosi staat (het plastiek gaat wel uit elkaar langs 1 kant).

Dat alarm is eigenlijk nooit afgegaan bij ons. Altijd perfect zoals het hoort. Ik weet wel niet hoe ik die steunstaaf zelf zou moeten installeren, da's voor mijn man.
Het vervelendste vind ik dat hij in elke bocht zo'n beetje piept, maar misschien is dat juist dat plastiek dat uit elkaar ging waarvoor die terugroepactie is?

Het meest handige vind ik trouwens niet dat je in 1-2-3 je maxicosi in de auto gezet hebt (superhandig!!), maar vooral dat je de maxicosi in verschillende standen kan zetten. Zeker met haar reflux is dat heel belangrijk voor Meis (en ze kan wat buitenkijken in de hoogste stand, it's a high maintenance girl he).

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 16 maart 2010, 10:15

' k vind het ook echt handig voor de MC zelf. Zag dat geknoei met gordels in combinatie met mijn ongeduld en verstrooidheid niet zitten.

Mijn man heeft hem ook in mijn wagen geïnstalleerd en ik weet ook hoe ik het zelf moet doen (noodgedwongen)..Misschien moet ik maar eens informeren bij firma of dat normaal is. Want als ik iedere keer naar achter moet duiken om dat ding terug goed te doen of op de pechstrook moet gaan staan...

Bij ons gaat hij niet open ...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten