Hoe 'entertain' je een pasgeboren baby

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 23 maart 2010, 10:26

'k zou ook eens moeten gaan kijken voor dat boekje dus :)
Kan iemand me de titel geven, ga ik ook eens in de bib snuisteren...

mies
Berichten: 3814
Lid geworden op: 22 maart 2009, 14:44

Bericht door mies » 23 maart 2010, 12:46

Mijn man heeft mij dat boekje opgestuurd toen wij pas samen waren (woonde in een andere stad) :D
Het heet "Raad eens hoeveel ik van je hou".

Bokje, ik ben ergens "blij" om te lezen dat Kaan net zo was/is ivm spelen (of gebrek eraan) en behoefte aan extern entertainment. Zeker omdat Meis ook op zoveel andere vlakken gelijkloopt... ergens is dat wel geruststellend.
Het zal een bepaald type baby zijn zeker? Gewoon accepteren.
En ondertussen de godganse dag ermee rondzeulen.

(mijne man zegt: "het zal een sociale zijn, maar dat kan niet want wij zijn niet sociaal" met zo'n lachske erachteraan :twisted: :twisted: :twisted: )

Nikita76
Berichten: 1918
Lid geworden op: 19 september 2008, 14:31

Bericht door Nikita76 » 23 maart 2010, 16:09

tis mss raar, maar ons Mathisje zit al in de relax (ligt eigenlijk) sinds week 2, pas vanaf deze week ook voor langere periode, maar hij ligt ook echt, is eentje van Chicco. Dus is betere positie dan de maxi cosi.
Wandelen doe ik al sinds dag 1 dat we thuis zijn. Dagelijks de voiture met de hond en zo wandelen we telkens van een kwartiertje tot vandaag zelfs een uur, en hij vindt dat heel ontspannend.
Ook kijkt hij al sinds week 2,5 naar zijn speeltjes die aan de relax hangen voor zijn gezichtje, en je ziet m echt scheel kijken van de moeite, ook de mobiel ziet en hoort hij, slaat armpjes tegen de speeltjes. dacht eerst dat t te snel zou zijn allemaal maar de vv bevestigde me... hopen dat hij in alles zo "snel" is...
Jammer genoeg kent hij t verschil tss dag & nacht nog niet...

mies
Berichten: 3814
Lid geworden op: 22 maart 2009, 14:44

Bericht door mies » 23 maart 2010, 21:33

Amai, zo'n snelle, Nikita! Dat moet wel fijn zijn!
Hoe reageert de hond trouwens op Mathis?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 64 gasten