Peuters

Plaats reactie
Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Peuters

Bericht door Bjorn en Kim » 18 maart 2010, 8:42

Hoi iedereen,

ik ben de baby fase al voorbij (hoop daar binnenkort terug in te zitten maar das niet voor hier) maar ik zit in de peuterfase.

nog iemand die een actief peutertje heeft?

ons ventje kan al heel wat woordjes en kan bijna stappen (werd tijd amai mijne rug)

hij is zondag al 15maand, wat gaat de tijd snel!

Groetjes!

Evyke
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 januari 2010, 13:17

Bericht door Evyke » 18 maart 2010, 11:55

Wij zijn het babytijdperk ook al even gepasseerd hebben hier een zeeeeeeeeeeer actieve peuter rondlopen van bijna 2 (zondag is het zover). het is echt fantastisch eens ze kunnen lopen is zo'n zelfstandigheid dat ze ineens krijgen en ze leren zoveel bij! bij ons komt er een heeel drukke periode aan ben zwanger van een tweeling die uitgeteld is voor begin augustus! ben eens benieuw hoe hij daar op gaat reageren; altijd het prinsje in huis geweest en nu ineens alles moeten delen! maar dat zal ook wel los lopen he!
Wanneer starten jullie terug,of ben je al bezig?

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 18 maart 2010, 12:07

Oh evyke zo leuk!

Wij hebben in januari ICSI gedaan maar mislukt. Binnen een week of 2 tp van 2 cryo's (als ze het overleven want heb er maar 2) Als het dan lukt zal ons ventje ook 2 zijn tegen dat broef/zus komt...

Tibo zit nu in de fase dat hij begint te bokken en met z'n hoofd op de grond klopt omdat ik zeg dat iets niet mag, moeilijk :oops:

Ze leren zoveel bij nu amai. Dan mag hij in september naar school of is het pas november?

Hoe verloopt de zwangerschap?

Groetjes

Evyke
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 januari 2010, 13:17

Bericht door Evyke » 18 maart 2010, 12:54

OMDAT HIJ GEBOREN IS OP 21 MAART MAG HIJ PAS OP 8 NOVEMBER INSTAPPEN MAAR DAT GAAN WE WEL DIRECT DOEN NIET ENKEL OMDAT WE DENKEN DAT HIJ ER KLAAR VOOR GAAT ZIJN MAAR OOK OMDAT HET HET MEEST PRAKTISCHE GAAT ZIJN MET DE TWEELING. IK HOOP ZO VOOR JOU DAT HET LUKT ECHT WAAR EN MISSCHIEN WEL EEN TWEELING DAN. WIJ HEBBEN OVULATIE INDUCTIE GEDAAN (SPUITJES VOOR HET OPWEKKEN VAN EITJES EN DAN PREGNYL EN NATUURLIJKE BETREKKING) ECHTER OP DAT 12 ZAGEN ZE AL EEN GROEI VAN MEERDERE FOLLIKELS BIJ MIJ EN OP DAG 13 WERD DIT BEVESTIGD DOOR 5 FOLLIKELS VAN TUSSEN DE 17 EN 19 MM TE VEEL DUS IK MOCHT TOEN KIEZEN DE BEHANDELING AFBREKEN OF ER 3 LATEN AANPRIKKEN. HET VERLANGEN IS DAN ZO GROOT JE BENT DAN OPNIEUW IN DE MEDISCHE MOLEN EN DAN WIL IK ELKE KANS OOK BENUTTEN DUS KOOS IK OM ER 3 TE LATEN AANPRIKKEN AL EEN GELUK DAT WE DAT GEDAAN HEBBEN WANT DE TWEE DIE ZE LATEN ZITTEN HEBBEN ZITTEN NU NOG STEEDS IN MIJN BUIK!!!!!

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 18 maart 2010, 13:41

Amai evyke,

stel je voor een vijfling!

bij ons zijn mijn man zijn zaadcellen niet goed dus het is ICSI van in het begin.

Bij onze zoon was het van de 1e raak maar de 1e poging voor nummer 2 is mislukt dus hopen we dat onze ingevrozen emmykes het goed halen.

Wij wouden 3 kindjes maar als het er nu maar 1tjs is stoppen we wel. ik kan dit geen derde keer meer aan.

Tibo zal in september 2011 naar school gaan. mag er nog niet aan denken, mijn kleine ventje. Soms als ik hem zie staan denk ik van man jij bent groot! 30 maart naar Kind en gezin, ben benieuwd!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 69 gasten