Fotoboeken via internet

Plaats reactie
lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Fotoboeken via internet

Bericht door lisa marie » 7 april 2010, 10:20

Ik zou graag met een of andere internetsoftware een fotoboek maken van foto's van ons Marie.

Sinds ik een digitaal fototoestel heb, heb ik nauwelijks foto's afgedrukt. Maar nu wil ik toch wel een echt album maken.

Hebben jullie dat al ooit gedaan ? En zo ja, op welke site ? Kruidvat, foto.com, Hema, ... ? En wat zijn jullie ervaringen ?

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 7 april 2010, 10:29

Ik heb al ons trouwalbum gemaakt met albumprinter.nl. Heel tevreden van. Heel goede kwaliteit.

Nu ben ik bezig met tictacphoto.com. Maar dat vind ik heel wat minder. Veel minder mogelijkheden.

Verder nog uitgetest voor kleine fotoalbumpjes: extrafilm en ziggo. Extrafilm best wel ok voor kleine fotoboekjes als je de software download. Maar voor grote geen eigen ervaring.

Liefs,

Bokje

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 7 april 2010, 10:32

Ik heb al 2 albummetjes gemaakt via extrafilm en zeer tevreden over. Het zijn wel dunne albummetjes (tijdschriftachtig) maar met heel veel foto's in.

Ik wil alle foto's van mijn ventje maar dan compact en dat is de ideale oplossing. Heb ook al 101 leuke dingen gemaakt met foto's zoals glazen, mokken, muismatjes.

Ik heb via exrafilm ook onze kerstkaartjes gemaakt en de uitnodigingen voor zijn eerste verjaardag.

als je je via extrafilm gaat registreren wacht je best af tot je eens een mail krijgt. regelmatig is het 15% of 20% korting op een fotoboek wat toch redelijk de moeite is!

Sterretje
Berichten: 12336
Lid geworden op: 18 december 2007, 15:11

Bericht door Sterretje » 7 april 2010, 11:03

ik gebruik altijd kruidvat
heel veel mogelijkheiden, vrij flexibel

Foto.com zou ook goed zijn.
Verder nog niet vergeleken...

logost
Berichten: 981
Lid geworden op: 18 november 2009, 10:49

Bericht door logost » 7 april 2010, 12:42

Ik heb ook al een aantal keren foto.com gebruikt. Ik was daar heel tevreden over. Je krijgt het ook tamelijk snel thuis. Maar ook kruidvat zou goed zijn.

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 7 april 2010, 12:44

Ik heb juist eens op extrafilm gekeken. Lijkt me wel mooi.
Ik had graag een albumpje gemaakt van Marie haar eerste maand, maar daarvoor heb ik nog wel te weinig goede foto's voor extrafilm : dan moet ik er minimum iets begin in de 100 hebben, en ik heb er nog maar een kleine 50 echt goede !

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 gasten