lodger???

Plaats reactie
babyd
Berichten: 167
Lid geworden op: 4 maart 2010, 9:03

lodger???

Bericht door babyd » 14 april 2010, 19:54

hoi,


wij (allee ik vooral) willen graag zo n lodger aankopen voor in de kinderwagen.
Heeft er iemand van jullie ervaring met de shelter-versie?
T zou gemakkelijk zijn om s morgens de twee anderen naar school te brengen en de deze in een draagzak mee te nemen. Moeten onderweg nogal wat trappen doen dus een kinderwagen is niet echt praktisch dan.

iemand tips?


x

lisa marie
Berichten: 2449
Lid geworden op: 20 mei 2009, 19:17

Bericht door lisa marie » 15 april 2010, 10:12

Ik heb de Shelter, en tot nu toe niet gebruikt... Ik heb Marie er één keer in proberen te leggen en dragen, maar we voelden ons er allebei niet goed bij.

Ik heb hem tweedehands gekocht op Marktplaats.nl, hij was nog ongebruikt. Gelukkig, want als ik de volle pot zou betaald hebben, zonde !

De wrapper heb ik ook, daar ligt ze altijd in als we met de kinderwagen gaan wandelen. Daar ben ik wel héél tevreden van. Maar ja, die kan je dus niet als draagdoek gebruiken.

Liefje
Berichten: 1369
Lid geworden op: 4 juni 2009, 12:44

Bericht door Liefje » 15 april 2010, 10:21

Wij hebben een lodger, de winter (fleece) versie. Ik gebruik hem vooral in de maxicosi in plaats van een jasje. Het wordt er nu stilaan te warm voor buiten. Als draagdoek hebben we hem zelden gebruikt, volgens onze vv was het niet het meest veilige systeem omdat het fleece wel erg dicht rond het hoofdje van een (pasgeboren) baby sluit en ze er bovendien wat los inzitten. Voor wat jij beschrijft, uit de auto en dan trappen moeten doen, is zo'n lodger wel erg handig en mssn is de katoenen versie wat steviger en sowieso minder warm. Ik gebruik hem trouwens ook wel eens overdag om Fien in te slapen te leggen, lekker ingeduffeld is ze dan.

babyd
Berichten: 167
Lid geworden op: 4 maart 2010, 9:03

Bericht door babyd » 15 april 2010, 18:02

thanks ladies

misschien inderdaad katoenen versie en warm aankleden erin

t is zo n gedoe he onderscheid maken tss wat je echt gaat gebruiken en wat er gewoon leuk uitziet

x

Liefje
Berichten: 1369
Lid geworden op: 4 juni 2009, 12:44

Bericht door Liefje » 15 april 2010, 18:24

Babyd, heb je voor het naar school brengen ook een auto nodig? Zo niet, dan kan je beter een ander systeem draagdoek overwegen. Wij zijn heel tevreden over de Tri-Cotti (http://www.babylonia.be/), dat zijn twee katoenen doeken die je niet hoeft te knopen, erg gemakkelijk dus. Maar niet handig in combi met een maxi-cosi.

babyd
Berichten: 167
Lid geworden op: 4 maart 2010, 9:03

Bericht door babyd » 16 april 2010, 8:14

misschien moet ik voor die andere eens gaan zien.

Wij gaan s morgens altijd te voet naar school. T is hier achter de hoek, 5 min stappen, dat is ons zen-moment :lol:
een maxi-cosi is dan niet praktisch en een kinderwagen is te moeilijk met al die trappen.

thanks voor de info

x

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten