spina bifida

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 16 april 2010, 11:59

Lieve Liezeke,

Woorden schieten me tekort. Dit is zo verschrikkelijk. Zo unfair.
Toen ik deze morgen van een andere dame las dat er iets mis was met jouw beebje ben ik meteen naar dit topic gekomen om je een enorm harde knuffel te geven. Ik wou dat ik je letterlijk een knuffel kan geven maar ik hoop dat ze via cyberspace even echt mag aanvoelen.
Ik vind jou zo moedig, zo'n fantastische vrouw. Jij en je man zijn een wonderbaarlijk koppel!
Ik wou dat ik je pijn en je verdriet kon verzachten maar ik zou niet weten hoe. Ik kan alleen maar vertellen dat ik aan je denk en je ongelofelijk moedig vind!

Veel liefs,
Stefi

rainbow
Berichten: 731
Lid geworden op: 17 februari 2010, 14:31

Bericht door rainbow » 16 april 2010, 11:59

hey liezeke,

ik had het slechte nieuws van barkat vernomen in ons IUI-clubje, daarom ben ik even hier komen lezen. ook ik heb tranen die over mijn wangen rollen. verschrikkelijk meid!! de oneerlijkheid he.. eerst ga je door zoveel om zwanger te raken, en dan moet het zo eindigen.. Ik wens je eerst en vooral heel veel sterkte, een dikke knuffel. Ik vind het een heel moedige beslissing, maar god, wat moet dat moeilijk zijn..
je kan gerust ook eens je verhaal komen doen bij ons in het IUI-clubje, als je wil of daar behoefte toe hebt. ik ben zeker dat je daar ook nog veel steun zal krijgen.
we proberen nu trouwens ook wat over hobby's en andere bezigheden te praten, mischien kan dat dan een beetje een lichte vrolijke noot worden om te lezen.

nog een heel dikke knuffel en vééél sterkte meid,
liefs

missziggy
Berichten: 183
Lid geworden op: 25 maart 2009, 17:27

Bericht door missziggy » 16 april 2010, 12:32

Veel sterkte liezeke
Ik leef enorm met je mee en ik denk aan je.

liefs en een dikke knuffel

juf2
Berichten: 568
Lid geworden op: 7 november 2009, 20:12

Bericht door juf2 » 16 april 2010, 12:52

Liezeke, ik wens je veel sterkte toe!
Een dikke virtuele knuffel, als ik zou kunnen zou ik jou een echte knuffel willen geven!

mama8
Berichten: 154
Lid geworden op: 25 februari 2009, 12:22

Bericht door mama8 » 16 april 2010, 14:48

Hai Liezeke,
Las juist op ons IUI clubje en was verwondert dit nieuws te lezen.
Ik weet echt niet wat gezegd zo aangedaan, onrecht in de wereld,deze opoffering is liefde, liefde voor het welzijn van jullie appelke.
Veel sterkte en knuffels .

mama8

Teetje
Berichten: 178
Lid geworden op: 19 mei 2009, 14:30

Bericht door Teetje » 16 april 2010, 14:53

hi Liezeke, wij hebben ook nog samen in het iui-topic gezeten en je verhaal raakt me heel erg diep. ik wens jullie alle sterkte toe die jullie nodig hebben... op alle vlakken: sterkte om grote emoties toe te laten, sterkte om de stappen te zetten die jullie onvermijdelijk moeten zetten, sterkte om keuzes te maken die jullie later gaan helpen bij het verwerken,...
het rare moet zijn dat de wereld rondom jullie gewoon doordraait, maar misschien kan het ook ergens een steun zijn.
veel moed!

Wendel
Berichten: 1047
Lid geworden op: 9 maart 2009, 10:45

Bericht door Wendel » 16 april 2010, 17:38

Hey Liezeke,

Hier nog iemand van het iui-clubje..

Meiske toch :( Waarom moest het nu nog misgaan? Je was zo goed gestart.. Iedereen had het je zo gegund..

Ik zit hier al 10 min naar mijn scherm te kijken, op zoek naar de juiste woorden, maar die zijn er niet hé? Welke woorden kunnen genoeg betekenen om troost te bieden aan jullie? Woorden gaan niet diep genoeg.

Ik denk aan jullie, terwijl de tranen over mijn wangen rollen..

Knuff,
Wendy

L*
Berichten: 251
Lid geworden op: 2 februari 2007, 12:20

Bericht door L* » 16 april 2010, 21:32

Liezeke,

heb juist je verhaal gelezen. Wat kan het er toch oneerlijk aan toe gaan in de wereld.
Dikke knuffel meid!!!
Ik leef echt met jullie mee.
Veel sterkte xx

Groetjes,

Lisa

jufnel
Berichten: 1052
Lid geworden op: 21 maart 2009, 22:59

Bericht door jufnel » 18 april 2010, 11:40

:cry:

NatSar
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 maart 2010, 17:08

Bericht door NatSar » 18 april 2010, 14:40

Heel veel sterkte gewenst!
Wat moet dit ontzettend moeilijk zijn!
Veel goeie moed!

VeerleDW
Berichten: 79
Lid geworden op: 15 februari 2009, 21:43

Bericht door VeerleDW » 18 april 2010, 16:30

Beste Liezeke,

Heb pas vandaag je verhaal gelezen, woorden schieten sowieso te kort.
Niemand verdiend zulk verdriet, niemand...

Respect omdat je dit van je af kan schrijven en met ons wil delen, je bent een sterke en moedige madam! Ik wil jullie een hart onder de riem steken in de komende toch wel moeilijke periode.

Veerle x

esa
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 januari 2010, 18:11

Bericht door esa » 19 april 2010, 22:20

hey Liezeke, ook van mij héél véél sterkte en moed tijdens moeilijke periode!!

Ik hoop dat je het stilletjes aan een plekje kan geven.

Als ik het zo allemaal lees :cry: , dan denk ik dat jullie de "goede" beslissing genomen hebben. En waarschijnlijk ook één van de moeilijkste...
Woorden schieten echt te kort! Zelfs vloeken helpt spijtig genoeg niet :cry:
Die tekst die je schreef van Heather Nova, amai...daar krijg je nog meer een krop van in je keel...die tekst lijkt idd zo op het lijf geschreven...

Véél sterkte nog eens aan aan jou en je ventje X

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 20 april 2010, 8:43

dag lieverds,

ondertussen zijn we weer een weekje verder na E-day (echo-day). de dagen gaan stilletjes voorbij en ik leef verder met ons appelke op het ritme van de dag, beetje verdoofd, soms heel stilletjes maar vaak ook 'gewoon'. het gaat op en af. meestal ben ik rustig, kan ik mensen rondom rustig uitleggen wat er gebeurt is en wat we beslist hebben. de steun die ik van iedereen rondom (zeker van jullie) krijg is onmetelijk.
ik babbel veel met appelke, ga met hem joggen in mijn favoriete park, frietjes eten op het pleintje in de buurt, wandelen door de stad, nr ons huis (zeg maar bouwwerf) gaan en zijn kamertje tonen. 's ochtends nemen we in bed nog ff tijd met ons drietjes (oei, sorry poezekop, met ons viertjes bedoelde ik) om te genieten van elkaar en van ons bedje.
we hebben hem met veel traantjes gezegd dat we hem doodgraag zien maar dat hij het veel leuker gaat vinden als sterretje, dat ons bomma al klaar staat met een crème-glaceke en ons bompa stiekem zijn papfles aant vullen is met ne goeie saint-emilion grand cru;) en nog beter aan de sterrehemel geldt spina bifida niet en kan hij naar hartelust spelen met al zijn sterrevriendjes...
hij geeft me dan stampjes om te zeggen dat hij er naar uitkijkt...

vorige week kon ik mijn eigen gyn niet bereiken omdat hij aant opereren was dus heb ik hem gisteren pas aan de lijn gekregen. hij was enorm rustig (man wat heb ik een crèmeke van ne gyn) en zei nog voor ik onze beslissing had verteld dat de prognose helemaal niet goed was met zo'n echobeelden, dat dat een indicatie was voor een zwschonderbreking. hij vond onze beslissing een hele goeie. raar, hoe dat me zo rustig kon maken en zoveel kracht heeft gegeven.
ben toch een sjansarreke met zo'ne gyn, met zo'n lieve families, met zo'n toffe vrienden rondom mij, met jullie, met ventje en met ons appelke die ons heel even zo gelukkig heeft gemaakt die van ons moeke en papa heeft gemaakt, een droom die uitgekomen is!

er zullen nog zware dagen volgen (bevalling...) maar gelukkig heeft ventje verlof begin mei en kan hij bij mij zijn de eerste dagen na de bevalling en knn we samen bleiten, verdoofd zijn, mijn eerste moederdag vieren, samen lachen en onnozel doen en iedere dag vieren dat we elkaar graag zien...

nogmaals merci ladies, door aan mijn te denken steunen jullie me zoooo hard!

liesje

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 20 april 2010, 9:55

Liesje toch, wat ben je toch een sterke meid !!! Ik bewonder je moed, je levenskracht !! Jullie ster-appelke mag blij zijn met zo'n fantastische mama !

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 20 april 2010, 9:58

Liezeke,
Ik kan alleen maar bewondering hebben voor de manier waarop je ermee omgaat. Tuurlijk zijn er minder momenten. Tuurlijk zijn er momenten waarop de tranen van je wangen lopen. Maar ik vind dat je er heel goed mee omgaat. Ik heb heel veel respect voor jullie beslissing. En ik vind die allesbehalve egoïstisch. Als ik lees hoe jullie nu nog omgaan met jullie appelke, wel dat vind ik mooi! Ik vind het super dat jullie ondanks alles nog knn "genieten" van elkaar. En ik vind het prachtig hoe je jullie appelke voorbereid op een betere plaats voor hem!
Dikke dikke knuf meid!

Liefs,

Bokje

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten